Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Join app - ervaringen met training

ibooij
Forum-lid

Gebruikersavatar ibooij 22 jun 2022 12:25

Dit is inderdaad wat onhandig, maar helaas kunnen we niet exporteren naar TrainingPeaks met daarin de absolute waarden van de vermogens. Hetzelfde geldt trouwens ook voor de export naar Zwift.
Trainingen die geexporteerd worden naar Garmin bevatten wel absolute waardes van het vermogen.

Hopelijk stelt Wahoo binnen afzienbare tijd een API beschikbaar voor een directe export naar de Elemnt, dan kunnen we het daarop beter regelen.

DennisGiant
Forum-lid

DennisGiant 22 jun 2022 15:22

Dat zou inderdaad ultiem zijn.

Ben wel echt super tevreden over de app en trainingsschema's. Inmiddels zit ik op een join score van ruim 25. Begin van het jaar had ik dat echt niet verwacht! 👍🏻

Philippos
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar Philippos 23 jun 2022 11:58

ibooij schreef: 22 jun 2022 12:25 Dit is inderdaad wat onhandig, maar helaas kunnen we niet exporteren naar TrainingPeaks met daarin de absolute waarden van de vermogens. Hetzelfde geldt trouwens ook voor de export naar Zwift.
Trainingen die geexporteerd worden naar Garmin bevatten wel absolute waardes van het vermogen.

Hopelijk stelt Wahoo binnen afzienbare tijd een API beschikbaar voor een directe export naar de Elemnt, dan kunnen we het daarop beter regelen.
Ruim een jaar terug, toen we elkaar voor het laatst spraken, hoorde ik je over de vurige wens dat Wahoo een api vrij zou geven. Dit is blijkbaar nog niet het geval. Is er al iets van enig zicht hierop? Zijn ze daar mee bezig naar jouw weten?
Lynskey Cooper
Koga Miyata Adventure Frankenbike
Sonder Camino AL

www.instagram.com/vanspeykwheels/

ibooij
Forum-lid

Gebruikersavatar ibooij 23 jun 2022 14:59

Philippos schreef: 23 jun 2022 11:58 Ruim een jaar terug, toen we elkaar voor het laatst spraken, hoorde ik je over de vurige wens dat Wahoo een api vrij zou geven. Dit is blijkbaar nog niet het geval. Is er al iets van enig zicht hierop? Zijn ze daar mee bezig naar jouw weten?
Er is wel een Wahoo API, maar nog niet voor het exporteren van workouts. Wel voor het direct importeren van activiteiten, waarmee je dus zonder Strava zou kunnen. Wahoo geeft al wel een tijd aan dat er iets gaat komen, maar het wil voorlopig nog niet vlotten.
Ik kan me ook wel voorstellen dat ze op dit moment veel meer ontwikkelcapaciteit inzetten voor hun hele indoor-gebeuren (met Systm/Sufferfest en RGT), maar voor ons is het wel wat lastig. Gelukkig hebben we de workaround via TrainingPeaks.

Plaats reactie