Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Het "nieuwe" Puck Moonen topic

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 10 jul 2022 16:39

Het woord "verbijstering" is blijkbaar hevig aan inflatie onderhevig.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37376
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 10 jul 2022 16:44

Ik schreef verbazing….
Less is bore

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8293
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 10 jul 2022 16:46

daniel1975 schreef: 10 jul 2022 15:34
Se7en schreef: 10 jul 2022 14:26 De azijn smaakte weer heerlijk vanochtend, zo te lezen hier.
Ik zit het ook met verbazing te lezen.
Hoe zo, Puck wil toch dat er over haar gepraat wordt? Daar leeft ze van
Dat deelt ze met "de hele wereld" en jij bent verbaasd? Selectieve verontwaardiging?

mackersv2.0
Moderator
Berichten: 3069
Lid geworden op: 10 mar 2008 16:48

mackersv2.0 10 jul 2022 16:46

timo2.0 schreef: 10 jul 2022 16:39 Het woord "verbijstering" is blijkbaar hevig aan inflatie onderhevig.
Jij bent de eerste die in dit topic dat woord gebruikt.
Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 10 jul 2022 16:55

mackersv2.0 schreef: 10 jul 2022 16:46
timo2.0 schreef: 10 jul 2022 16:39 Het woord "verbijstering" is blijkbaar hevig aan inflatie onderhevig.
Jij bent de eerste die in dit topic dat woord gebruikt.
Nou daar kunnen jullie dan weer twee pagina's lang over doorzeuren :winkthumb:
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15825
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 10 jul 2022 19:08

Of hoe sommigen hun eigen mening over het verdienmodel van Puck Moonen tot in den treure, pagina na pagina, menen te moeten blijven herhalen.
I know myself like no one else
Nothing to defend

pino
Forum-lid
Berichten: 3287
Lid geworden op: 16 apr 2004 18:32
Locatie: Apendorp NL

pino 10 jul 2022 19:15

Mocht ik ooit weer eens een wedstrijd organiseren, zou ik zeker Puck Moonen uitnodigen.
Of ze komt of niet, publiciteit gegarandeerd.
Niet zijken maar reiden !

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4619
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 10 jul 2022 19:33

Jans schreef: 10 jul 2022 14:15 Lugosi, ik hoop dat je het wel begrijpt. Puck is er gewoon betaald naar toe gegaan. Ze kan trots zijn, maar of dat terecht is?? Heeft ze in Nederland of België ooit een CX uitslag gereden?
Dat is toch niet het punt.
Als een organisatie aandacht kan trekken laten ze daarvoor mensen opdraven. Doet mijn werkgever ook. Die betalen daarvoor BV's (zoiets als bekende nederlanders maar dan in Vlaanderen :D )
Ik vind dat ook raar dat die voor een paar uurtjes een veelvoud van mijn maandloon krijgen, maar dan komt wel de krant en de regionale tv, soms zelfs de nationale media.
Ik werk in de chemische industrie en de laatste decennia waren onder die gasten zangers/zangeressen (nu ja in mijn opinie straatkatten, maar soit) evenals dus BV's en ook enkele Missen en tv persoonlijkheden. Niet meteen mensen waarvan ik een hoge dunk heb of die iets te betekenen hebben, behalve dat ze aandacht trekken.
Het is een zakelijk model en blijkbaar werkt het. Eigenlijk profiteer ik mee van de resultaten als het bedrijf hierdoor zijn omzet kan verhogen. Dus waarom zou ik daar dan tegen zijn.
Laatst gewijzigd door lugosi op 10 jul 2022 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4619
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 10 jul 2022 19:45

timo2.0 schreef: 10 jul 2022 13:52
lugosi schreef: 10 jul 2022 13:18 Wat heeft dat Moonen haar sponsor daar nu mee te maken? Beastway organiseert al decennia zo'n activiteiten.
Zoals gezegd, de cross waaraan Moonen meedeed - en die gewonnen werd door de enige aanwezige junior en watgeen event was om de jeugd te enthousiasmeren - heet letterlijk de "MAAP London Summer CX presented by Beastway". Mag jij raden wat Moonen's sponsor daarmee te maken heeft :winkthumb:
Over dit laagdrempelig event staat er letterlijk dit:

About the Series
The Summercross series is about fun and encouraging riders new to CX to have a
go, so the race format is simple with courses that are less technical than in the
autumn leagues
. They can be ridden on cyclocross, gravel or mountain bikes.
It a series of straight forward, ‘one’ bike races, meaning there are no pits, spare
bikes or formal grids. You’re welcome to carry a repair kit and use it during the
race.

Bij ons zijn er ook zo open koersjes waar je zelfs op een gewone fiets kan deelnemen, is leuk voor de jeugd en ook voor oud. Je kan het bezwaarlijk een echte race noemen.

Wat Moonen haar sponsor betreft, ik ben nogal immuun voor reclame en sponsoring (ik heb Kahneman gelezen ;) . )
Daarom, in alle oprechtheid; heeft Moonen een sponsor?

Gebruikersavatar
Se7en
Forum-lid
Berichten: 633
Lid geworden op: 10 jun 2020 20:19
Locatie: Kop van Drenthe

Gebruikersavatar Se7en 10 jul 2022 19:56

Jans schreef: 10 jul 2022 15:31 Vertel ook iets leuks dan. Dat je haar kat leuk vindt?
Puck heeft als prof inderdaad vaker een DNF dan een resultaat gereden. Ze heeft echter ook meermaals aangegeven dat ze het plezier in het wielrennen kwijtgeraakt is door prof te zijn.

Dan is het toch ontzettend leuk voor haar dat ze nu als amateur haar koersen wel uitrijdt, een goede (kleding)sponsor heeft die haar naar evenementen laat gaan waar ze ook nog (redelijke) resultaten rijdt?
Dan hoef je toch niet continue zuur te doen dat het allemaal niks voorstelt en dat het gesponsorde evenementen zijn?

Dat zal allemaal best, maar als ze nu twee stappen terug doet en straks weer een flinke vooruit kan zetten dan is dit een mooie manier daartoe.

En dat alles op insta staat, ja soit. Dat is haar inkomstenbron. Vind je het niks volg je het niet.

Maar continue dat naar beneden halen is nergens goed meer voor.
Cannondale CAAD10 | FSA PowerBox
Cannondale Trail SL3
Orbea Terra H30

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 10 jul 2022 22:38

lugosi schreef: 10 jul 2022 19:45Wat Moonen haar sponsor betreft, ik ben nogal immuun voor reclame en sponsoring (ik heb Kahneman gelezen ;) . )
Daarom, in alle oprechtheid; heeft Moonen een sponsor?
Je zal inmiddels toch wel in de gaten hebben dat MAAP haar sponsort? Niet één bedrijf wordt op haar instagrampagina gratis genoemd :winkthumb:

Ik ken de gedachte achter die wedstrijden maar juist daarom verbaast het mij dat er maar één junior aan de start stond en het startveld verder juist uit flink wat 40+ en zelfs een 60+ rensters bestond.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 10 jul 2022 22:47

Se7en schreef: 10 jul 2022 19:56Puck heeft als prof inderdaad vaker een DNF dan een resultaat gereden. Ze heeft echter ook meermaals aangegeven dat ze het plezier in het wielrennen kwijtgeraakt is door prof te zijn.

Dan is het toch ontzettend leuk voor haar dat ze nu als amateur haar koersen wel uitrijdt, een goede (kleding)sponsor heeft die haar naar evenementen laat gaan waar ze ook nog (redelijke) resultaten rijdt?
Dan hoef je toch niet continue zuur te doen dat het allemaal niks voorstelt en dat het gesponsorde evenementen zijn?

Dat zal allemaal best, maar als ze nu twee stappen terug doet en straks weer een flinke vooruit kan zetten dan is dit een mooie manier daartoe.

En dat alles op insta staat, ja soit. Dat is haar inkomstenbron. Vind je het niks volg je het niet.

Maar continue dat naar beneden halen is nergens goed meer voor.
En wat is nou eigenlijk je probleem? Je meldt dat ze tweede werd in een cross in Engeland, er volgen verbaasde reacties want het is toch zomer, iemand legt uit dat het summerCX betreft en vervolgens wordt het deelnemersveld genuanceerd omdat de indruk werd gewekt dat het voor kinderen is en benoemd wordt dat het in feite een sponsoruitje was. Als dat al "azijn" is en "verbazend" dan blijkt wel weer dat mensen tegenwoordig nergens meer tegen kunnen. En zo woke kom je niet op mij over.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Plaats reactie