Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Mathieu van der Poel

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16024
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 27 sep 2022 12:07

i-mac schreef: 27 sep 2022 11:42 Gelukkig krijgt VDP steun van andere sporters : https://sporza.be/nl/2022/09/27/jan-ver ... -der-poel/

Ik steun hem ook.
Ik heb niet het idee dat hier iemand gesteund hoeft te worden.
Vd Poel is duidelijk te ver gegaan maar ook weer niet heel ver. Een boete waar hij drie keer te pedalen voor moet ronddraaien en een inreisverbod voor een land waar je voorlopig liever wegblijft is ook niet heel zwaar gestraft.

Stuur die meiden een gesigneerd shirt met een kaartje erbij met excuses en dat een regenboogtrui het tienvoudige had opgeleverd op ebay en het is klaar.
Campagnolo Ultra Dork

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 27 sep 2022 12:10

Ernie C. schreef: 27 sep 2022 12:07
i-mac schreef: 27 sep 2022 11:42 Gelukkig krijgt VDP steun van andere sporters : https://sporza.be/nl/2022/09/27/jan-ver ... -der-poel/

Ik steun hem ook.
Ik heb niet het idee dat hier iemand gesteund hoeft te worden.
Vd Poel is duidelijk te ver gegaan maar ook weer niet heel ver. Een boete waar hij drie keer te pedalen voor moet ronddraaien en een inreisverbod voor een land waar je voorlopig liever wegblijft is ook niet heel zwaar gestraft.

Stuur die meiden een gesigneerd shirt met een kaartje erbij met excuses en dat een regenboogtrui het tienvoudige had opgeleverd op ebay en het is klaar.
Ik wou niet meer schrijven, maar de beste conclusie van de week wou ik toch nog even met een duimpje voorzien. :like:

Amen to that. Het lijkt mij het verstandigste dat ALLE partijen (MvdP, de meiden, de ploeg, de supporters, de media) het allemaal bij deze mooie conclusie houden en het gevalletje afsluiten. Alle andere discussies zijn verspilde energie over een 'akkefietje' dat er nooit had mogen zijn.

Fiets zeeeee !!!!!

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 27 sep 2022 12:15

Ernie C. schreef: 27 sep 2022 12:07 .........een inreisverbod voor een land waar je voorlopig liever wegblijft is ook niet heel zwaar gestraft.
Het zal vakantievliegers niet snel opvallen maar wie zakelijk reist zal zich wat bewuster zijn van de papieren die je in moet vullen voor een visumaanvraag of het document dat de cabin crew uitreikt tijdens de vlucht.

Veel landen hebben op deze formulieren een vraag staan die betrekking heeft op een veroordeling voor een strafbaar feit.
In veel, zo niet alle landen, is beantwoorden van deze vraag met ja een reden om je de toegang tot het land te ontzeggen.

De mede daders een gesigneerd t-shirt sturen zullen, hoe sympathiek het plan dan ook lijkt, dan zal een advocaat adviseren om niet te doen.
Ik kan als ingelezene namelijk vele redenen bedenken om ook hier weer een slaatje uit te slaan.

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5628
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 27 sep 2022 12:19

Om te eindigen: zet Gede en Jans op hetzelfde verdiep van een hotel en gegarandeerd nog meer vuurwerk dan in Australië 🎇🥱
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8274
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 27 sep 2022 12:31

fiedoo schreef: 27 sep 2022 12:19 Om te eindigen: zet Gede en Jans op hetzelfde verdiep van een hotel en gegarandeerd nog meer vuurwerk dan in Australië 🎇🥱
En alle anderen die met Gede "discussiëren" noem je niet? Gemiste kans.

Klein_Verzet
Forum-lid
Berichten: 759
Lid geworden op: 20 okt 2018 10:53

Klein_Verzet 27 sep 2022 13:12

gede schreef: 27 sep 2022 11:34Verbazend hoeveel mensen de kant van VDP kiezen. Ik wil er mijn hoofd op verwedden dat de reacties TOTAAAAAL anders waren geweest als dit, pakweg, Evenepoel was geweest.
Kijk, hier komt de aap uit de mouw. Telkens weer blijkt het onmogelijk om het misplaatst miskende gevoel te onderdrukken.

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5628
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 27 sep 2022 13:14

Jans schreef: 27 sep 2022 12:31
fiedoo schreef: 27 sep 2022 12:19 Om te eindigen: zet Gede en Jans op hetzelfde verdiep van een hotel en gegarandeerd nog meer vuurwerk dan in Australië 🎇🥱
En alle anderen die met Gede "discussiëren" noem je niet? Gemiste kans.
Bij een vrouw is de kans groter dat het bij verbaal geweld blijft, vandaar :D .
Maar conclusie: sommigen vinden dus dat pubers ( dus in deze tijd zijn dat echt geen kinderen meer)ongestraft moeten kunnen pesten en de gepeste(n) niet mogen reageren en braafjes alles moeten ondergaan.
Ik vraag mij af hoe die pubers zich op school tegenover medeleerlingen gedragen?
In elk geval een goede stimulans voor pesters om verder te doen.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5628
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 27 sep 2022 13:16

Gede speelt graag de man of hij nu de bal raakt of niet. Opzettelijk of beseft hij het zelf niet? Je kunt ook de bal proberen raken (je punt maken dus) zonder telkens iemand eerst een schop te geven.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

senior
Forum-lid
Berichten: 2195
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 27 sep 2022 13:36

gede schreef: 27 sep 2022 10:40
Kiekeboe schreef: 27 sep 2022 10:30
Ernie C. schreef: 27 sep 2022 10:22
...
Bovendien moet je daarna nog maar zien te bewijzen dat hij daadwerkelijk kans had op de wereldtitel. Gezien het koersverloop is de aanspraak daarop niet heel plausibel. Ook gaf hij in het NOS interview voor de start aan dat hij vroeg naar bed wilde om slaap in te halen en heeft hij verklaard dat hij op die kamer lag vanwege een verkoudheid.

Een verkouden vd Poel die de avond van tevoren nog last had van een jetlag? Zelfs ik durf niet te beweren dat hij kans had om Evenepoel te volgen.
Volgens Adrie, had zijn zoon, ook kunnen winnen, indien die in de groep van Evenepoel had gezeten ...
Die quote van de ouwe las ik ook, had hem hier nog niet gezet omdat het weer zo lachwekkend was. 'Stel dat hij in de groep van Evenepoel zat, jij dan had hij ook goud kunnen winnen.'

Ja, zo kan ik het ook uitleggen hoor ouwe :-) :-)
Inderdaad, geen opvoeding genoten want enige vorm van beleefdheid is je vreemd. Heb jij met Adrie van de Poel op school gezeten?

senior
Forum-lid
Berichten: 2195
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 27 sep 2022 13:39

marsman schreef: 27 sep 2022 10:42 Nou, komt ie, er is blijkbaar beeld: https://www.geenstijl.nl/5167054/hup-mathieu/

Zegt nog steeds niks, maar er schijnt meer beeldmateriaal te zijn volgens Geenstijl.
Dus die "dametjes" halen niet alleen kattenkwaad uit, ze maken daar ook opnames van. Of was er nog een ander bij betrokken? Misschien een poging iemand te grazen te nemen?

senior
Forum-lid
Berichten: 2195
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 27 sep 2022 13:43

gede schreef: 27 sep 2022 11:21
RobertvD schreef: 27 sep 2022 11:18 Interessant dat die video online staat. Gepost door de meisjes? Of gelekt door politie/justitie? Of een puik stukje Australische onderzoeksjournalistiek?
Gepost door de meisjes uiteraard.... Politie/justitie houdt zich daar niet mee bezig...

Is dat vreemd dan? Ze zullen waarschijnlijk nogal wat afval over zich heen krijgen en quasi niemand zal hen geloven. Ze zullen willen aantonen dat VDP wel degelijk zijn handjes heeft gebruikt.
Onzin. Het maken van een filmpje is van te voren bedacht en als jouw redenatie klopt wisten deze meiden al hoe ze de blijkbaar gewenste reactie konden uitlokken. Achteraf, als bewijsmateriaal, valt dit filmpje niet te maken.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3484
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 27 sep 2022 13:43

Ernie C. schreef: 27 sep 2022 12:07 Stuur die meiden een gesigneerd shirt met een kaartje erbij met excuses en dat een regenboogtrui het tienvoudige had opgeleverd op ebay en het is klaar.
Een gesigneerd shirt van een man die je aangevallen heeft, ja leuk, goed idee :-)
Laatst gewijzigd door rikkert op 27 sep 2022 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Plaats reactie