Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Remco Evenepoel

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7823
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 24 jun 2022 20:12

Geweldig. Het blijft een fenomeen die mens! Blikje wegslaan met je voorwiel, superlange wheelie in de Giro, even een stoepje pakken.

Het zou me niets verbazen als hij de afgelopen maand alleen maar op zijn tijdritfiets heeft getraind om in Kopenhagen -op dat bochtige parcours- Ganna’s gele droom te verpesten 😉
Do or don’t, there is no try

El Pistolero
Forum-lid
Berichten: 1671
Lid geworden op: 21 dec 2012 18:50

El Pistolero 24 jun 2022 20:30

raven14 schreef: 24 jun 2022 19:17 Het is vooral grappig dat el pistolero opmerkingen maakt over een verloren drinkbus, als fan van een bewezen doper.
Maak je niet zo druk om mijn opmerking. Dit topic moet je niet al te serieus nemen. Iemand in dit topic kondigde voor de tweede keer aan dat Remcootje zijn bidon vroegtijdig verloor vandaar mijn reactie.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7823
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 24 jun 2022 20:40

:like:
Do or don’t, there is no try

Gebruikersavatar
raven14
Forum-lid
Berichten: 3339
Lid geworden op: 13 dec 2013 18:25

Gebruikersavatar raven14 24 jun 2022 20:44

Ah ik wind me helemaal niet op over je opmerking, vond het gewoon grappig zoals ik zei.
Afbeelding

hayes

hayes 24 jun 2022 21:58

Enzzo schreef: 24 jun 2022 20:12 Geweldig. Het blijft een fenomeen die mens! Blikje wegslaan met je voorwiel, superlange wheelie in de Giro, even een stoepje pakken.

Het zou me niets verbazen als hij de afgelopen maand alleen maar op zijn tijdritfiets heeft getraind om in Kopenhagen -op dat bochtige parcours- Ganna’s gele droom te verpesten 😉
Uit z'n eigen posts blijkt dat hij vooral op z'n mountainbike zit, toch?
Blijft idd heerlijk om z'n plezier op de fiets te zien. Lat hem aub nooit veranderen.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7823
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 25 jun 2022 14:04

Lcsmet schreef: 22 jun 2022 17:59
timo2.0 schreef: 21 jun 2022 23:50
Lcsmet schreef: 21 jun 2022 13:36Als je nu eens praat over het schoolvoorbeeld van door de pers gehypte "would be's" dan zijn het wel de knielende voetballers.
Ach, daar is de rechtse onderbuik weer. Zielig.
Wat is er rechts aan de waarheid?
ECE68AC3-303A-4FEB-9F0C-7A679EA0BBCE.jpeg
https://sporza.be/nl/2022/06/25/amerika ... n-van-rec/
Do or don’t, there is no try

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5216
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 25 jun 2022 14:48

Die beslissing heeft niks met recht te maken en alles met politiek. En zo'n rechter kan pas vervangen worden als hij/zij niet meer leeft. Ben benieuwd of iemand daar dan iets in gaat versnellen :?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4612
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 25 jun 2022 20:41

JPAR schreef: 25 jun 2022 14:48 Die beslissing heeft niks met recht te maken en alles met politiek. En zo'n rechter kan pas vervangen worden als hij/zij niet meer leeft. Ben benieuwd of iemand daar dan iets in gaat versnellen :?
En zo'n rechter sneller vervangen dat is dan niet politiek? Waarom hebben we dat nooit eerder gehoord.
Plots zijn de democratische rechters niet meer in de meerderheid en dan moet het systeem veranderen.

Of je nu voor of tegen abortus bent, het roe/wade arrest was juridisch technisch bagger en het is een schande dat democratische rechters dit decennialang politiek overeind gehouden hebben.
Het hooggerechtshof verbiedt met dit arrest abortus niet maar geeft het recht tot beslissingen hieromtrent terug aan de politiek.
Wat een schande dat verkozen politici wetten mogen maken.... :? En dat dan nog in een democratie, hoe durven ze.... :roll:

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7823
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 25 jun 2022 20:54

JPAR Doelt op het systeem wat ze in de USA hebben om het hoogste gerechtshof aan te stellen.
Als je daar eenmaal zit, zit je daar voor de rest van je werkende leven.
Een idioot systeem. Net zoals het hele vermeende democratische systeem in de US een erg complex en in feite ondemocratisch systeem is. Het is een wirwar van regels en beperkingen.
Do or don’t, there is no try

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 25 jun 2022 21:50

lugosi schreef: 25 jun 2022 20:41
JPAR schreef: 25 jun 2022 14:48 Die beslissing heeft niks met recht te maken en alles met politiek. En zo'n rechter kan pas vervangen worden als hij/zij niet meer leeft. Ben benieuwd of iemand daar dan iets in gaat versnellen :?
En zo'n rechter sneller vervangen dat is dan niet politiek? Waarom hebben we dat nooit eerder gehoord.
Plots zijn de democratische rechters niet meer in de meerderheid en dan moet het systeem veranderen.

Of je nu voor of tegen abortus bent, het roe/wade arrest was juridisch technisch bagger en het is een schande dat democratische rechters dit decennialang politiek overeind gehouden hebben.
Het hooggerechtshof verbiedt met dit arrest abortus niet maar geeft het recht tot beslissingen hieromtrent terug aan de politiek.
Wat een schande dat verkozen politici wetten mogen maken.... :? En dat dan nog in een democratie, hoe durven ze.... :roll:
Ana Kasparian sloeg de spijker op de kop:
I don't care if you're a Christian.
I don't care what the Bible says.
Sitting here trying to decipher what your little mythical political book says is like being on a clown show.
I don't care if you're a Christian.
And in fact, I will fight for you to have your religious freedom and be able to practice your Christianity.
I'm a believer in this.
I don't believe in Christianity and that means you don't have the right to tell me how to live my life based on your religion.
I don't care what the Bible says.
You have every right in the world.
Every woman who identifies herself in your religion has all the rights in the world not to resort to abortion and contraception.
But they don’t have the right to give orders over my life and my body.
I don't care about your damn religion.
I'm so tired of having nonstop arguments about what the Bible says. Live your life the way you interpret the Bible: again, I don't care. But you don't have the right to take your Bible and tell me, "The Bible in this chapter, in this verse, says that... "
I don't care .
I don't care .
I don't believe it.
And I have a constitutional right not to believe it”.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5216
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 25 jun 2022 21:54

Enzzo schreef: 25 jun 2022 20:54 JPAR Doelt op het systeem wat ze in de USA hebben om het hoogste gerechtshof aan te stellen.
Als je daar eenmaal zit, zit je daar voor de rest van je werkende leven.
Een idioot systeem. Net zoals het hele vermeende democratische systeem in de US een erg complex en in feite ondemocratisch systeem is. Het is een wirwar van regels en beperkingen.
Dank je. Hier ging het me inderdaad om.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5216
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 25 jun 2022 21:56

timo2.0 schreef: 25 jun 2022 21:50 Ana Kasparian sloeg de spijker op de kop:
I don't care if you're a Christian.
I don't care what the Bible says.
Sitting here trying to decipher what your little mythical political book says is like being on a clown show.
I don't care if you're a Christian.
And in fact, I will fight for you to have your religious freedom and be able to practice your Christianity.
I'm a believer in this.
I don't believe in Christianity and that means you don't have the right to tell me how to live my life based on your religion.
I don't care what the Bible says.
You have every right in the world.
Every woman who identifies herself in your religion has all the rights in the world not to resort to abortion and contraception.
But they don’t have the right to give orders over my life and my body.
I don't care about your damn religion.
I'm so tired of having nonstop arguments about what the Bible says. Live your life the way you interpret the Bible: again, I don't care. But you don't have the right to take your Bible and tell me, "The Bible in this chapter, in this verse, says that... "
I don't care .
I don't care .
I don't believe it.
And I have a constitutional right not to believe it”.
Dit kende ik niet, maar wauw
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Plaats reactie