Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Mathieu van der Poel

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8926
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 26 sep 2022 15:26

mmm,

plausibel...

;)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

senior
Forum-lid
Berichten: 2198
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 26 sep 2022 15:55

https://www.standaard.be/cnt/dmf20120722_116. Wat vinden we hier van? Want er staat me iets van bij dat het toentertijd wel stoer werd gevonden. Partycrasher die op zijn nummer wordt gezet. Soortement lik-op-stuk beleid.

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 26 sep 2022 16:06

NicoNB schreef: 26 sep 2022 11:19
Ernie C. schreef: 26 sep 2022 09:30 Als je 1500€ boete moet betalen voor een beetje "aanmanen", is er iets goed mis in dat land.

Het kan natuurlijk zijn dat hij ervoor kiest zich niet te verdedigen omdat hij geen zin heeft in gedoe maar dan kun je je niet neer op je onschuld beroepen.
Precies dit, de boete aannemen is bekennen dat je geweld hebt gebruikt en dan heb je jezelf veroordeeld voor geweld.
Dat heeft consequenties voor het reizen, niet alleen naar Australie.

Hier is de enige oplossing, keihard er tegenin zodat de bal weer bij de politie ligt die gedwongen wordt nader onderzoek te doen.
Door flink tegengas te geven blijft de deur open om straks claims tegen de ouders en bij Novotel meer te leggen om aan te tonen dat het niet aan jou lag.
Want een medewerker van Novotel die wel de politie belt maar niets aan de situatie zelf deed, het ontbreken van actie door hotelmedewerkers maakt het verwijtbaar. Zij hebben het laten escaleren.
Het is onveilig in het hotel en waarom heeft de burgemeester het hotel niet direct gesloten?

Door het gezin voor de hekken te krijgen gaan ze onderzoek doen naar het gezin en geloof mij, daar gaat van alles naar boven komen dat niet in het voordeel van ouders en klein gespuis gaat zijn.
Sorry hoor, maar op welke planeet leeft u?

1) Een boete aannemen is niet hetzelfde als bekennen. Overigens, het is al lang in de media bekend dat zijn advocaat in beroep gaat.

2) Keihard tegenaan gaan zodat de politie gedwongen wordt?? Dacht jij dat echt, dat je politie kan dwingen tot onderzoek? De politie heeft in dit geval de verklaringen van de 2 partijen genoteerd en daar zal het wel bij blijven. Denk je nou echt dat voor wat schrammen een onderzoek wordt gevoerd, tot aan het ondervragen van ouders toe?

3) Alsof jij weet wat er bij de ouders naar boven zou komen. Hier wordt een flink pakje overdreven hoor. Als we elke 13-jarige die belletje-trek is gaan spelen, moeten gaan ondervragen... succes dan.

4) Nu is het hotel ook al schuldig. Was je erbij ofzo. Zij worden op de hoogte gebracht van een akkefietje en bellen de politie. Punt.

5) Een hotel waarin een ruzie plaatsvindt, sluiten?? EUUUUUM...

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8291
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 26 sep 2022 16:19

De soap wordt hier steeds groter gemaakt. Misschien kan SBS6 er wel een serie over maken?

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 26 sep 2022 16:29

Ernie C. schreef: 26 sep 2022 13:04
Klein_Verzet schreef: 26 sep 2022 12:28 Wat de hel? Waar gaat dit over? Een schaafwondje ! Ja, een schaafwondje. De eerste gedachte die bij me opkwam toen ik dit voorval hoorde, was: “En waar waren de ouders van die lieve kindertjes?” Of, hun voogd, of wie dan ook, die in dat hotel verantwoordelijk is voor die meisjes. Zij waren toch niet op eigen houtje in dat hotel terecht gekomen? Dat MvdP hun mislukte opvoeding enigszins trachtte te corrigeren, vind ik gepast: een duw, een stevig beetpakken.

Zoals wijlen Jeroen van Merwijk eens prachtig tijdens zijn voorstelling tegen ouders van een losgeslagen puber zei: “U kunt ze ook opvoeden!”
Je kunt pubers toch moeilijk de hele dag aan zo'n hondenriempje hebben lopen.
En zelf nooit kattekwaad uitgehaald?
Veel kattekwaad uitgehaald ja, maar als het uitkwam werd ik er voor gestraft niet degene die ik "gekloot" had.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 26 sep 2022 16:38

Ernie C. schreef: 26 sep 2022 13:28 Nee, dat snap ik inderdaad niet. Dat je vroeger (andermans) kinderen kon slaan, wil niet zeggen dat dat nu ook nog kan. Daar kun je van alles van vinden maar de publieke moraal is dat je (kinderen) niet mag slaan en daarom kom je in de problemen als je het wel doet.
Ik mag dagelijks andermans kinderen aanmanen en daar heb ik ook echt geen geweld voor nodig.

Dik over 22:00u op vakantie in een niet al te duur hotel dat zich redelijk profileert als familiehotel. Dan zou ik mijn kinderen nog niet op de kamer opsluiten.
Als ze iets mispeuteren zijn het dus "kinderen", om ze alleen te laten zijn ze plots "groot genoeg"? Hier in deze zijn de gevolgen overweldigend groot, zelfs als er niks gebeurd was had Mathieu door slaapgebrek niet kunnen presteren zoals het hoort. De ouders moeten dan maar de eventuele financiele aderlating, die mathieu door hun stoute kindjes heeft geleden, vergoeden.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 26 sep 2022 16:39

Jans schreef: 26 sep 2022 16:19 De soap wordt hier steeds groter gemaakt. Misschien kan SBS6 er wel een serie over maken?
Ja leuk!, Martien Meiland als voice-over. Wat een gezeeeeiiik, wat goeoeoeoed :-)
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

bartdr
Forum-lid
Berichten: 1329
Lid geworden op: 18 jun 2019 13:29

bartdr 26 sep 2022 16:46

fiedoo schreef: 26 sep 2022 16:38 De ouders moeten dan maar de eventuele financiele aderlating, die mathieu door hun stoute kindjes heeft geleden, vergoeden.
Lijkt me moeilijk om een bedrag op te plakken, maar als ze dat kunnen dan denk ik dat je daar groen van gaat lachen.

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16063
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 26 sep 2022 17:17

Als hij het in België voor de rechter laat komen zal die vaststellen dat de kans op de wereldtitel 0% was :mrgreen: .
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37369
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 26 sep 2022 17:20

Het WK van vdp was net als de meeste 0.0% bier: smakeloos ;-)
Less is bore

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 26 sep 2022 17:39

Neighbours, everyone has good neighbours... with a little understanding......neighbours.....
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

RobertvD
Forum-lid
Berichten: 334
Lid geworden op: 03 dec 2019 15:23

RobertvD 26 sep 2022 17:40

Ach ja, volgend jaar nieuwe kans in Glasgow. Parcours moet hem ook wel liggen.

Plaats reactie