Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Remco Evenepoel

i-mac

i-mac 08 sep 2022 18:31

Remco is vandaag vol lof over Mas omdat hij ook voor de aanval koos. Mas moest iets proberen. Maar Remco zat in een zetel, al moest hij op een bepaald moment toch alles uit de kast halen om bij Mas te kunnen Blijven. Kind van de rekening was Gesink.
Dat Remco in de rode trui een etappe wint, is heel goed. Want een ronde winnen mat alleen winst in een tijdrit, is voor sommigen koren op de molen. Nu eert hij die trui. Maar hij is nog steeds niet in Madrid. Ook hij kan nog vallen, en hierdoor de Vuelta verliezen.

Pelep
Forum-lid
Berichten: 1041
Lid geworden op: 08 okt 2013 21:05

Pelep 08 sep 2022 18:34

Ernie C. schreef: 08 sep 2022 18:20 Remco was netjes aan het afstoppen voor Robert (solliciteren bij TJV?). Als het dan toch niet lukt pakt hij de zege verdiend zelf.
Dat zal wel niet, QS wordt volledig omgetuned voor hem naar een rondeploeg - en Alpecin gaat de klassieke ploeg worden. Maar af en toe iets proberen uitdelen valt nooit slecht natuurlijk.

hayes

hayes 08 sep 2022 18:38

Maar wat zat er NU IN DAT FLESJE?????? :mrgreen: :mrgreen:

Wat er verder nu ook nog gebeurt, dit is de Renner Evenpoel die we in de toekomst nog gaan zien.
Had het Gesink gegund maar moet ergens proberen tijd te nemen op Remco en daar 'profiteert' Remco van. Al moet je natuurlijk echt meekunnen.

senior
Forum-lid
Berichten: 2210
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 08 sep 2022 18:42

gede schreef: 08 sep 2022 16:28
senior schreef: 08 sep 2022 16:20 Voor sommigen zelfs té verleidelijk. Die happen op elke reactie alsof ze persoonlijk worden aangevallen. Maar fanboy, nee hoor, dat zijn ze niet, echt waar niet. :shock:
Het lijkt me vrij voorspelbaar dat je duidelijk naar mij hint, maar nu komt vertellen: zie je wel, hij voelt zich weer aangesproken terwijl dat niet hoeft. Een weinig subtiele val waar ik voor uw plezier met heel veel hoongelach zal trappen....

Ik ben geen fanboy. Als je dat nog altijd niet door hebt. Ik ben vooral fan van een faire sport en fan van het concept 'de beste moet gewoon winnen'. Ik heb meermaals vastgesteld dat dat laatste concept voor sommigen minder belangrijk is dan andere factoren en daar reageer ik op. Dat lijkt me ook mijn recht.

Verder zal ik als eerste degene komen feliciteren die Evenepoel op de laatste klim op minuten zou rijden. Dat mag u alvast noteren van mij. Fanboy? Ik dacht het niet... Zolang ik niemand persoonlijk ken, zal ik voor ieder atleet hetzelfde respect hebben. Misschien moeten sommigen daar is een voorbeeld aan nemen.
QED: hap: ik werp een schoen en jij trekt hem gelijk aan.
Laatst gewijzigd door senior op 08 sep 2022 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 08 sep 2022 18:49

@senior: sterke bijdrage weer van uwentwege hoor! Proficiat.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

senior
Forum-lid
Berichten: 2210
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 08 sep 2022 18:53

Vond ik zelf ook al. Maar altijd stukken beter dan de afgoderij die sommigen hier bedrijven in combinatie met de verkettering van de niet-gelovigen. Overigens, als jullie "god" wint heeft hij dat verdient: minste tijd verbruikt over de totale afstand en, op een niet zo'n ernstige val na, op de fiets blijven zitten. En zelfs deze uitspraak zal waarschijnlijk als ketterij gezien worden omdat het van een "ongelovige" komt. :(
Laatst gewijzigd door senior op 08 sep 2022 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Kiekeboe
Forum-lid
Berichten: 2436
Lid geworden op: 31 mar 2010 11:03
Locatie: West-Vlaanderen (B)

Gebruikersavatar Kiekeboe 08 sep 2022 18:53

Jammer voor Gesink. Ik had hem graag zien winnen vandaag
Helaas is het in topsport niet zo, dat de meest sympathieke renner wint.
Mas ging in de aanval, en Evenepoel kon niet anders ...

bever
Forum-lid
Berichten: 2122
Lid geworden op: 19 aug 2009 01:06
Locatie: Agga

bever 08 sep 2022 18:58

senior schreef: 08 sep 2022 18:53 Vond ik zelf ook al. Maar altijd stukken beter dan de afgoderij die sommigen hier bedrijven in combinatie met de verkettering van de niet-gelovigen. Overigens, als jullie "god" wint heeft hij dat verdient: minste tijd verbruikt over de totale afstand en, op een niet zo'n ernstige val na, op de fiets blijven zitten. En zelfs deze uitspraak zal waarschijnlijk als ketterij gezien worden omdat het van een "ongelovige" komt. :(
Echt, gast....wat is jouw probleem ... ? Jij verzint er nu wel een heel mooi verhaal van :lol:

SiO2
Forum-lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 22 nov 2017 13:27

SiO2 08 sep 2022 19:03

bever schreef: 08 sep 2022 18:58
senior schreef: 08 sep 2022 18:53 Vond ik zelf ook al. Maar altijd stukken beter dan de afgoderij die sommigen hier bedrijven in combinatie met de verkettering van de niet-gelovigen. Overigens, als jullie "god" wint heeft hij dat verdient: minste tijd verbruikt over de totale afstand en, op een niet zo'n ernstige val na, op de fiets blijven zitten. En zelfs deze uitspraak zal waarschijnlijk als ketterij gezien worden omdat het van een "ongelovige" komt. :(
Echt, gast....wat is jouw probleem ... ? Jij verzint er nu wel een heel mooi verhaal van :lol:
Heb je het topic gevolgd? Senior vat t netjes samen.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7959
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 08 sep 2022 19:16

Eigenlijk wel bijzonder hoe sommigen hier van koersliehebber veranderen in koersvergallers.
Zelfs zo’n nobele etappewinst zoals Evenepoel die vandaag ten toon spreidt wordt negatief gezien.
Haalt voor mij trouwens niets af van de glans van zijn overwinning vandaag hoor. Heb alleen wel medelijden met de mensen die alles alleen maar negatief moeten blijven zien omdat ze dat nu eenmaal willen.

Prachtige overwinning van een jonge snaak die in zijn leven al meer sociale progressie heeft laten zien dan ikzelf toen ik bijna dubbel zijn leeftijd was.
Hij groeit, zowel mentaal, sociaal als sportief. Dit wordt een grote hoor!
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 08 sep 2022 19:24

👍
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

SiO2
Forum-lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 22 nov 2017 13:27

SiO2 08 sep 2022 19:32

Is dit een Remco Evenepoel-fantopic of een topic waarin allerlei koersgerelateerde zaken rondom Remco Evenepoel kunben worden besproken, zowel positief als negatief? Voor sommigen duidelijk het eerste, dat afdwingende op een bezeten en agressieve manier, voor mezelf het tweede.

Plaats reactie