Heb eea van Steve Wilson beluisterd/bekeken naar aanleiding van jouw tip, betoverend mooie muziek...
Dank!
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Heb eea van Steve Wilson beluisterd/bekeken naar aanleiding van jouw tip, betoverend mooie muziek...
Beter goede muziek via slecht materiaal dan slechte muziek via goed materiaal.glutendokter schreef: ↑26 mar 2023 23:50
Wat ik mij nu afvraag, waar spelen jullie de streling voor het oor"" op af
Muziek is mooi maar op een set action earpods is het niks
Maar dat is mijn bescheiden mening
Alsjeblieft! Mooie muziek is leuk om te delen.Supergrover schreef: ↑27 mar 2023 16:07Heb eea van Steve Wilson beluisterd/bekeken naar aanleiding van jouw tip, betoverend mooie muziek...
Dank!
Ik speel het nu af op een setje Totem Sttaf speakers met een van Medevoort versterker. Wil wel weer eens upgraden nu de kids wat groter zijn en ik weer meer tijd heb om te luisteren.glutendokter schreef: ↑26 mar 2023 23:50
Wat ik mij nu afvraag, waar spelen jullie de streling voor het oor"" op af
Muziek is mooi maar op een set action earpods is het niks
Maar dat is mijn bescheiden mening
Klopt.
In de jaren dat ik nog veel met elektronica knutselde heb ik eens voor iemand die enorme (echt indrukwekkend toestel) ADC equalizer opgeknapt. Wat een bakbeest was dat.glutendokter schreef: ↑28 mar 2023 11:50 Een ADC versterker, Sansui met Nagaoka Quadra/JT322 element, Marantz cd speler dit komt te beluisteren op een set met MB
Tea for the Tillerman was mijn eerste LP en heb inmiddels tig versies inclusief een vage versie voor soldaten buiten VS tijdens de oorlog in Vietnam, CD boxen, LP boxen, cassette etc.borgmonster schreef: ↑28 mar 2023 21:27 Maar ook Tea for the Tillerman van Cat Stevens, Saturday Night Fever, Hotter than July van Stevie Wonder, en natuurlijk Roger Waters (vooral het album "Amused to death", waarvan de tekst van het titelnummer ook nu weer/nog steeds zo treffend is).
Kent iemand de muziek van "O Brother, where art thou"? Prachtig!