Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

Gebruikersavatar
CayoEvo
Forum-lid
Berichten: 130
Lid geworden op: 04 jan 2022 11:56

Gebruikersavatar CayoEvo 24 mar 2023 13:10

Welkom!
Heel herkenbaar, met fietsen kun je heerlijk je hoofd leegmaken, het is sportief en je krijgt er energie van! "Cycling makes worries disappear"

bartverh
Forum-lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 08 jul 2015 13:56
Locatie: Amsterdam
Contact

bartverh 03 apr 2023 18:19

Omdat ik nog niet eerder actief berichten en reacties heb geplaatst, nu maar even voorstellen.
Fietsen en sportief fietsen doe ik al sinds ik als 4 jarige mijn eerste 10 km fietstocht maakte.
Sinds een jaar of 6 zijn dat wat langere tochten geworden met ieder jaar 2 of 3 tochten of races van 1000+km. Dit jaar is de voornaamste rit op het programma Paris-Brest-Paris

Peter de Graaf
Forum-lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 06 apr 2023 19:31

Peter de Graaf 06 apr 2023 20:38

Hallo allemaal,
ik ben Peter de Graaf, 68 jaar en na een onderbreking van zo'n 20 jaar weer met het fietsvirus besmet.
Vorig jaar op vakantie (caravan, september) hadden we vouwfietsen mee en al fietsend rond Buis les Baronnies kom ik een colletje tegen... Col d'Ey .... niet echt echt een uitdager als je getraind bent maar ongetraind op de vouwfiets toch anders.... Ik denk ... proberen maar.... naar boven gereden... viel echt mee en ik verbaasde mezelf.... later die week nog een heuveltje boven de camping gedaan... en ik bleek het virus gewoon nog onder de leden te hebben. 2 dagen na mijn vakantie had ik een fiets... De Cube Cls , een 2ehands crosshybride , niet te duur , wat kleding en de pret kon beginnen. Het blijkt inmiddels ook nog eens ongeneeslijk want inmiddels heb ik een nieuwe Berria Belador nette fietskleding gereedschappen en ben [k blut.... wat een prijzen zeg.... Maarja, hobby mag wat kosten. Nu een half jaartje aan het "trainen" en we gaan zowaar nog vooruit ook.... In het najaar begonnen en met het voorjaar in het zicht heb ik er helemaal zin an....

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2024
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 06 apr 2023 22:31

Mooi verhaal!
Er zullen vast nog veel mooie verhalen voor jou gaan volgen zo te lezen.

Rickert76
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 apr 2023 20:37

Rickert76 21 apr 2023 17:28

Ik zat gisteren al te zoeken naar deze Topic om mij voor te stellen.

Ik ben Rick 46 jaar jong. Getrouwd en 2 kinderen in de leeftijd 21 en 19 jaar. Ik woon in Ede. Ik heb 30 jaar lang gehonkbald maar door mijn werk was dit niet meer te combineren. Hierna heb ik verschillende sporten gedaan zoals, zwemmen, squash, tennis, hardlopen en fitness. Door verschillende blessures heb ik de laatste tijd weinig meer echt gesport. Door mijn werk heb ik PTSS opgelopen en word ik naar 23 jaar eervol ontslagen. Drukte om mij heen is voor mij zeer lastig. Daarom ben ik nu 4 maanden gestopt met fitness. Al jaren zit ik te overwegen om te starten met wielrennen. Vorige week heb ik mijn eerste racefiets via Marktplaats gekocht. Een mooie Giant TCR 2 uit 2014. Volledig carbon en afgemonteerd ultegra. Omdat ik zelf nog te weinig verstand had heb ik contact gezocht met Jasper van Jasperfietsen fietsverhuur Nijmegen. Mijn verhaar verteld. En hij was erg enthousiast en ik mocht langskomen. Samen met de vorige eigenaar, woonde daar 300 meter vandaan, naar Jasper gereden. Hij heeft de fiets gecontroleerd en goedgekeurd met 1 puntje. Dat was 1 wiel 2 spaken laten vastdraaien en opnieuw uitlijnen. Volgende week laat ik de fiets bij de fietsenmaker helemaal afstellen, velg opnieuw uitlijnen en een kleine bikefit. Ik zin in mijn nieuwe avontuur1

Gebruikersavatar
CayoEvo
Forum-lid
Berichten: 130
Lid geworden op: 04 jan 2022 11:56

Gebruikersavatar CayoEvo 26 apr 2023 15:10

Welkom!
Ik ervaar fietsen persoonlijk als heerlijk, omdat je lekker je hoofd kunt leegmaken, je in de buitenlucht bent en ook nog eens sportief bezig bent.

TumTum
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mei 2023 13:23

TumTum 10 mei 2023 13:27

Hallo,

Hierbij mijn voorstelrondje. Ik ben Roel, bijna 41 getrouwd en een kleine van 3 en woonachtig in Arnhem. Net begonnen met fietsen en kijken hoe ik dit kan uitbouwen. Ik begin vanaf 0, maar merk dat het wel rust brengt.

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 10 mei 2023 18:51

Je had bijna een "verkeerde" forumnaam gebruikt!
TumTumTum hebben we nl ook al op dit forum! ;)
Welkom.

TumTum
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mei 2023 13:23

TumTum 11 mei 2023 18:46

O, dat meen je niet. Ik heb altijd moeite met namen, dus ik dacht ik gebruik eens wat die kleine roept. 🫢. Hopelijk levert t niet teveel verwarring op. Is een gebruikersnaam nog te wijzigen?

PegoChris
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 jun 2023 17:29

PegoChris 17 jun 2023 17:45

Altijd al een mee lezer geweest, nu maar eens tijd gevonden om mij te registeren.
Fiets al voor ongeveer 40 jaar, heb dus alle ontwikkelingen, zowel op race als mountainbike wel mee gemaakt en ondervonden.
Fietsen is nog altijd een manier van ontspanning door inspanning en stel dus nu ook wel minimaal een doel in het fiets seizoen.

pino
Forum-lid
Berichten: 3365
Lid geworden op: 16 apr 2004 18:32
Locatie: Apendorp NL

pino 17 jun 2023 19:05

PegoChris schreef: 17 jun 2023 17:45 Altijd al een mee lezer geweest, nu maar eens tijd gevonden om mij te registeren.
Fiets al voor ongeveer 40 jaar, heb dus alle ontwikkelingen, zowel op race als mountainbike wel mee gemaakt en ondervonden.
Fietsen is nog altijd een manier van ontspanning door inspanning en stel dus nu ook wel minimaal een doel in het fiets seizoen.

De nick doet snakken naar een foto van de fiets!
Niet zijken maar reiden !

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2024
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 17 jun 2023 20:12

Jij denkt aan een mooie Peugeot met buiscommandeurs!?

Plaats reactie