Vraag stuurlint
@53x11:
Als ik het goed voorheb wat ik lees op forums en YouTube.
Is de regel:
Linkerkant stuur,met klok mee
Rechterkant stuur, tegen klok in.
Bovenkant stuur,wissel je van richting als je remgrepen hebt passeerd met stuurlint naar je toe
Als ik het goed voorheb wat ik lees op forums en YouTube.
Is de regel:
Linkerkant stuur,met klok mee
Rechterkant stuur, tegen klok in.
Bovenkant stuur,wissel je van richting als je remgrepen hebt passeerd met stuurlint naar je toe
Van onder naar boven, van binnen naar buiten. Zo heb ik het al altijd gedaan.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 14416
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Vroeger was alles beter. 
Echter, met het moderne stuurlint kan je probleemloos van boven naar onder wikkelen.
En toch zijn er mensen die het tegendeel blijven beweren omdat het bij hen niet goed lukt.

Echter, met het moderne stuurlint kan je probleemloos van boven naar onder wikkelen.
En toch zijn er mensen die het tegendeel blijven beweren omdat het bij hen niet goed lukt.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik zeg toch niet dat vroeger alles beter was?
En zeg nu eindelijk eens wat het voordeel van het omgekeerde is...
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 14416
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Je bent af van die lelijke tape bovenaan je stuur.
Maar dat is mijn idee he.
Iedereen mag zijn stuur wikkelen zoals hij/zij zelf wil.
Maar dat als ja van boven naar onder wikkelt je stuurlint loskomt is gewoon niet waar, daar gaat het mij om.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Het begin ga je toch altijd met iets moeten blokkeren ofzo, denk ik dan? Kan je eens een foto plaatsen van je stuur?
Van onder naar boven is naar mijn inziens wel de beste methode, net om het eventuele opkrullen boven de remgrepen te vermijden.
En WvA doet het ook zo, dus dan zal het wel zo slecht niet zijn.

Van onder naar boven is naar mijn inziens wel de beste methode, net om het eventuele opkrullen boven de remgrepen te vermijden.
En WvA doet het ook zo, dus dan zal het wel zo slecht niet zijn.


Als je het goed doet dan kun je boven beginnen zonder iets extra te moeten gebruiken. Dus volgens mij eerst een hele wikkel recht en dan schuin de rest van het stuur doen.
Ik wikkel ook van onderaf trouwens. Ik plak de tape boven ook niet half op het stuur en half op het lint maar alleen op het lint. Dan valt die tape amper nog op,
Ride bikes, not tanks!