Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Remco Evenepoel

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 08 sep 2022 09:29

Jans schreef: 08 sep 2022 09:23 Ik ga ontbijten en daarna nog lekker stukje fietsen. Zou je ook moeten doen @gede. Is beter. Voor iedereen.
Dat heb ik reeds gedaan. :-). Vanavond nog de Oesterdam erbij :-).

Verder ga ik zoals al meermaals gezegd over mijn eigen tijdsbesteding. Ik laat me hier de mond niet snoeren. Dit forum heeft nood aan tegengewicht.

Wasbeer mag nog even bewijzen waar ik woorden van mensen verdraaid zou hebben.

El Pistolero
Forum-lid
Berichten: 1671
Lid geworden op: 21 dec 2012 18:50

El Pistolero 08 sep 2022 09:38

JPAR schreef: 07 sep 2022 23:01 @mark67 Waarom reageer je nog op gede? Heeft totaal geen nut. Gewoon onder de negeerknop zetten en klaar. Het is een beetje hetzelfde als met kleine kinderen die hun zin willen krijgen. Die gaan net als hij op de grond liggen janken.
Normaal gesproken ben ik daar geen voorstander van maar in dit geval…..bedankt voor de tip.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5306
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 08 sep 2022 09:43

wasbeer2006 schreef: 08 sep 2022 09:20 @Jans, dat is het niet. Hij leest niet en geeft overal zijn eigen mening over en trekt de teksten volledig uit verband.
Hij kopieert en tekst en zet er een heel eigen verhaal onder.

De meeste hebben al vijf keer gezegd dat iedereen hetzelfde zou doen. Ik voeg er nog aan toe dat als iemand anders zou doen en voor de 3km gaat staan ik dat ongelofelijk dom zou vinden. Daarnaast heb ik ook al gezegd dat ik hem die ronde gun, hij heeft het gewoon het beste gedaan en niets gestolen.

Maar dat komt gewoon niet aan bij gede, ook hier zal ie wel weer een heel ander verhaal van maken.

En we (ik denk best dat ik "we" mag zeggen) zijn hier totaal niet nationaal gevoelig, VA wordt toch ook altijd van alles gegund en bv vroeger Nijs ook en genoeg andere Belgen. Volgens mij gunnen we het de Belgen juist veel vaker iets dan dat we het andere landen gunnen.
Het enige dat gede hier doet is trollen en iedereen gaat erin mee (ik maak me er ook schuldig aan). Lees het maar eens terug vanaf het begin. Er was helemaal geen probleem. Er is al zeker geen probleem tussen nationaliteiten, maar ook dat wordt hier door gede gecreëerd. Op een forum is het normaal dat mensen een verschil in mening mogen hebben en dat ook mogen uiten. Maar gede maakt er een hetze van en trekt elke opmerking in het negatieve of hij verzint gewoon dat iemand een bepaalde mening heeft of uitspraak heeft gedaan etc. En steeds komt er weer een reactie, goed bedoeld, van iemand en zo gaat het maar verder. Uiteindelijk zorgt hij met zijn gedrag ervoor dat mensen tegenover elkaar komen te staan, terwijl dat helemaal niet zo was. Al dit soort dingen noem je trollen. Het meest verstandige is niet meer reageren op enige opmerking van gede zijn zijde en lekker verder gaan met genieten van koers en normale discussies over de koers. C'est tout!

Gebruikersavatar
Kiekeboe
Forum-lid
Berichten: 2440
Lid geworden op: 31 mar 2010 11:03
Locatie: West-Vlaanderen (B)

Gebruikersavatar Kiekeboe 08 sep 2022 10:09

Lcsmet schreef: 07 sep 2022 18:45 Je kan Remco Evenepoel niet verwijten dat hij geen reacties losmaakt.
Is het niet positief dan negatief maar hij maakt reacties los, ondertussen 106 pagina's op iets meer dan 3 jaar.
Wout Van Aert is hier tot enkele winters geleden ook soms genadeloos afgemaakt, het kan verkeren.
In Vlaanderen is de pers dan weer net iets te positief en ze zien in Evenepoel de nieuwe Merckx.
Benieuwd wat er op dit forum zou gebeurd zijn moest het internet en dit forum al bestaan hebben ten tijde van Eddy Merckx, de echt grootste wielrenner aller tijden. :)
Dat is durven, op een nederlands forum, Merckx de grootste renner aller tijden noemen ... :twisted:

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 08 sep 2022 10:12

Trollen??

Vanaf het begin was er hier een zeer bedenkelijke sfeer rondom REv en dat uitgerekend op een NL forum. Dat terwijl Dumoulin, Mollema, Gesink, ... ooit geweldig veel bijstand kregen hier. Deze week werd er ronduit gehoopt op een spaanse coalitie om Remco te doen verliezen... Dus ja, ik weet heel erg zeker dat de nationaliteit een rol speelt. Voor mij niet eens heel erg, maar dat je het dan gaat ontkennen is wel heel erg zielig. En dat sommigen zelfs zo ver gaan om een sportief behaalde winst te niet te laten gaan via de groene tafel, dat laat ik niet zonder reactie zeggen.

En dat jullie nu door hebben dat de Vuelta gereden zal zijn, betekent natuurlijk dat jullie nattigheid voelen en dan aan het blokkeren gaan. Er zijn hier 3-4 personen die extreem hun afkeer tegen REv lieten blijken en dit zijn uitgerekend de mensen die me nu gaan blokkeren. Toevallig hoor...

Niemand reageert hier dat iemand het ok zou vinden om REv de tijd te geven van iemand die op 3 km 2'37" verloor. Kom nou, dan laat je je wel hééééél erg kennen. PS: Er zijn ook geweldig leuke en sportieve Nederlander hoor. Zelfs meer dan anderen :-).
Laatst gewijzigd door gede op 08 sep 2022 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
raven14
Forum-lid
Berichten: 3390
Lid geworden op: 13 dec 2013 18:25

Gebruikersavatar raven14 08 sep 2022 10:15

Al die off topic vervuiling hier. Kunnen we nu gewoon verdergaan met verhalen over waarom Remco geen GT coureur is, de Vuelta niet mag winnen want hij liegt en bedriegt en elke regel wordt voor hem gebogen, elke koers verdachte pakketjes in zijn achterzak heeft, de oneigenlijke zoon van Patrick Lefevere is, op zijn 22-jarige leeftijd nog steeds geen noemenswaardig rondje gewonnen heeft, de antipathie in levende lijve is, zijn fiets nergens recht kan houden etc.

Veel leuker!

PS Zou Patrick Lefevere zelf niet de veronderstelde kauwgom gekleefd hebben waarop Primoz Roglic is uitgegleden? Het is niet bewezen dat hij het niet gedaan heeft.
Afbeelding

i-mac

i-mac 08 sep 2022 10:17

Ik wacht eigenlijk op de mening van Roger De Vlaeminck, want in zijn tijd ... :mrgreen:

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 08 sep 2022 10:20

i-mac schreef: 08 sep 2022 10:17 Ik wacht eigenlijk op de mening van Roger De Vlaeminck, want in zijn tijd ... :mrgreen:
Die moet zelf eerst nog herstellen van zijn kwalijke val. Daarna horen we hem wel weer :-)

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 08 sep 2022 10:22

Kiekeboe schreef: 08 sep 2022 10:09
Lcsmet schreef: 07 sep 2022 18:45 Je kan Remco Evenepoel niet verwijten dat hij geen reacties losmaakt.
Is het niet positief dan negatief maar hij maakt reacties los, ondertussen 106 pagina's op iets meer dan 3 jaar.
Wout Van Aert is hier tot enkele winters geleden ook soms genadeloos afgemaakt, het kan verkeren.
In Vlaanderen is de pers dan weer net iets te positief en ze zien in Evenepoel de nieuwe Merckx.
Benieuwd wat er op dit forum zou gebeurd zijn moest het internet en dit forum al bestaan hebben ten tijde van Eddy Merckx, de echt grootste wielrenner aller tijden. :)
Dat is durven, op een nederlands forum, Merckx de grootste renner aller tijden noemen ... :twisted:
Niet Merckx maar deze profwielrenner is de grootste aller tijden: https://www.stickybottle.com/latest-new ... st-height/
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Gebruikersavatar
Kiekeboe
Forum-lid
Berichten: 2440
Lid geworden op: 31 mar 2010 11:03
Locatie: West-Vlaanderen (B)

Gebruikersavatar Kiekeboe 08 sep 2022 10:25

:lol:

galileo2
Forum-lid
Berichten: 1069
Lid geworden op: 01 aug 2011 22:18
Locatie: Belgie

galileo2 08 sep 2022 10:43

bakboord1 schreef: 08 sep 2022 08:12 Einde discussie voor jou is echt geen einde discussie in de grote mensenwereld.
:mrgreen:

Mark67
Forum-lid
Berichten: 95
Lid geworden op: 22 aug 2018 06:56

Mark67 08 sep 2022 10:58

@gede ga je nog even laten weten waar voor jouw het bewijs ligt dat Remco ergens in de laatste 3 kilometer met de hand omhoog in de groep van renners zat die uiteindelijk op 8 seconden zijn gefinished?

Zolang ik dat bewijs niet zie, en wel met sterke aanwijzingen kom (de foto van Tim de Waele) dat Remco NIET in die groep zat, ben ik niet overtuigd van jouw gelijk.

Ik wacht af (voel je niet verplicht hoor, maar als je zo sterk van mening bent dat je gelijk hebt, mag je dat best wel met steekhoudend bewijs ondersteunen vind ik, en daarmee bedoel ik niet de late beslissing van de jury).

Plaats reactie