Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Mathieu van der Poel

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16063
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 26 sep 2022 10:28

Dat maakt het alleen maar meer frustrerend als je gestoord wordt ;) .
Campagnolo Ultra Dork

barverme
Forum-lid
Berichten: 377
Lid geworden op: 25 jun 2019 10:34

barverme 26 sep 2022 10:33

    Ernie C. schreef: 26 sep 2022 10:28 Dat maakt het alleen maar meer frustrerend als je gestoord wordt ;) .
    :D

    barverme
    Forum-lid
    Berichten: 377
    Lid geworden op: 25 jun 2019 10:34

    barverme 26 sep 2022 10:36

    fiedoo schreef: 26 sep 2022 10:24
    Ernie C. schreef: 26 sep 2022 10:18
    EvertVdB schreef: 26 sep 2022 09:54

    Dat hoort bij de opvoeding en het proces van kind richting volwassen worden. Dan maak je fouten, dan doe je dingen die niet horen. Is dat altijd rechtvaardig? Nee.

    Iemand die 27 is moet gewoon beter weten, ongeacht wat die kinderen gedaan hebben.
    +1 Af en toe schaam je je voor je pubers, zeker als ze het internationale nieuws halen met hun kattekwaad. Troost je met de gedachte dat het gevoel wederzijds is.

    De frustratie van Mathieu is ook wel begrijpelijk hoor. Hij heeft al een geschiedenis met verklootte internationale toernooien en dan kom je in Australië aan met een verkoudheid (had hij die ook opgelopen als hij een week eerder was afgereisd?
    Dat zal al voor de nodige twijfels zorgen en als je dan ook nog eens wordt wakker gehouden door een paar irritante blagen, kun je het geduld weleens verliezen. Ook hij is maar een mens.
    Dat van die verkoudheid, het zoeken van een andere kamer omwille ervan en dan juist bij zijn vriendin kunnen gaan slapen die toevallig in hetzelfde hotel logeert? I k geloof echt niet in sprookjes, ik denk dat er daar "iets" anders mag van gedacht worden.
    En de KNWU ziet dat allemaal door de vingers. Hebben die daar eigenlijk iets te zeggen? Komt allemaal heel amateuristisch over.

    Gebruikersavatar
    Jans
    Forum-lid HC
    Berichten: 8289
    Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
    Locatie: Crestet

    Gebruikersavatar Jans 26 sep 2022 10:42

    barverme schreef: 26 sep 2022 10:36
    fiedoo schreef: 26 sep 2022 10:24
    Ernie C. schreef: 26 sep 2022 10:18

    +1 Af en toe schaam je je voor je pubers, zeker als ze het internationale nieuws halen met hun kattekwaad. Troost je met de gedachte dat het gevoel wederzijds is.

    De frustratie van Mathieu is ook wel begrijpelijk hoor. Hij heeft al een geschiedenis met verklootte internationale toernooien en dan kom je in Australië aan met een verkoudheid (had hij die ook opgelopen als hij een week eerder was afgereisd?
    Dat zal al voor de nodige twijfels zorgen en als je dan ook nog eens wordt wakker gehouden door een paar irritante blagen, kun je het geduld weleens verliezen. Ook hij is maar een mens.
    Dat van die verkoudheid, het zoeken van een andere kamer omwille ervan en dan juist bij zijn vriendin kunnen gaan slapen die toevallig in hetzelfde hotel logeert? I k geloof echt niet in sprookjes, ik denk dat er daar "iets" anders mag van gedacht worden.
    En de KNWU ziet dat allemaal door de vingers. Hebben die daar eigenlijk iets te zeggen? Komt allemaal heel amateuristisch over.
    Ach, twee dames sliepen heel ergens anders en die werden wereldkampioen.

    scottwilko
    Forum-lid HC
    Berichten: 4327
    Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

    scottwilko 26 sep 2022 10:43

    Is er wel bekend wie de politie heeft gebeld en op welk moment? Dat zullen niet de tieners zijn geweest. Als dat de ouders waren nadat de kids verhaal hebben gehaald, dan hebben die kids wel een heel sterk verhaal opgehangen. En kan je je vraagtekens zetten bij de opvoeders. Die hebben dan weinig besef wat de kids verzinnen en wat niet.
    Als ik het echter lees, dan is de politie juist op het moment van optreden van MvdP gebeld, dat zou wel betekenen dat er iets meer dan wat woorden gevallen zijn. Anders ga je echt niet zomaar de politie bellen.

    marsman
    Forum-lid
    Berichten: 2332
    Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
    Locatie: Midden NL

    marsman 26 sep 2022 10:46

    Dat vind ik ook wel. Blijkbaar was het hotel dat de KNWU geboekt had flink ver van het WK parcours af. Als je leest hoeveel renners eigen hotelkamers of zelfs huisjes (Van Vleuten met Van Dijk) regelen, dan heb ik ook de indruk dat het allemaal veel te vrijblijvend is. Ik geloof dat het WK 200.000 heeft gekost voor de KNWU. Ik zou het dan als bestuur absoluut onacceptabel vinden dat renners vervolgens op eigen houtje zelf verblijf gaan regelen. Ga dat maar eens managen met iedereen die een eigen plan trekt.
    Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

    uninvitedguest
    Forum-lid
    Berichten: 1704
    Lid geworden op: 05 aug 2007 14:19
    Locatie: Omg. Eindhoven

    uninvitedguest 26 sep 2022 10:46

    Ernie C. schreef: 26 sep 2022 08:37 Ik vind het wel heel erg 2022 om anderen te gaan treiteren en als ze iets terugdoen bij pappie en mammie te gaan huilen. Dat was niet mijn stijl vroeger.
    Ik denk niet dat ik ervoor naar de politie was gegaan maar aan de andere kant: als er een complete vergoeding voor de vakantie inzit...
    En niet te vergeten die belachelijke claimcultuur die in sommige landen standaard is.............
    en hier ook steeds meer opkomt.
    Doe alles wat je doet met hart en ziel.

    barverme
    Forum-lid
    Berichten: 377
    Lid geworden op: 25 jun 2019 10:34

    barverme 26 sep 2022 10:50

    scottwilko schreef: 26 sep 2022 10:43 Is er wel bekend wie de politie heeft gebeld en op welk moment? Dat zullen niet de tieners zijn geweest. Als dat de ouders waren nadat de kids verhaal hebben gehaald, dan hebben die kids wel een heel sterk verhaal opgehangen. En kan je je vraagtekens zetten bij de opvoeders. Die hebben dan weinig besef wat de kids verzinnen en wat niet.
    Als ik het echter lees, dan is de politie juist op het moment van optreden van MvdP gebeld, dat zou wel betekenen dat er iets meer dan wat woorden gevallen zijn. Anders ga je echt niet zomaar de politie bellen.
    In de pers stond dat het hotelmanagement de politie gebeld heeft, dus na het voorval.

    Gebruikersavatar
    EmPeHa
    Forum-lid
    Berichten: 3084
    Lid geworden op: 30 jun 2014 22:35
    Locatie: Achterhoek

    Gebruikersavatar EmPeHa 26 sep 2022 11:03

    Thijs Zonneveld vertelde dat Van Dijk en Van Vleuten zich vorige week maandag bij de selectie in het hotel hadden gemeld. Die hebben na het huisje blijkbaar toch ook in het hotel geslapen.

    i-mac

    i-mac 26 sep 2022 11:10

    Vader VDP heeft een punt als hij zegt dat de sociale media het grote vergif zijn van deze tijd. Dan is het gekissebis hier op het forum nog héél erg braaf.

    Gebruikersavatar
    daniel1975
    Forum-lid HC
    Berichten: 37362
    Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

    Gebruikersavatar daniel1975 26 sep 2022 11:11

    Maar alle andere verhalen daar gelaten: vdp blinkt niet uit in professioneel gedrag. Die conclusie kunnen we wel trekken denk ik.
    Less is bore

    Gebruikersavatar
    53x11
    Forum-lid HC
    Berichten: 8926
    Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

    Gebruikersavatar 53x11 26 sep 2022 11:14

    Hij leeft zoals hij koerst blijkbaar (en andersom): Op gevoel, impulsief, zonder echt vooropgezet plan, en soms wat fel.

    Maakt hem (op en naast de fiets) wel een interessant figuur...
    "Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
    baanfiets kopen?

    Plaats reactie