Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Remco Evenepoel

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16216
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 30 aug 2022 15:10

gede schreef: 30 aug 2022 15:00
ophetkantje schreef: 30 aug 2022 14:56 Dat is wel een interessante gedachtengang die gede nu zelf op gang brengt een vergelijking tussen RE en F VDB het vorige Belgische knuffelkind. Ben benieuwd of hier in de toekomst inderdaad parallellen te trekken zijn......
Zucht, gaan we blijven kinderachtige speculaties op de toonbank gooien die écht niets, maar dan ook niets opleveren en bovendien geen enkele basis hebben? VDB was iemand die mentaal niet sterk genoeg was, die manipuleerbaar was door 'slechte' mensen, die heel snel aan zware medicatie ging en die kickte op uiterlijk vertoon. Bovendien was hij heel vatbaar voor blessures en was vervolgens een half jaar uit beeld. Nu moet jij eens vertellen waar jij een parallel ziet.
En hebben we al gevraagd of het over doping ging of het vermogen om de druk aan te kunnen voordat we weer een Hollander van vanalles en nogwat gaan beschuldigen?

Jullie doen wel heel hard je best om overal iets negatiefs in te zien...
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37663
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 30 aug 2022 15:11

Maar even los van alle sentimenten: ongeacht welke renner, maar met slechts het onderhouden van je conditie win je geen Grand Tour. Als je daar niet 100% fit en voorbereid aan gaat beginnen moet het allemaal wel heel speciaal lopen om dan alsnog te winnen.
Less is bore

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 30 aug 2022 15:40

El Pistolero schreef: 30 aug 2022 14:38
daniel1975 schreef: 30 aug 2022 14:16
gede schreef: 30 aug 2022 14:05 Ik geloof er niets van dat hij weken in de zetel lag na de tour. Dat is mijn aanname.
Ik geloof er ook niks van dat het "bidonnetje van Bramati" niks strafbaars bevatte. Hij had net ff teveel haast om het te pakken.
Dat is mijn aanname :mrgreen:
Ook die van mij.
Jullie geloven zo veel maar bewijzen is iets anders. Ik geloof zo veel van bepaalde ploegen maar zonder bewijs hou ik mijn mening voor mezelf 😉
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

RobertvD
Forum-lid
Berichten: 334
Lid geworden op: 03 dec 2019 15:23

RobertvD 30 aug 2022 15:44

Als we allemaal onze mening voor onszelf houden, gaat het een heel stil forum worden. :mrgreen:

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 30 aug 2022 15:47

Ik vraag mij af wat het probleem tot nu toe is. Remco heeft al blang al vroeger bewezen dat hij in eendagswedstrijfen en kleinere rondes op bepaalde ogenblikken niemand hoeft te vrezen. Dus dat blijkt nu nogmaals. Vraag is of hij dat 3 weken kan. En nog altijd geen antwoord welke tegenstanders van formaat er hier eigenlijk ontbreken?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

El Pistolero
Forum-lid
Berichten: 1671
Lid geworden op: 21 dec 2012 18:50

El Pistolero 30 aug 2022 15:48

Begrijp je nou echt niet dat Remco bij veel mensen buiten België geen gun factor heeft? Veel volgers zien Remco bij wijze van spreken liever met de kin op het asfalt dan met de handen in de lucht. Al dat andere wat erbij gehaald wordt is bijzaak.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37663
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 30 aug 2022 15:57

El Pistolero schreef: 30 aug 2022 15:48 Veel volgers zien Remco bij wijze van spreken liever met de kin op het asfalt dan met de handen in de lucht.
Daar wil ik mij dan wel van distantieren.
Het is gewoon knap wat hij nu laat zien.
Less is bore

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 30 aug 2022 16:03

El Pistolero schreef: 30 aug 2022 15:48 Begrijp je nou echt niet dat Remco bij veel mensen buiten België geen gun factor heeft? Veel volgers zien Remco bij wijze van spreken liever met de kin op het asfalt dan met de handen in de lucht. Al dat andere wat erbij gehaald wordt is bijzaak.
Inderdaad, dat is de kern, dat begrijp ik nou niet...

Als je liefhebber van de wielersport bent, dan snap ik niet dat je zo graag anti wil zijn. Is dat nou echt enkel vanwege dat vlaggetje achter zijn naam?? Ik kan weinig anders bedenken. Welke renner was de laatste 15 jaar aantrekkelijker dan om naar te kijken?? Froome met zijn neus op de vermogenmeter? De kille berekende Roglic ?? De immer minzame Dumoulin??

Gebruikersavatar
ophetkantje
Forum-lid
Berichten: 2201
Lid geworden op: 06 jan 2011 09:05

Gebruikersavatar ophetkantje 30 aug 2022 16:05

gede schreef: 30 aug 2022 15:00
ophetkantje schreef: 30 aug 2022 14:56 Dat is wel een interessante gedachtengang die gede nu zelf op gang brengt een vergelijking tussen RE en F VDB het vorige Belgische knuffelkind. Ben benieuwd of hier in de toekomst inderdaad parallellen te trekken zijn......
Zucht, gaan we blijven kinderachtige speculaties op de toonbank gooien die écht niets, maar dan ook niets opleveren en bovendien geen enkele basis hebben? VDB was iemand die mentaal niet sterk genoeg was, die manipuleerbaar was door 'slechte' mensen, die heel snel aan zware medicatie ging en die kickte op uiterlijk vertoon. Bovendien was hij heel vatbaar voor blessures en was vervolgens een half jaar uit beeld. Nu moet jij eens vertellen waar jij een parallel ziet.
Jij haalt er zelf VDB bij en dan ga ik er van uit dat je dat niet voor niets doet. Het zet me aan het denken, niet meer niet minder. EV ken ik niet en hoef hem ook niet te kennen. Heeft bij mij inderdaad niet de gunfactor, maar zijn prestaties zijn zeker wel indrukwekkend. Zie hm ook zeker niet liever met zijn kin op het asfalt, maar mag er van mij de komende week wel een keer volledig doorheen zakken, dat wel.

En wat jij wel of iet gelooft beste gede maakt me niet zoveel uit. Weet echter wel dat Roglic serieus in de lappenmand zat, zeker niet in een zetel heeft gezeten, maar zeker ook niet bergop of op zijn TT heeft getraind. Dus wel getraind, maar zeker niet optimaal en is zeker nog niet volledig hersteld.
Ach, ik zeg ook maar wat

Gebruikersavatar
ophetkantje
Forum-lid
Berichten: 2201
Lid geworden op: 06 jan 2011 09:05

Gebruikersavatar ophetkantje 30 aug 2022 16:06

Nu begin je onzin uit te kramen, kille berekenende Roglic is flauwekul, denk maar is aan als zijn onnodige sprintjes bergop.
Ach, ik zeg ook maar wat

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5300
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 30 aug 2022 16:13

gede schreef: 30 aug 2022 16:03
El Pistolero schreef: 30 aug 2022 15:48 Begrijp je nou echt niet dat Remco bij veel mensen buiten België geen gun factor heeft? Veel volgers zien Remco bij wijze van spreken liever met de kin op het asfalt dan met de handen in de lucht. Al dat andere wat erbij gehaald wordt is bijzaak.
Inderdaad, dat is de kern, dat begrijp ik nou niet...

Als je liefhebber van de wielersport bent, dan snap ik niet dat je zo graag anti wil zijn. Is dat nou echt enkel vanwege dat vlaggetje achter zijn naam?? Ik kan weinig anders bedenken. Welke renner was de laatste 15 jaar aantrekkelijker dan om naar te kijken?? Froome met zijn neus op de vermogenmeter? De kille berekende Roglic ?? De immer minzame Dumoulin??
Het vlaggetje achter zijn naam heeft niks met de antipathie te maken. Nationaliteit is nooit een issue. Het gaat om karakter, houding en gedrag. Daar komt dan zijn team (met houding en gedrag etc) bij. Dat is wat mensen tegenstaat. Elke keer de nationaliteit erbij halen ben ik inmidddels weleens zat.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 30 aug 2022 16:16

ophetkantje schreef: 30 aug 2022 16:06 Nu begin je onzin uit te kramen, kille berekenende Roglic is flauwekul, denk maar is aan als zijn onnodige sprintjes bergop.
dat is op het kantje hoor !
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Plaats reactie