Na een jaar gebruik is zonder enige aanleiding mijn carbon stuur gebroken.
Bij de dealer hadden ze er nog nooit van gehoord maar ik lees er zelf wel wat over op een Engelse Facebook groep van de Trek Emonda.
Ik vroeg me af of hier ook gebruikers zijn waarbij hun stuur is gebroken en hoe is dat afgehandeld.
RR
Trek SLR stuur
https://cyclingtips.com/2022/08/trek-re ... slr-bikes/
Onder welke steen heeft jouw fietsenmaker gelegen?
Onder welke steen heeft jouw fietsenmaker gelegen?
Niet zijken maar reiden !
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 15959
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Je kan als fietsenmaker niet alles weten natuurlijk.
Is je fiets geregistreerd?
Had je als eigenaar dan al geen mail moeten krijgen van Trek zelf?
Is je fiets geregistreerd?
Had je als eigenaar dan al geen mail moeten krijgen van Trek zelf?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Dealers aan wie een fiets of onderdeel is geleverd krijgen bericht van de verkoper/importeur. Niet alle fietsen/onderdelen worden door de eigenaars of dealers geregistreerd bij de verkoper/importeur.
Niet zijken maar reiden !
Ondertussen een paar maanden verder bericht van Trek gehad dat er een garantie verzoek is gedaan.
Zelf nog eens contact opgenomen blijkt dat de nieuwe sturen al wel in ontwikkeling zijn maar de uitgifte is nog niet gedaan.
Is er iemand met dit zelfde probleem of ben ik hier de enigste
Zelf nog eens contact opgenomen blijkt dat de nieuwe sturen al wel in ontwikkeling zijn maar de uitgifte is nog niet gedaan.
Is er iemand met dit zelfde probleem of ben ik hier de enigste
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 15959
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Stuur gebroken begin september en in december krijg je dan bericht dat er een garantieverzoek gedaan is.
Als je dan ziet dat ze met de nieuwe Madone reclame maken dat die enkele seconden per uur sneller is dan de vorige dan zouden ze misschien beter een investering in de klantendienst doen want daar is volgens mij een pak meer tijdswinst te halen..
Als je dan ziet dat ze met de nieuwe Madone reclame maken dat die enkele seconden per uur sneller is dan de vorige dan zouden ze misschien beter een investering in de klantendienst doen want daar is volgens mij een pak meer tijdswinst te halen..
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
99% zeker dat die vertraging bij de dealer ligt.Lcsmet schreef: ↑07 dec 2022 18:16 Stuur gebroken begin september en in december krijg je dan bericht dat er een garantieverzoek gedaan is.
Als je dan ziet dat ze met de nieuwe Madone reclame maken dat die enkele seconden per uur sneller is dan de vorige dan zouden ze misschien beter een investering in de klantendienst doen want daar is volgens mij een pak meer tijdswinst te halen..
Niet zijken maar reiden !