Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Remco Evenepoel

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 09 sep 2022 19:35

Enzzo schreef: 09 sep 2022 19:33
i-mac schreef: 09 sep 2022 16:44
El Pistolero schreef: 09 sep 2022 16:26 De Giro heeft natuurlijk wel veel meer aanzien dan de Vuelta, zeker als je het vergelijkt met deze editie. Maar goed de Zuiderburen zullen God daardoor niet minder adoreren.
Waarom in één keer alle Belgen over dezelfde kam scheren?
En wat ook wel ironisch is: gisteren in vive le velo was er een interview met de grote held van forumlid el pistolero. Daarin was hij alleen maar lovend voor (de manier van rijden van) Remco Evenepoel. Sterker nog hij was al overtuigd van zijn eindwinst en voegde er nog aan toe dat hij wellicht ook ooit nog wel de twee andere grote rondes zou kunnen winnen.
Hij besloot met een inside bijnaam voor Remco die ze bij Eurosport voeren; de pitbull.
Best passend trouwens!! Waarom?
Het kunnen hele lieve hondjes zijn die pitbulls. Maar met een fout baasje kunnen het valse krengen worden. ;)
Haha, en met hun lieve gezicht kunnen ze je ook nog in de maling nemen als ze je aan kijken. LOL
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 09 sep 2022 19:36

Orlok schreef: 09 sep 2022 19:33
Enzzo schreef: 09 sep 2022 19:26
fiedoo schreef: 09 sep 2022 19:18 leuk, zoal een 20 spamberichten van een beheerder van het forum.
Hallo fiedoo,

Je ontvangt dit bericht omdat je op een onderwerp bent geabonneerd, "Remco
Evenepoel" op Fiets.nl. Dit onderwerp heeft een nieuwe reactie van
Klein_Verzet sinds je laatste bezoek. Er worden geen nieuwe meldingen
verzonden totdat je het onderwerp weer hebt bezocht.
Fiedoo: dat is een automatisch gegenereerd bericht (mail) van de forum software. De moderatoren of de forumbeheerder -voor zover die al bestaat- heeft daar totaal geen aandeel in. De manier om dit “uit” te zetten is alsvolgt:

Klik onderaan het topic op “informeer me wanneer een reactie is geplaatst” (sic)
Als er geen vinkje staat voor deze optie krijg je geen “spam” meer.
Er schijnt ook nog een andere manier te zijn om geen "spam" berichten meer te ontvangen ondanks het vinkje, de moderatoren of forumbeheerder kan jou daarover informeren. Alleen ben je daarna veroordeeld tot het bezoeken van de hoofd cq. active pagina's. Het is wel een verademing geen "spam" van het forum meer te ontvangen. :D
is allang opgelost
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2018
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 09 sep 2022 19:44

@gede, heb jij thuis een spiegel? Bijvoorbeeld in de badkamer of op het toilet?
Wat je zegt is dat als iedereen het met jou eens is dat er dan een stuk minder geruzie zou zijn.

Zelf heb je echter de grootste moeite om naar een ander te luisteren en wil je kost wat kost je gelijk halen ook met argumenten die compleet de plank misslaan.
Reden dat dit topic soms redelijk ontspoort is omdat jij en nog een paar dermate fanboy zijn waardoor je een ander compleet de mond wil snoeren. Die anderen pikken dat niet en dan gaat het van kwaad tot erger.
Die anderen ga je niet veranderen maar als je de opmerking (die volgens mij cynisch was bedoeld) zo fijn vind is het misschien goed om zelf ook volgens die regels te reageren.

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 09 sep 2022 19:46

bakboord1 schreef: 09 sep 2022 19:44 @gede, heb jij thuis een spiegel? Bijvoorbeeld in de badkamer of op het toilet?
Wat je zegt is dat als iedereen het met jou eens is dat er dan een stuk minder geruzie zou zijn.

Zelf heb je echter de grootste moeite om naar een ander te luisteren en wil je kost wat kost je gelijk halen ook met argumenten die compleet de plank misslaan.
Reden dat dit topic soms redelijk ontspoort is omdat jij en nog een paar dermate fanboy zijn waardoor je een ander compleet de mond wil snoeren. Die anderen pikken dat niet en dan gaat het van kwaad tot erger.
Die anderen ga je niet veranderen maar als je de opmerking (die volgens mij cynisch was bedoeld) zo fijn vind is het misschien goed om zelf ook volgens die regels te reageren.
Begrijpend lezen is niet iedereen gegeven. Ik zeg net dat ik het prima vind dat niet iedereen fan is. Nee, ben dat zelf ook niet. Maar als je gewoon met respect spreekt over de prestaties, vind ik daar niets mis mee.

Wat is er niet duidelijk voor u?

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7823
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 09 sep 2022 19:50

Dat irritante woord fanboy moeten we misschien eens vermijden. Volgens mij is niemand hier fanboy!
Ik ben fan van de koers en geniet van de manier waarop Evenepoel deze ronde beheerst. (Als renner/sporter) Verder vind ik dat hij in al zijn interviews voor-, en achteraf een hele andere Evenepoel laat zien dan die jonge raaskal die in het verleden nogal wat spatjes had.
Hij groeit enorm vind ik.
Bijna tot het niveau waarop ik ook daadwerkelijk fan van de persoon zou kunnen worden.
De toekomst zal het leren ;)
Do or don’t, there is no try

El Pistolero
Forum-lid
Berichten: 1671
Lid geworden op: 21 dec 2012 18:50

El Pistolero 09 sep 2022 19:53

Orlok schreef: 09 sep 2022 19:35
Enzzo schreef: 09 sep 2022 19:33
i-mac schreef: 09 sep 2022 16:44
Waarom in één keer alle Belgen over dezelfde kam scheren?
En wat ook wel ironisch is: gisteren in vive le velo was er een interview met de grote held van forumlid el pistolero. Daarin was hij alleen maar lovend voor (de manier van rijden van) Remco Evenepoel. Sterker nog hij was al overtuigd van zijn eindwinst en voegde er nog aan toe dat hij wellicht ook ooit nog wel de twee andere grote rondes zou kunnen winnen.
Hij besloot met een inside bijnaam voor Remco die ze bij Eurosport voeren; de pitbull.
Best passend trouwens!! Waarom?
Het kunnen hele lieve hondjes zijn die pitbulls. Maar met een fout baasje kunnen het valse krengen worden. ;)
Haha, en met hun lieve gezicht kunnen ze je ook nog in de maling nemen als ze je aan kijken. LOL
Kan me niet voorstellen dat Luis Suarez dat heeft gezegd.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.

galileo2
Forum-lid
Berichten: 1038
Lid geworden op: 01 aug 2011 22:18
Locatie: Belgie

galileo2 09 sep 2022 20:20

Enzzo schreef: 09 sep 2022 19:50 Dat irritante woord fanboy moeten we misschien eens vermijden. Volgens mij is niemand hier fanboy!
Ik ben fan van de koers en geniet van de manier waarop Evenepoel deze ronde beheerst. (Als renner/sporter) Verder vind ik dat hij in al zijn interviews voor-, en achteraf een hele andere Evenepoel laat zien dan die jonge raaskal die in het verleden nogal wat spatjes had.
Hij groeit enorm vind ik.
Bijna tot het niveau waarop ik ook daadwerkelijk fan van de persoon zou kunnen worden.
De toekomst zal het leren ;)
Dat vind ik ook. De interviews die hij nu geeft na de koers zijn veel leuker, dan die van een jaar geleden. Dat is natuurlijk gemakkelijker als je aan de leiding, dan na een rit in de Giro waar je eraf gereden wordt. Dan was hij niet de meest aangename in de omgang. Zou ik ook niet zijn als ik moet lossen bij ons clubje.

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2018
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 09 sep 2022 20:28

gede schreef: 09 sep 2022 19:46
bakboord1 schreef: 09 sep 2022 19:44 @gede, heb jij thuis een spiegel? Bijvoorbeeld in de badkamer of op het toilet?
Wat je zegt is dat als iedereen het met jou eens is dat er dan een stuk minder geruzie zou zijn.

Zelf heb je echter de grootste moeite om naar een ander te luisteren en wil je kost wat kost je gelijk halen ook met argumenten die compleet de plank misslaan.
Reden dat dit topic soms redelijk ontspoort is omdat jij en nog een paar dermate fanboy zijn waardoor je een ander compleet de mond wil snoeren. Die anderen pikken dat niet en dan gaat het van kwaad tot erger.
Die anderen ga je niet veranderen maar als je de opmerking (die volgens mij cynisch was bedoeld) zo fijn vind is het misschien goed om zelf ook volgens die regels te reageren.
Begrijpend lezen is niet iedereen gegeven. Ik zeg net dat ik het prima vind dat niet iedereen fan is. Nee, ben dat zelf ook niet. Maar als je gewoon met respect spreekt over de prestaties, vind ik daar niets mis mee.

Wat is er niet duidelijk voor u?
Het viel te proberen. Niet geschoten is altijd mis maar helaas vergeefs.

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 09 sep 2022 20:29

bakboord1 schreef: 09 sep 2022 20:28
gede schreef: 09 sep 2022 19:46
bakboord1 schreef: 09 sep 2022 19:44 @gede, heb jij thuis een spiegel? Bijvoorbeeld in de badkamer of op het toilet?
Wat je zegt is dat als iedereen het met jou eens is dat er dan een stuk minder geruzie zou zijn.

Zelf heb je echter de grootste moeite om naar een ander te luisteren en wil je kost wat kost je gelijk halen ook met argumenten die compleet de plank misslaan.
Reden dat dit topic soms redelijk ontspoort is omdat jij en nog een paar dermate fanboy zijn waardoor je een ander compleet de mond wil snoeren. Die anderen pikken dat niet en dan gaat het van kwaad tot erger.
Die anderen ga je niet veranderen maar als je de opmerking (die volgens mij cynisch was bedoeld) zo fijn vind is het misschien goed om zelf ook volgens die regels te reageren.
Begrijpend lezen is niet iedereen gegeven. Ik zeg net dat ik het prima vind dat niet iedereen fan is. Nee, ben dat zelf ook niet. Maar als je gewoon met respect spreekt over de prestaties, vind ik daar niets mis mee.

Wat is er niet duidelijk voor u?
Het viel te proberen. Niet geschoten is altijd mis maar helaas vergeefs.
Jij vindt duidelijk dat er nog een rekening open staat. Ik hoor het wel weer als dat inhoudelijk kan.

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2018
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 09 sep 2022 20:31

galileo2 schreef: 09 sep 2022 20:20
Enzzo schreef: 09 sep 2022 19:50 Dat irritante woord fanboy moeten we misschien eens vermijden. Volgens mij is niemand hier fanboy!
Ik ben fan van de koers en geniet van de manier waarop Evenepoel deze ronde beheerst. (Als renner/sporter) Verder vind ik dat hij in al zijn interviews voor-, en achteraf een hele andere Evenepoel laat zien dan die jonge raaskal die in het verleden nogal wat spatjes had.
Hij groeit enorm vind ik.
Bijna tot het niveau waarop ik ook daadwerkelijk fan van de persoon zou kunnen worden.
De toekomst zal het leren ;)
Dat vind ik ook. De interviews die hij nu geeft na de koers zijn veel leuker, dan die van een jaar geleden. Dat is natuurlijk gemakkelijker als je aan de leiding, dan na een rit in de Giro waar je eraf gereden wordt. Dan was hij niet de meest aangename in de omgang. Zou ik ook niet zijn als ik moet lossen bij ons clubje.
Deze vuelta gaf hij nog fors af op een motard toen hij als enige van 10 viel door zijn eigen fout. Pas veel later kwam hij daar op terug. Dat gedrag van een jaar geleden heeft hij dus nog altijd.

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 09 sep 2022 20:43

bakboord1 schreef: 09 sep 2022 20:31
galileo2 schreef: 09 sep 2022 20:20
Enzzo schreef: 09 sep 2022 19:50 Dat irritante woord fanboy moeten we misschien eens vermijden. Volgens mij is niemand hier fanboy!
Ik ben fan van de koers en geniet van de manier waarop Evenepoel deze ronde beheerst. (Als renner/sporter) Verder vind ik dat hij in al zijn interviews voor-, en achteraf een hele andere Evenepoel laat zien dan die jonge raaskal die in het verleden nogal wat spatjes had.
Hij groeit enorm vind ik.
Bijna tot het niveau waarop ik ook daadwerkelijk fan van de persoon zou kunnen worden.
De toekomst zal het leren ;)
Dat vind ik ook. De interviews die hij nu geeft na de koers zijn veel leuker, dan die van een jaar geleden. Dat is natuurlijk gemakkelijker als je aan de leiding, dan na een rit in de Giro waar je eraf gereden wordt. Dan was hij niet de meest aangename in de omgang. Zou ik ook niet zijn als ik moet lossen bij ons clubje.
Deze vuelta gaf hij nog fors af op een motard toen hij als enige van 10 viel door zijn eigen fout. Pas veel later kwam hij daar op terug. Dat gedrag van een jaar geleden heeft hij dus nog altijd.
Exact dat zei ik eerder vandaag nog: Als je er aanstoot aan neemt dat een renner in het heetst van de strijd in 3 weken tijd 1 keer ongepast wat (!) misbaar maakt, dan ben je waarschijnlijk zelf toch wel een ongelofelijke sukkel...

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37363
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 09 sep 2022 21:02

Enzzo schreef: 09 sep 2022 19:50 Dat irritante woord fanboy moeten we misschien eens vermijden. Volgens mij is niemand hier fanboy!
Fanboys heb je toch alleen in het Specialized topic? :mrgreen:
Less is bore

Plaats reactie