Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Remco Evenepoel

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 07 sep 2022 17:57

El Pistolero schreef: 07 sep 2022 17:48
senior schreef: 07 sep 2022 17:33
gede schreef: 07 sep 2022 16:26

Hoplaaaa, voor de 19de keer wordt mijn mening gruwelijk verdraaid en verkracht...

Ik heb NERGENS gezegd dat wie het niet met mij eens is onsportief is, ik heb WEL gezegd dat ik hier vaststel dat er onsportief gedrag is en dat ik daar op reageer.

Dank om mij in de toekomst correcter te citeren.
Je bént correct geciteerd. Je hebt alleen zelf niet in de gaten wat je eigenlijk zegt!
Dat krijg je als je op een forum overal op hapt. Waar staat REV eigenlijk voor?
Het lijkt me een normaal recht dat je reageert op dingen waar je het niet mee eens bent. Dit is een topic R(emco) Ev(enepoel) en ik stelde vast dat het vooral diende om de topicnaam oneer aan te doen. Dan mag er m.i. best wat weerwerk komen. Een kereltje van 22 die 6 jaar geleden nog voetballer was... En dan is het verboden om erg enthousiast te zijn...

El Pistolero
Forum-lid
Berichten: 1671
Lid geworden op: 21 dec 2012 18:50

El Pistolero 07 sep 2022 18:11

gede schreef: 07 sep 2022 17:57
El Pistolero schreef: 07 sep 2022 17:48
senior schreef: 07 sep 2022 17:33

Je bént correct geciteerd. Je hebt alleen zelf niet in de gaten wat je eigenlijk zegt!
Dat krijg je als je op een forum overal op hapt. Waar staat REV eigenlijk voor?
Het lijkt me een normaal recht dat je reageert op dingen waar je het niet mee eens bent. Dit is een topic R(emco) Ev(enepoel) en ik stelde vast dat het vooral diende om de topicnaam oneer aan te doen. Dan mag er m.i. best wat weerwerk komen. Een kereltje van 22 die 6 jaar geleden nog voetballer was... En dan is het verboden om erg enthousiast te zijn...
Als je niets anders te doen hebt gewoon blijven reageren :winkthumb:
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15958
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 07 sep 2022 18:45

Je kan Remco Evenepoel niet verwijten dat hij geen reacties losmaakt.
Is het niet positief dan negatief maar hij maakt reacties los, ondertussen 106 pagina's op iets meer dan 3 jaar.
Wout Van Aert is hier tot enkele winters geleden ook soms genadeloos afgemaakt, het kan verkeren.
In Vlaanderen is de pers dan weer net iets te positief en ze zien in Evenepoel de nieuwe Merckx.
Benieuwd wat er op dit forum zou gebeurd zijn moest het internet en dit forum al bestaan hebben ten tijde van Eddy Merckx, de echt grootste wielrenner aller tijden. :)
I know myself like no one else
Nothing to defend

Mark67
Forum-lid
Berichten: 95
Lid geworden op: 22 aug 2018 06:56

Mark67 07 sep 2022 19:12

De regel is toch dat als iemand mechanische pech krijgt in de laatste 3 km, hij dezelfde tijd krijgt als andere renners in dezelfde groep?

https://www.gettyimages.nl/detail/nieuw ... popup=true

ik zie op deze foto dat Remco ter hoogte van renner 224 zit, terwijl hij de lekke band 'rapporteert met een handopsteking.

We weten dus in welke groep hij zat.

224 is Guglielmi, en die eindigde op.... 2 minuut 37 na Mads Pedersen.

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 07 sep 2022 19:34

Wij, in Vlaanderen,hadden ook wel enige bedenkingen over het eindresultaat van Rev maar gezien de situatie NU kunnen we enkel maar tevreden zijn want hij presteert alsnog boven onze verwachtingen en hopen we op een goede afloop. Velen gaven een top10 score anderen; in het beste geval, een top5 maar zie NU.
Laatst gewijzigd door ottorongo op 07 sep 2022 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15958
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 07 sep 2022 19:35

Wat begrijpen sommigen niet?
De ene dag janken ze omdat de reporters van Eurosport niets van wielrennen kennen en de volgende dag "op Eurosport zeggen ze..".
Het reglement is er voor iedereen, dus ook voor die "arrogante" Belg uit de "verkeerde" ploeg maar die ook na de rit van vandaag nog het rode shirt aan heeft.
I know myself like no one else
Nothing to defend

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 07 sep 2022 19:51

Mark67 schreef: 07 sep 2022 19:12 De regel is toch dat als iemand mechanische pech krijgt in de laatste 3 km, hij dezelfde tijd krijgt als andere renners in dezelfde groep?

https://www.gettyimages.nl/detail/nieuw ... popup=true

ik zie op deze foto dat Remco ter hoogte van renner 224 zit, terwijl hij de lekke band 'rapporteert met een handopsteking.

We weten dus in welke groep hij zat.

224 is Guglielmi, en die eindigde op.... 2 minuut 37 na Mads Pedersen.
Die had wellicht ook pech of liet zich afzakken

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16235
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 07 sep 2022 19:57

Lcsmet schreef: 07 sep 2022 19:35 Wat begrijpen sommigen niet?
De ene dag janken ze omdat de reporters van Eurosport niets van wielrennen kennen en de volgende dag "op Eurosport zeggen ze..".
Het reglement is er voor iedereen, dus ook voor die "arrogante" Belg uit de "verkeerde" ploeg maar die ook na de rit van vandaag nog het rode shirt aan heeft.
Wie zijn ze? Aangezien ik Eurosport aanhaalde in het andere topic, denk ik dat je daar mij mee bedoelt.

Lees misschien even terug in welke context dat was en zoek even mijn laatse negatieve post over de gebrekkige verslaggeving op die zender...

Moet nu echt iedere Belg hier Calimero gaan spelen omdat we niet allemaal "intens genieten" van de Merckxiaanse prestaties van deze jonge oppergod?
Campagnolo Ultra Dork

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 07 sep 2022 20:03

dat is toch ook wel wat overdreven en komt heel negatief over.

i-mac

i-mac 07 sep 2022 20:07

En dat allemaal omdat hij bij de verkeerde ploeg fietst, en een mening heeft. Toen ik 22 was, had ik ook een stoer karakter. Met ouder worden, en een paar keren tegen de muur lopen, leer je dat wel af. Zal bij Remco ook wel zo zijn.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15958
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 07 sep 2022 20:11

Ernie C. schreef: 07 sep 2022 19:57 ......
Wie zijn ze? ..........
Niet speciaal op jou gericht hoor.
Maar de algemene teneur op dit forum in verschillende topics betreffende de commentaar op Eurosport is op zijn minst niet-zo-positief te noemen.
I know myself like no one else
Nothing to defend

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2027
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 07 sep 2022 22:15

ottorongo schreef: 07 sep 2022 15:58 hier zitten toch wel enkele zeurpieten op het forum die op elke slak zout leggen. Er zijn er zelfs die de lekke band van Rev in twijfel trekken. Op VLV is het duidelijk (close-ups) dat er sprake is van een lekke band, duidelijk te zien na het optillen en neerzetten van de fiets op het achterwiel. Stop met die kouwelijke noorderwind. Beelden bepalen hier; duidelijk einde discutie.
Enkele? Die lekke band is ook op Twitter punt van discussie waarbij door het anti kamp wordt gesteld dat dit puur was om geen grotere achterstand te krijgen.

En zo simpel als jij stelt werkt het hier niet. Je kunt niet zeggen. Ik heb het laatste woord, ik heb gelijk, einde discussie. Het zeggen kan wel maar dat heeft geen enkele zin want iedereen is vrij op dit forum om daarna toch jouw gelijk te willen betwisten. Het heeft er hier alle schijn van dat RE hier de regels in zijn voordeel heeft gebogen om een zeker verlies te beperken. En dat is hem dus gelukt.

Plaats reactie