Deze is bedoeld als “mooi weer-fiets” voor NL, naast de JGuillem die voor alle andere omstandigheden en de bergen is (want schijfremmen
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Dank. Dit wordt zeker geen garage queen. Ook geen “slecht weer-fiets” natuurlijk.
Deze is bedoeld als “mooi weer-fiets” voor NL, naast de JGuillem die voor alle andere omstandigheden en de bergen is (want schijfremmen
)
- thestudent
- Forum-lid HC
Kijken of ik je spot! haha
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Van die Fairlight ga je zeker geen spijt krijgen. Heb de mijne nu bijna 2 jaar. Nog steeds heel blij mee 

Vorige week gevallen met gravelen en daardoor een gat in mijn broek.
Daarom deze week een La Passione deepwinter bibtight en jack gekocht.
Daarom deze week een La Passione deepwinter bibtight en jack gekocht.
-
- Forum-lid HC
Wahoo headwind gekocht, zag een mooie aanbieding en maar gedaan.
-
- Forum-lid
Nog niet gekocht, maar moet wel een nieuwe bel.
Ook de Knog Oi heeft het niet langer dan 1 jaar volgehouden. Nu twijfelen tussen een nieuwe Knog of toch een hide my Bell. Dan de race Day uitvoering.
Ook de Knog Oi heeft het niet langer dan 1 jaar volgehouden. Nu twijfelen tussen een nieuwe Knog of toch een hide my Bell. Dan de race Day uitvoering.
Welke Oi de gewone (plastic trigger) of de Luxe? Gewone hield het hier ook amper een jaar uit maar eens de Luxe in een aanbieding gekocht en die is kwalitatief toch een pak beter en toch al iets langer dan 2 jaar probleemloos op de fiets.scottwilko schreef: ↑28 jan 2023 19:04 Nog niet gekocht, maar moet wel een nieuwe bel.
Luxe klinkt trouwens ook een stuk beter.
-
- Forum-lid
Gewone.
Ik wil nu dan ook de luxe, of dus de raceday van hmb aangezien die ook een metalen mechaniek heeft.
Ik wil nu dan ook de luxe, of dus de raceday van hmb aangezien die ook een metalen mechaniek heeft.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb die hmb met metalen mechaniek.
So far, so good, maar het is geen Spurcycle oid.
So far, so good, maar het is geen Spurcycle oid.
People listen to reply, not to understand
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zelf gekocht: setje Dynaplug Racer Tubeless Bicycle Tyre Repair Kit
People listen to reply, not to understand