Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tour de France 2022

Gebruikersavatar
The RowingCyclist
Forum-lid
Berichten: 140
Lid geworden op: 07 jun 2022 11:53

Gebruikersavatar The RowingCyclist 03 jul 2022 21:30

el_loco schreef: 03 jul 2022 20:47 Gezien de reactie van Jakobsen na afloop denk ik dat dat een gepasseerd station is.
https://nos.nl/collectie/13905/video/24 ... l-in-polen
Gisteravond zo'n mooi en positief interview met Jakobsen bij de nos. Nu weer zo'n kille reactie. Blijkbaar is het nodig, maar jongen toch. Het staat je niet goed.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37642
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 03 jul 2022 21:46

Ik moet ‘m niet. Ook zonder die laatste zinnen geen prettig interview.
Less is bore

i-mac

i-mac 03 jul 2022 21:55

daniel1975 schreef: 03 jul 2022 21:46 Ik moet ‘m niet. Ook zonder die laatste zinnen geen prettig interview.
Ik relativeer dat toch een beetje. Je krijgt na een verloren spurt de microfoon onder je neus geschoven, terwijl je nog vol adrenaline zit. En dan verlies je van iemand waar je het moeilijk mee hebt. Hij is wel zo eerlijk om te zeggen dat Dylan een supersprinter is. Hij zou hem ook volledig kunnen doodzwijgen (misschien verkeerde woordkeuze). Maar het is jammer te horen dat het niet meer zal goed komen tussen die twee. Terwijl Jacobsen iedere keer opnieuw zegt dat hij alles relativeert. Niet dus …. Zonde.
Laatst gewijzigd door i-mac op 03 jul 2022 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5298
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 03 jul 2022 22:13

Ik vind de reactie van Fabio naar Dylan slecht. Andersom deed Dylan dat gisteren echt beter. Persoonlijk heb ik liever dat Dylan wint dan Fabio.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

patrickvb
Forum-lid
Berichten: 1678
Lid geworden op: 11 apr 2007 01:30
Locatie: Oilsjt en Dardennen

patrickvb 03 jul 2022 22:39

lugosi schreef: 03 jul 2022 20:07 Tweede worden is idd geen schande, als je echter geen gebruikt maak van je leadout dan maak je een fout. Blijkbaar had Wout dat na de finish ook begrepen.
Mij viel ook Morkov op: plots stopt die met trappen, want geen QS-er in 't wiel en blijft in het midden van de weg rijden.
O.a. daardoor verliest WVA het wiel van Laporte.
Je ziet het trouwens wel vaker dat deze sprinttrein-locomotiefjes, al dan niet bewust, anderen hinderen.

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5298
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 03 jul 2022 22:48

Vaak bewust. Ze kunnen beter doortrappen tot het eind.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7959
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 03 jul 2022 22:53

Wout van Aert had meer vertrouwen in het wiel van zijn lead out moeten hebben.
Maar dan nog; zou hij eerste geworden zijn?
Ik vond het een mooie sprint die een mooie winnaar heeft opgeleverd!!!
Hopelijk kunnen we nu het debacle tussen Fabio en Dylan begraven, beide bewijzen dat ze top sprinters zijn en aan elkaar gewaagd zijn.
Wel jammer dat Sagan zich als een drammerige en losgeslagen beer zich in die sprints mengt. Echt niet fijn hoe die zich manifesteert in dit circus.
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

zeddleppelin
Forum-lid
Berichten: 69
Lid geworden op: 17 okt 2018 09:16

zeddleppelin 03 jul 2022 22:57

i-mac schreef: 03 jul 2022 21:55
daniel1975 schreef: 03 jul 2022 21:46 Ik moet ‘m niet. Ook zonder die laatste zinnen geen prettig interview.
Ik relativeer dat toch een beetje. Je krijgt na een verloren spurt de microfoon onder je neus geschoven, terwijl je nog vol adrenaline zit. En dan verlies je van iemand waar je het moeilijk mee hebt. Hij is wel zo eerlijk om te zeggen dat Dylan een supersprinter is. Hij zou hem ook volledig kunnen doodzwijgen (misschien verkeerde woordkeuze). Maar het is jammer te horen dat het niet meer zal goed komen tussen die twee. Terwijl Jacobsen iedere keer opnieuw zegt dat hij alles relativeert. Niet dus …. Zonde.
Goh ja, hij heeft al een analyse met de ploeg gemaakt op de bus en al een andere tenue aan, dus qua adrenaline zal het wel meevallen op dat moment…

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7959
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 03 jul 2022 22:58

Meanwhile ben ik verliefd op
Roxanne Kneteman! Iemand die gezien bij vive le velo?
Wat een moordwijf zeg! Echt net haar vader met het hart op de tong 👍🏼
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5298
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 03 jul 2022 23:05

Enzzo schreef: 03 jul 2022 22:58 Meanwhile ben ik verliefd op
Roxanne Kneteman! Iemand die gezien bij vive le velo?
Wat een moordwijf zeg! Echt net haar vader met het hart op de tong 👍🏼
Gisteren zat ze bij de Avondetappe.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

El Pistolero
Forum-lid
Berichten: 1671
Lid geworden op: 21 dec 2012 18:50

El Pistolero 03 jul 2022 23:07

Mooie overwinning van Dylan. Fabio heeft net als de overige renners van Quick-Step Alpha V geen gun factor bij mij. Fabio komt niet over als een sympathiek mens, ook niet voor zijn val in Polen. Ik lees hier ook niets over van Aert t.o.v. Sagan. Sagan heeft wel een punt vind ik, van Aert sprint absoluut niet in rechte lijn en geeft daarmee onbewust Dylan ruimte om er links voorbij te komen. Nogmaals ik gun Dylan deze overwinning van harte.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 03 jul 2022 23:15

Ik heb het gezien, zij is wel een aanwinst. Maar ik erger me blauw aan de houding en de reacties van Jan Baeckelans die elke vraag vakkundig ontweek met nietszeggende antwoorden om op die manier zijn post-carriere mogelijkheden niet in gevaar te brengen. Enkel iets over/tegen de uci kon hij over zijn lippen krijgen. Stop met hem uit te nodigen want hij kan/wil geen stelling innemen.
En dit niet voor het eerst.(Vroeger wuyts en nu Karl doen hun stinkende best om Jan te lanceren naar een leidinggevende functie)

Plaats reactie