Mathieu van der Poel
Het is nog altijd wel "van je hobby, je werk maken" en dat is voor de overgrote meerderheid van ons al geen optie. De meesten van ons werken "omdat de rekeningen betaald moeten worden". Ik wil daarmee niet zeggen dat een topsporter een luxeleven leidt, maar volgens mij is dat toch wel een belangrijke notitie om te maken.
VDP zegt zelf wel dat hij geen topniveau koersen meer gereden heeft en niet goed weet waar hij staat, maar ik kan me moeilijk inbeelden dat dat echt onwetendheid is. Nu lijkt me dat toch iets waar ze met wat vergelijken van cijfers toch een heel goeie schatting van kunnen maken?
lijkt me ook prachtig.
Overigens is 25u in een vliegtuig ook al een aanslag op zich. En het aloude adagium "een reisdag is geen rustdag" geldt sowieso.
Ik ben benieuwd welke raad de renners krijgen voor zo'n lange vlucht.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37663
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Dat klopt, maar er is wel een wezenlijk verschil tussen Economy of Business Class. Als je gewoon languit kunt liggen onder een dekentje is het heel wat meer comfortabel reizen dan in de varkensvervoerafdeling (waar ik ook meest zit).
Less is bore
- Tracing_NL
- Forum-lid
- Berichten: 655
- Lid geworden op: 28 nov 2013 16:32
jezus wat een zuur gezeik weer af en toe.
Of iemand in de ploegen of in de zorg genoeg verdient en op 90% van zijn/haar vermogen functioneert, en of MvdP business class vliegt is niet echt belangrijk.
waar het om gaat is het risico dat hij neemt dat hij niet 100% fit aan de start verschijnt tov de mensen die er nu al zijn. Minder dan een week voor zo'n tijdsverschil is kort.
Of iemand in de ploegen of in de zorg genoeg verdient en op 90% van zijn/haar vermogen functioneert, en of MvdP business class vliegt is niet echt belangrijk.
waar het om gaat is het risico dat hij neemt dat hij niet 100% fit aan de start verschijnt tov de mensen die er nu al zijn. Minder dan een week voor zo'n tijdsverschil is kort.
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
Exact!Tracing_NL schreef: ↑16 sep 2022 12:53 jezus wat een zuur gezeik weer af en toe.
Of iemand in de ploegen of in de zorg genoeg verdient en op 90% van zijn/haar vermogen functioneert, en of MvdP business class vliegt is niet echt belangrijk.
waar het om gaat is het risico dat hij neemt dat hij niet 100% fit aan de start verschijnt tov de mensen die er nu al zijn. Minder dan een week voor zo'n tijdsverschil is kort.
Eh, daar gaat juist de hele discussie over en dat andere beroepen ook moeten worden uitgevoerd met een verstoord dag-nachtritme wordt als argument aangevoerd. Daar kun je het wel of niet mee eens zijn maar om dan maar meteen dat gedeelte van de discussie als "zuur gezeik" weg te zetten, vind ik dan weer zuur gezeik.
Campagnolo Ultra Dork
MvdP is wielrenner die naar een WK gaat op 25 uur reizen met 8 uur tijdsverschil. De vraag was of hij wel tijdig arriveert om opimaal te presteren. Wat doen andere beroepen er nou toe? Hij staat toch aan de start met andere wielrenners, die of eerder of later arriveren en daardoor mogelijk beter of slechter of slechter of beter of gelijk presteren...
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
- Berichten: 6086
- Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
- Locatie: Delft
De winnaar zal gelijk hebben
Dat kan Mathieu zijn, maar er staan nog wat renners aan de start. De kans dat 1 van de andere renners wint lijkt me groter.
Dat kan Mathieu zijn, maar er staan nog wat renners aan de start. De kans dat 1 van de andere renners wint lijkt me groter.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Waarom? De kans is toch hetzelfde?MarkVeenstra schreef: ↑16 sep 2022 16:18 De winnaar zal gelijk hebben
Dat kan Mathieu zijn, maar er staan nog wat renners aan de start. De kans dat 1 van de andere renners wint lijkt me groter.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/