Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Remco Evenepoel

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5698
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 07 sep 2022 15:54

Klein_Verzet schreef: 07 sep 2022 14:24 ad 3) Dat konden JDC en Schotte onmogelijk waarnemen op de TV-beelden. Dát, is mijn punt!
Roglic 'ging' op 2,7 km van de meet.
Daarna kwam Evenepoel in beeld met zijn lekke band.
Lijkt mij een eenvoudig optelsommetje. ;) :mrgreen:

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 07 sep 2022 15:56

Klein_Verzet schreef: 07 sep 2022 00:10 Evenepoel? Pfff. Ik pak even de definitie van een lekke band erbij. Hebbes. Er is sprake van een lekke band als de velg het asfalt raakt. Overigens staat de leegloper niet vermeld in het 3km-reglement, want daarop kan je gewoon thuiskomen. Sowieso zat Evenepoel al heel erg achterin te harken toen Roglic zijn demarrage plaatste. Dus die 8s is veel te weinig.
Haha, toevallig zat ik net hieraan te denken en zie dit staan, heeft die Evenepoel wel een lekke band gehad of heeft hij een lekke band gesuggereerd om aan tijdverlies te ontkomen. Als die Roglic niet was gevallen was hij misschien zelfs de rode trui kwijt geraakt. :?
evenepoel.jpg
evenepoel.jpg (34.76 KiB) 258 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Orlok op 07 sep 2022 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 07 sep 2022 15:58

hier zitten toch wel enkele zeurpieten op het forum die op elke slak zout leggen. Er zijn er zelfs die de lekke band van Rev in twijfel trekken. Op VLV is het duidelijk (close-ups) dat er sprake is van een lekke band, duidelijk te zien na het optillen en neerzetten van de fiets op het achterwiel. Stop met die kouwelijke noorderwind. Beelden bepalen hier; duidelijk einde discutie.

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 07 sep 2022 16:03

Orlok schreef: 07 sep 2022 15:56
Klein_Verzet schreef: 07 sep 2022 00:10 Evenepoel? Pfff. Ik pak even de definitie van een lekke band erbij. Hebbes. Er is sprake van een lekke band als de velg het asfalt raakt. Overigens staat de leegloper niet vermeld in het 3km-reglement, want daarop kan je gewoon thuiskomen. Sowieso zat Evenepoel al heel erg achterin te harken toen Roglic zijn demarrage plaatste. Dus die 8s is veel te weinig.
Haha, toevallig zat ik net hieraan te denken en zie dit staan, heeft die Evenepoel wel een lekke band gehad of heeft hij een lekke band gesuggereerd om aan tijdverlies te ontkomen. Als die Roglic niet was gevallen was hij misschien zelfs de rode trui kwijt geraakt. :?
Lekker eigen definities gaan beginnen verzinnen ook. Een band is pas lek als je op de velg zit? Van welke creatieve planeet kom je dan? Een band is gewoon lek als er lucht ongecontroleerd uit ontsnapt hoor...

Dat hij maar op zijn 'klein verzet' blijft rijden.

barverme
Forum-lid
Berichten: 377
Lid geworden op: 25 jun 2019 10:34

barverme 07 sep 2022 16:06

daniel1975 schreef: 07 sep 2022 13:55 Er zijn renners die een kermiskoers wonnen die minder aandacht hebben gehad :P

Maar serieus: het is gewoon een nette overwinning. Maar laten ze nu aub bij Sporza niet doen alsof die van niveau Giro en Tour is, want dat is het simpelweg niet.
De Giro staat voor mij toch een heel stuk onder de Tour qua niveau van de deelnemende ploegen (dichter bij de Vuelta dan bij de Tour), maar ik vind het wel de mooiste van de 3 grote rondes....

senior
Forum-lid
Berichten: 2198
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 07 sep 2022 16:18

gede schreef: 07 sep 2022 12:56
El Pistolero schreef: 07 sep 2022 12:54 Gede jij spoort echt niet. Accepteer gewoon dat er mensen zijn met een andere mening en denkwijze.
Niet sporen? Ik accepteer 100 % andere meningen. Onsportief gedrag accepteer ik niet. En dat is in mijn ogen wat er hier met de regelmaat van de klok wordt vertoond.
Om vervolgens in één adem door te zeggen dat al die anderen die het niet met gede eens zijn onsportief gedrag vertonen. Je moet het maar durven zeggen.

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 07 sep 2022 16:26

senior schreef: 07 sep 2022 16:18
gede schreef: 07 sep 2022 12:56
El Pistolero schreef: 07 sep 2022 12:54 Gede jij spoort echt niet. Accepteer gewoon dat er mensen zijn met een andere mening en denkwijze.
Niet sporen? Ik accepteer 100 % andere meningen. Onsportief gedrag accepteer ik niet. En dat is in mijn ogen wat er hier met de regelmaat van de klok wordt vertoond.
Om vervolgens in één adem door te zeggen dat al die anderen die het niet met gede eens zijn onsportief gedrag vertonen. Je moet het maar durven zeggen.
Hoplaaaa, voor de 19de keer wordt mijn mening gruwelijk verdraaid en verkracht...

Ik heb NERGENS gezegd dat wie het niet met mij eens is onsportief is, ik heb WEL gezegd dat ik hier vaststel dat er onsportief gedrag is en dat ik daar op reageer.

Dank om mij in de toekomst correcter te citeren.

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 07 sep 2022 16:29

barverme schreef: 07 sep 2022 16:06
daniel1975 schreef: 07 sep 2022 13:55 Er zijn renners die een kermiskoers wonnen die minder aandacht hebben gehad :P

Maar serieus: het is gewoon een nette overwinning. Maar laten ze nu aub bij Sporza niet doen alsof die van niveau Giro en Tour is, want dat is het simpelweg niet.
De Giro staat voor mij toch een heel stuk onder de Tour qua niveau van de deelnemende ploegen (dichter bij de Vuelta dan bij de Tour), maar ik vind het wel de mooiste van de 3 grote rondes....
Wie de vuelta kan winnen kan ook de giro winnen maar daarom nog niet de tour. Het deelnemersveld van beide rondes kan iets minder ogen maar er zijn ook wel kanshebbers die er in de tour niet aan te pas zullen komen maar in deze rondes wel tourwinnaars er kunnen "opleggen".
De tour spreekt mij het minste aan van alle rondes. De giro staat op 1 , vooral door zijn parcours en landschappelijk (en vrouwelijk :-) ) schoon ( enmeer strijd en spanning meestal). De vuelta werd toen Olano parcoursbouwer werd echt opgewaardeerd door de lange snelwegen te ontwijken. Nu is het terug hetzelfde, lange eentonige brede wegen en een paar kms voor de aankomst gaan ze wat obstakels opzoeken dat er toch af en toe eens een valpartij te zien is.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 07 sep 2022 17:10

Uran wint de rit. Misschien voor wie denkt dat er bij Sporza overgereageerd wordt overschakelen naar de commentaar van Colombia 😁 vandaag.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

senior
Forum-lid
Berichten: 2198
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 07 sep 2022 17:33

gede schreef: 07 sep 2022 16:26
senior schreef: 07 sep 2022 16:18
gede schreef: 07 sep 2022 12:56

Niet sporen? Ik accepteer 100 % andere meningen. Onsportief gedrag accepteer ik niet. En dat is in mijn ogen wat er hier met de regelmaat van de klok wordt vertoond.
Om vervolgens in één adem door te zeggen dat al die anderen die het niet met gede eens zijn onsportief gedrag vertonen. Je moet het maar durven zeggen.
Hoplaaaa, voor de 19de keer wordt mijn mening gruwelijk verdraaid en verkracht...

Ik heb NERGENS gezegd dat wie het niet met mij eens is onsportief is, ik heb WEL gezegd dat ik hier vaststel dat er onsportief gedrag is en dat ik daar op reageer.

Dank om mij in de toekomst correcter te citeren.
Je bént correct geciteerd. Je hebt alleen zelf niet in de gaten wat je eigenlijk zegt!

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 07 sep 2022 17:42

senior schreef: 07 sep 2022 17:33
gede schreef: 07 sep 2022 16:26
senior schreef: 07 sep 2022 16:18

Om vervolgens in één adem door te zeggen dat al die anderen die het niet met gede eens zijn onsportief gedrag vertonen. Je moet het maar durven zeggen.
Hoplaaaa, voor de 19de keer wordt mijn mening gruwelijk verdraaid en verkracht...

Ik heb NERGENS gezegd dat wie het niet met mij eens is onsportief is, ik heb WEL gezegd dat ik hier vaststel dat er onsportief gedrag is en dat ik daar op reageer.

Dank om mij in de toekomst correcter te citeren.
Je bént correct geciteerd. Je hebt alleen zelf niet in de gaten wat je eigenlijk zegt!
Als u zegt dat ik heb gezegd dat 'iedereen die het niet met mij eens is onsportief is', dan is het simpel: dan liegt u. In de tekst die u heeft gekopiëerd staat het trouwens ook helemaal anders.... De waarheid heeft zijn rechten. Er staat dat ik respect heb voor 'een mening', maar niet als het over onsportiviteit gaat.

El Pistolero
Forum-lid
Berichten: 1671
Lid geworden op: 21 dec 2012 18:50

El Pistolero 07 sep 2022 17:48

senior schreef: 07 sep 2022 17:33
gede schreef: 07 sep 2022 16:26
senior schreef: 07 sep 2022 16:18

Om vervolgens in één adem door te zeggen dat al die anderen die het niet met gede eens zijn onsportief gedrag vertonen. Je moet het maar durven zeggen.
Hoplaaaa, voor de 19de keer wordt mijn mening gruwelijk verdraaid en verkracht...

Ik heb NERGENS gezegd dat wie het niet met mij eens is onsportief is, ik heb WEL gezegd dat ik hier vaststel dat er onsportief gedrag is en dat ik daar op reageer.

Dank om mij in de toekomst correcter te citeren.
Je bént correct geciteerd. Je hebt alleen zelf niet in de gaten wat je eigenlijk zegt!
Dat krijg je als je op een forum overal op hapt. Waar staat REV eigenlijk voor?
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.

Plaats reactie