Kickr Core weinig weerstand in Zwift
Sinds vandaag heb ik nauwelijks weerstand in Zwift. Connectie werkt, Zwift kan alles vinden. Zowel via Bluetooth als ANT+.
Nou heb ik dinsdagavond wel Rouvy geïnstalleerd, maar vond het allemaal een gezoek, dus weer verwijderd. Kan dat met het probleem te maken hebben?
Verder: op de Kickr heb ik al langere tijd wel een knipperend blauw lampje (BT), maar het rode lampje knippert niet.
Wie kan me hel[pen? Kan me niet voorstellenb dat de Kickr na bijna 2 jaar versleten is.
Nou heb ik dinsdagavond wel Rouvy geïnstalleerd, maar vond het allemaal een gezoek, dus weer verwijderd. Kan dat met het probleem te maken hebben?
Verder: op de Kickr heb ik al langere tijd wel een knipperend blauw lampje (BT), maar het rode lampje knippert niet.
Wie kan me hel[pen? Kan me niet voorstellenb dat de Kickr na bijna 2 jaar versleten is.
prj
Zeker?
What do the KICKR, CORE, and SNAP LEDs Mean?
KICKR v5 (and older), KICKR CORE, and KICKR SNAP LED indicator lights function as described below:
Red LED:
- Always on (indicates power)
- Flashes quickly when ANT command/data is received
- Blinks once per second when disconnected and advertising Bluetooth
- Solid when connected via Bluetooth, blinks quickly during information transfers
- Flashes quickly when connecting to a device via Bluetooth
Dat klopt allemaal, bedankt voor je reactie. Heb een aantal stappen van Zwift-support gekregen, die ik vandaag gaat proberen.Woefdram schreef: ↑07 dec 2022 22:21Zeker?
What do the KICKR, CORE, and SNAP LEDs Mean?
KICKR v5 (and older), KICKR CORE, and KICKR SNAP LED indicator lights function as described below:
Red LED:
- Always on (indicates power)
Blue LED:
- Flashes quickly when ANT command/data is received
- Blinks once per second when disconnected and advertising Bluetooth
- Solid when connected via Bluetooth, blinks quickly during information transfers
- Flashes quickly when connecting to a device via Bluetooth
prj
Ik heb 2 jr terug een apparaat onder garantie laten ophalen en binnen week weer een nieuwe voor in de plaats gekregen.
Ging als volgt, Wahoo regelt koerier, eenmaal opgehaald krijgt Wahoo bericht dat retour naar hun op weg is, dit is het teken voor hun dat de vervanging de deur uit mag, kan in jou geval een refurbished zijn gezien de leeftijd van de jouwe, het depot. Alles gebeurt binnen Nederland.
Weekje, niet langer zonder.
Als je nu nog een paar dagen doorkloot met proberen met je huidige ben je meer tijd kwijtgeraakt.