Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27551
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 27 nov 2010 10:33

Ik ga d'r zo maar eens op uit. Zal me benieuwen hoe dat gaat met die gladheid.

[edit]

En terug van 90 km door de kou. Tussendoor even koffie gedronken om op temperatuur te komen. Schitterende tocht gemaakt door een "winter wonderland". Wel erg koud.

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2328
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 27 nov 2010 19:10

[quote="Geert Jan"]de reactie van Gerard daaronder is ook weer passend![/quote]
Afbeelding Yep, kennelijk toch 'n liefhebber met een vooruitziende blik. En ik maar denken dat Gerard op mijn sprookjesbos-pics doelde.

Vandaag 50km in de duinen gemountainbiket. De eerste schuchtere sneeuwvlokjes dwarrelden vrolijk naar beneden, maar vooralsnog geen sprookjesbos-taferelen hier langs de kust.

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 27 nov 2010 19:55


In navolging van gistermiddag een rondje op de racer, vanmiddag dus 79km op de mtb voor een rondje kluunen in Montferland.. Heerlijk gefietst met prachtig winterweer en een heerlijke warme chocomel als beloning :) ... Morgen een rustdag en maandagavond weer een duurloopje
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 27 nov 2010 20:02

Dat elfje ben ik destijds tijdens mijn Noord Hollandse Eroica ook niet tegengekomen Buzz. Nog maar een keertje proberen...:)

Ik had wel plannen voor vandaag maar die zijn gestrand tijdens het muziek luisteren onder het genot van een mooi glas whisky. Morgen wellicht een herkansing voor een rondje mtb.

raassie
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 01 feb 2008 06:37

raassie 27 nov 2010 20:14

Vanmiddag maar even een goed uurtje op de tacx. Zat de laatste paar dagen tegen een verkoudheid aan en om mezelf dan de kou in de sturen leek me geen goed plan. Ik wou dat er een wondermiddel tegen een lage weerstand bestond.........
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731

marcello
Forum-lid
Berichten: 474
Lid geworden op: 26 jan 2005 01:55

marcello 27 nov 2010 21:33

Vanochtend een duurtraining van 2 1/2 uur gedaan met de club.
Miezer, natte sneeuw, droge sneeuw, kort samengevat: het was behoorlijk frisjes, maar best te doen.

jop
Forum-lid
Berichten: 100
Lid geworden op: 05 sep 2009 18:11

jop 27 nov 2010 22:24

Heerlijk weertje vandaag, wat mij betreft.
Fris maar droog.
Heen en weer naar MAassluis geweest om even naar mijn achter wiel te laten kijken.
45 km.
Koga Team Edition

marcelb
Forum-lid
Berichten: 1545
Lid geworden op: 12 sep 2007 22:35
Locatie: Deurne

marcelb 28 nov 2010 14:21

Gisteren op de cyclocrossfiets een veldtoertocht gereden in Vierlingsbeek. Was goed te doen in de bossen. Vanmorgen een rondje van 60 km (Deurne-Asten-Meijel-Heibloem-Panningen-Beringe-Meijel-Neerkant-Liessel-Deurne) op de racer gereden in een heel rustig tempo. Was wel behoorlijk wat kouder midden op de open stukken. Toch lekker gefietst.
Real men wear blûk!!! Marcel

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 28 nov 2010 15:29

Hee Marcel, ik heb juist vandaag in het bos gefietst. Was echt heerlijk vandaag. En........ook niet onbelangrijk, ik heb mijn fiets zonder dat ie gepoetst moest worden, kunnen weghangen. Overal droog en lekker aangevroren bospaden.

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 28 nov 2010 15:33

Het was een waardeloze week. Enorm veel last van vermoeidheid, slechte benen. Tot tweemaal toe al zeer snel omgekeerd naar huis. Vandaag was het gelukkig weer eens mooi weer, en dat doet de mens goed.

Vroeg in de ochtend,
Afbeelding

is het vaak nog koud.
Afbeelding

Iets boven Ruurlo begon mijn echte route pas over mooie paadjes langs het water en tussen de weilanden door.
Afbeelding

Afbeelding

Richting Neede
Afbeelding

De Mariahoeve waar Gerrit Achterberg woonde.
Afbeelding

Nabij de Mallumse Molen.
Afbeelding

Oldenkotte.
Afbeelding

Afbeelding

Borculo.
Afbeelding

Uiteindelijk zo'n 120km weggetrapt.

kees0251
Forum-lid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 28 aug 2010 14:53

kees0251 28 nov 2010 15:37

Vandaag weer een rondje Noordholland gedaan:
Uitgeest-Alkmaar-Oterleek-Avenhorn-dwars door de Beemster-Purmerend-Spijkerboor-Westgraftdijk-Wormerveer-Uitgeest , een dikke 70Km
Ik kon mijn overschoenen uit 1981 niet meer vinden, daarom de ouderwetse grote sokken over de schoenen gedaan, werkte redelijk....
Af en toe hinderlijke noordooster, temperatuur net iets boven nul.
Cheap light strong, choose two

Gebruikersavatar
fredmtb-sport
Forum-lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 11 jul 2009 14:16
Locatie: Soest
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 28 nov 2010 15:49

Gisteren zo'n 3:30u (doelloos) rond getoerd in de bossen bij Nijmegen met temperatuur van rond de 0 graden. Ondergrond sommige plekken al hard, maar lang niet alles.

Vanmorgen de 11 bergen toertocht in Apeldoorn gereden. Idee was om een z.g. dubbel te doen, maar dat idee op bepaald moment maar laten schieten. Was -4 graden gemiddeld en net iets te veel last van koude handen (beetje onderschat).
Ondergrond bikkelhard, dus fiets niet vies geworden.
Net iets minder dan 3 uurtjes gereden en vond het genoeg.
Ritje op Every Trail: 11 bergen toertocht Apeldoorn
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

Plaats reactie