Hele mooie fiets, van harte!
En maar gas geven,......uhh trappen bedoel ik!
Cube Agree GTC race of de Koga CARBON TEAM EDITION ULTEGRA
Grappig, had precies deze keuze. Maar de Cube is in Nl niet leverbaar in triple (in D wel). Vond de Carbon naad op de Koga bovenbuis wel heel erg jammer. Cube voelt 'dikker' , stoerder. Geometrie is ook wat anders. Wilde wel voor de Cube gaan.
Maar omdat triple hier niet mogelijk was ben ik gaan twijfelen en verder kijken.
Heb daarna gekozen voor heel wat anders. Een tweedehands carbon Pinarello Paris met compleet Dura Ace triple via marktplaats. Ongeveer zelfde prijs, maar dan op zich wel hogere kwaliteit, maar natuurlijk geen garantie. Tot nu toe beslist geen spijt van deze keuze gehad.
Maar omdat triple hier niet mogelijk was ben ik gaan twijfelen en verder kijken.
Heb daarna gekozen voor heel wat anders. Een tweedehands carbon Pinarello Paris met compleet Dura Ace triple via marktplaats. Ongeveer zelfde prijs, maar dan op zich wel hogere kwaliteit, maar natuurlijk geen garantie. Tot nu toe beslist geen spijt van deze keuze gehad.
In de winter in het bos en in de zomer op een berg. Prachtig die Alpe d'Huez en Mont Ventoux. Kijk ook in mijn weblog: http://alexanderfietst.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
inekekremers
*
Laatst gewijzigd door inekekremers op 28 apr 2013 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.