Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Remco Evenepoel

Pelep
Forum-lid
Berichten: 1041
Lid geworden op: 08 okt 2013 21:05

Pelep 25 sep 2022 19:06

patrickvb schreef: 25 sep 2022 19:04 Eventjes door de WK, Remco en Matthieu topics gelezen.
Man, man, man, hoe zielig is dat hier tegenwoordig.
Dacht dat hier sport- en wielerliefhebbers in het bijzonder, aanwezig zijn.
Voor sommigen is kritiek geven blijkbaar het enige dat van tel is.

De klavierriddertjes geven van jetje. Proficiat!
Ik kon het niet beter verwoorden. Heb het al eens gepost - volgens mij zijn hier geen moderatoren meer.

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 25 sep 2022 19:10

SiO2 schreef: 25 sep 2022 19:05
walter- schreef: 25 sep 2022 18:55
SiO2 schreef: 25 sep 2022 18:51 ...

Nee, hoezo? Wat maakt mij dat nou uit.
Dat is weer zo een internetpraat; ik hoop werkelijk dat je wel rekening houdt met andere mensen...
Je zult niet altijd door iedereen aardig/sympathiek gevonden worden, daar is toch niets raars aan?
Je hoeft niet iemand sympathiek te vinden maar daar je oordeel over iemands prestatie of gedragingen laten afhangen is een bedenkelijke handelswijze.
En dan hebben we "de Patrick" nog niet gehoord :-) .
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

walter-
Forum-lid HC
Berichten: 5208
Lid geworden op: 08 okt 2017 11:27
Locatie: Lubbeek/België

walter- 25 sep 2022 19:28

SiO2 schreef: 25 sep 2022 19:05
walter- schreef: 25 sep 2022 18:55
SiO2 schreef: 25 sep 2022 18:51 ...

Nee, hoezo? Wat maakt mij dat nou uit.
Dat is weer zo een internetpraat; ik hoop werkelijk dat je wel rekening houdt met andere mensen...
Je zult niet altijd door iedereen aardig/sympathiek gevonden worden, daar is toch niets raars aan?
We hebben het even over jou die geen rekening houdt met anderen.

Dat je de ene sympathieker vindt dan anderen is des mensen. Dat je iemand die je eigenlijk niet kent daarom wil gaan zeggen dat je hem de overwinning niet gunt is enkel stoer doen...
In het echte leven gaan we niet zo om met elkaar. Ik zie je werkelijk niet in je zoon zijn wielerclub naar een andere ouders toewandelen om hen te zeggen dat je hun zoon de volgende wedstrijd toewenst vooral niet te winnen....

senior
Forum-lid
Berichten: 2198
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 25 sep 2022 19:31

gede schreef: 25 sep 2022 16:23
SiO2 schreef: 25 sep 2022 16:16 Had ik al gezegd dat Evenepoel bij mij de gunfactor niet heeft?🤪

Z'n vervelende gebaartjes bij de finish bevestigen dat maar weer eens.
Had je al gezegd ja :-)... Vind ik knap, dat je een atleet niet kan waarderen omdat hij even het vingertje voor de mond houdt als signaal naar de haters toe... Gekke jaloers mensen hier :winkthumb:
Volgens mij was dat gebaar nou juist voor Belgen als gede bedoeld die als een bok op de haverkist alles zo uitleggen dat ze weer los kunnen gaan. Iets in de geest van: "houd nou je wafel eens". :mrgreen:

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 25 sep 2022 19:35

senior schreef: 25 sep 2022 19:31
gede schreef: 25 sep 2022 16:23
SiO2 schreef: 25 sep 2022 16:16 Had ik al gezegd dat Evenepoel bij mij de gunfactor niet heeft?🤪

Z'n vervelende gebaartjes bij de finish bevestigen dat maar weer eens.
Had je al gezegd ja :-)... Vind ik knap, dat je een atleet niet kan waarderen omdat hij even het vingertje voor de mond houdt als signaal naar de haters toe... Gekke jaloers mensen hier :winkthumb:
Volgens mij was dat gebaar nou juist voor Belgen als gede bedoeld die als een bok op de haverkist alles zo uitleggen dat ze weer los kunnen gaan. Iets in de geest van: "houd nou je wafel eens". :mrgreen:
'Een bok op de haverkist.' Mooi :-). Moet ik onthouden. Lijkt me iets van ergens uit het interbellum.

senior
Forum-lid
Berichten: 2198
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 25 sep 2022 19:50

gede schreef: 25 sep 2022 19:35
senior schreef: 25 sep 2022 19:31
gede schreef: 25 sep 2022 16:23

Had je al gezegd ja :-)... Vind ik knap, dat je een atleet niet kan waarderen omdat hij even het vingertje voor de mond houdt als signaal naar de haters toe... Gekke jaloers mensen hier :winkthumb:
Volgens mij was dat gebaar nou juist voor Belgen als gede bedoeld die als een bok op de haverkist alles zo uitleggen dat ze weer los kunnen gaan. Iets in de geest van: "houd nou je wafel eens". :mrgreen:
'Een bok op de haverkist.' Mooi :-). Moet ik onthouden. Lijkt me iets van ergens uit het interbellum.
Denk je? Het betekent gewoon dat je echt op alles hapt en meteen compleet uit je plaat gaat omdat jij "denkt" dat Evenepoel wordt aangevallen, zelfs als dat niet zo is. Jij reageert primair op de afzender van een tekst, niet op wat er echt staat, dus echt positief naar jou toe is het niet bepaald.

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 25 sep 2022 19:59

senior schreef: 25 sep 2022 19:50
gede schreef: 25 sep 2022 19:35
senior schreef: 25 sep 2022 19:31

Volgens mij was dat gebaar nou juist voor Belgen als gede bedoeld die als een bok op de haverkist alles zo uitleggen dat ze weer los kunnen gaan. Iets in de geest van: "houd nou je wafel eens". :mrgreen:
'Een bok op de haverkist.' Mooi :-). Moet ik onthouden. Lijkt me iets van ergens uit het interbellum.
Denk je? Het betekent gewoon dat je echt op alles hapt en meteen compleet uit je plaat gaat omdat jij "denkt" dat Evenepoel wordt aangevallen, zelfs als dat niet zo is. Jij reageert primair op de afzender van een tekst, niet op wat er echt staat, dus echt positief naar jou toe is het niet bepaald.
Interesseert me ook geen zier of u iets schrijft dat niet positief over mij is. FEIT is: Je komt lallen over 'op de afzender reageren' terwijl je zelf vandaag op dit topic exact 1 ding schrijft: Mij er persoonlijk doorheen halen.

Ik denk trouwens niet dat ik hier vandaag mensen fout heb geïnterpreteerd. De bewoordingen en de persoonlijke pijnen o.w.v. de winnaar van vandaag zijn vrij duidelijk. ;-).

patrickvb
Forum-lid
Berichten: 1678
Lid geworden op: 11 apr 2007 01:30
Locatie: Oilsjt en Dardennen

patrickvb 25 sep 2022 20:15

En we doen lustig verder.
Zucht!
Moderator, grijp in aub.

Wisten jullie dat vandaag het wereldrecord op de marathon werd aangescherpt?

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5219
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 25 sep 2022 20:20

patrickvb schreef: 25 sep 2022 20:15 En we doen lustig verder.
Zucht!
Moderator, grijp in aub.

Wisten jullie dat vandaag het wereldrecord op de marathon werd aangescherpt?
Er is geen moderator meer. Heb er al meerdere malen om gevraagd. Het beste is om allemaal niet meer op een bepaald persoon te reageren, die hier de sfeer aardig verpest heeft, en de rust weder te laten keren (en ja, ook ik trap er af en toe in en reageer toch).
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

senior
Forum-lid
Berichten: 2198
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 25 sep 2022 20:37

gede schreef: 25 sep 2022 19:59
senior schreef: 25 sep 2022 19:50
gede schreef: 25 sep 2022 19:35

'Een bok op de haverkist.' Mooi :-). Moet ik onthouden. Lijkt me iets van ergens uit het interbellum.
Denk je? Het betekent gewoon dat je echt op alles hapt en meteen compleet uit je plaat gaat omdat jij "denkt" dat Evenepoel wordt aangevallen, zelfs als dat niet zo is. Jij reageert primair op de afzender van een tekst, niet op wat er echt staat, dus echt positief naar jou toe is het niet bepaald.
Interesseert me ook geen zier of u iets schrijft dat niet positief over mij is. FEIT is: Je komt lallen over 'op de afzender reageren' terwijl je zelf vandaag op dit topic exact 1 ding schrijft: Mij er persoonlijk doorheen halen.

Ik denk trouwens niet dat ik hier vandaag mensen fout heb geïnterpreteerd. De bewoordingen en de persoonlijke pijnen o.w.v. de winnaar van vandaag zijn vrij duidelijk. ;-).
Je bent toch geen familie van Calimero? En dat Evenepoel gewonnen heeft zij hem gegund. En dat meen ik! Overigens is het nergens voor nodig om grof te worden maar dat is waarschijnlijk te moeilijk voor je.

Gebruikersavatar
mao
Forum-lid HC
Berichten: 4467
Lid geworden op: 22 jul 2007 02:47

Gebruikersavatar mao 25 sep 2022 20:40

patrickvb schreef: 25 sep 2022 20:15 En we doen lustig verder.
Zucht!
Moderator, grijp in aub.

Wisten jullie dat vandaag het wereldrecord op de marathon werd aangescherpt?
De grote vraag,
Wie gaat zich onsterfelijk maken en hem onder de 2 uur lopen?….
Met de nieuwe schoenen zou het moeten lukken, hoewel het nu al tandjes hard gaat.

pino
Forum-lid
Berichten: 3287
Lid geworden op: 16 apr 2004 18:32
Locatie: Apendorp NL

pino 25 sep 2022 22:32

<Calimerohoed:op> een genetische freak is het, en dat is niet eerlijk, oh nee <Calimero hoed af>
Niet zijken maar reiden !

Plaats reactie