Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Cyckit Aeroclam / topeak Airbooster

swannie
Forum-lid

swannie 05 aug 2022 17:12

Had een Cyckit Aeroclam zadeltas besteld, maar ik ga deze toch niet gebruiken dus mag weg. Uniek concept om reservemateriaal mee te nemen ipv een zadeltas, meer info hier => https://www.cyckit.com/
Heb het gekocht met zowel de Small als de Medium onderschaal alsook de speciale bandenlichters. Komt normaal op een 75€ ex importkosten (22€).
Mag samen weg voor 50€, is nieuw = heb het gisteren eens gemonteerd om te kijken hoe het staat maar niet mee gefietst.

Ook m'n Topeak Airbooster mag weg, voor 10€

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

swannie
Forum-lid

swannie 17 aug 2022 19:18

^^^^

rikkert
Forum-lid

rikkert 18 aug 2022 07:57

Ik zit even te lezen op de website van de zadeltassenkoning en heb de vraag is dit een P1 of een P2. En op welk zadel heb je deze gebruikt (of beter gepast als ik het goed gelezen heb).

Laatste vraag: wat heeft je doen besluiten deze niet te gebruiken?

Vind het een mooi tassie, en heb wellicht interesse, maar wil wat meer info :-)
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

swannie
Forum-lid

swannie 18 aug 2022 13:51

rikkert schreef: 18 aug 2022 07:57 Ik zit even te lezen op de website van de zadeltassenkoning en heb de vraag is dit een P1 of een P2. En op welk zadel heb je deze gebruikt (of beter gepast als ik het goed gelezen heb).

Laatste vraag: wat heeft je doen besluiten deze niet te gebruiken?

Vind het een mooi tassie, en heb wellicht interesse, maar wil wat meer info :-)
hoi Rikkert, Dit is een P1, ik heb hem gepast op een Power, een Pro Stealth en een Toupé.
Het is op zich een zeer mooi ding, dat je op de juiste zadel amper ziet zitten. Ik ga het niet gebruiken omdat ie op de Power net achter het zadel uit steekt, en het is voor op de fiets met de power dat ik dit gekocht had. Ok, ik zou naar de bikefitter kunnen gaan om de zadels van m'n fietsen te laten switchen maar ja... :lol:
je mag altijd eens komen kijken als je wil!

swannie
Forum-lid

swannie 24 aug 2022 07:28

Nog eens omhoog.

Plaats reactie