Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Wielrenners in de Media (Geenstijl)

Gebruikersavatar
The RowingCyclist
Forum-lid
Berichten: 140
Lid geworden op: 07 jun 2022 11:53

Gebruikersavatar The RowingCyclist 17 jun 2022 21:27

Nee, komt mij ook niet bekend voor :oops:

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 17 jun 2022 22:02

Ja, want ze trappen niet maar trekken aan hun stuur. :D
En als ze wel trappen is het met twee voeten tegelijk.

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8939
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 17 jun 2022 22:34

Heb jarenlang de maandagavond fietstraining verzorgd van mijn roeikluppie, dus ik weet wel een beetje waar ik het over heb ;-)
Ging niet altijd goed ook. Na een aantal seizoenen koersen kon ik vrij aardig sturen, maar daarvoor was ik net zo erg.

De enige keer dat wij de media haalden als fietsers trouwens was een iniemini berichtje over een valpartij omdat we met 50 p/u over elkaar buitelden omdat de voorste van zijn stuur afschoot en er toen 2 met de ambu via de eerste hulp naar huis konden. Exemplarisch... :oops:
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16195
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 18 jun 2022 19:03

Ik vraag mij af wie hier de schuld gaat krijgen: https://www.nu.nl/293641/video/presiden ... fiets.html

Trump, Poetin, roze mevrouw?
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
thestudent
Forum-lid HC
Berichten: 5380
Lid geworden op: 03 feb 2011 22:24
Locatie: Ergens tussen de veluwe en de rijn

Gebruikersavatar thestudent 18 jun 2022 19:05

Ach Toe-clips zijn ook gevaarlijk. En zeker voor een bejaarde oude man.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!

Ramon73
Forum-lid
Berichten: 2130
Lid geworden op: 28 aug 2017 09:31

Ramon73 18 jun 2022 19:09

senior schreef: 17 jun 2022 13:29 Als dat de standaard moet zijn weet ik er ook nog wel één (ik ben een bepaalde uitspraak van "meneer" 53x11 nog niet vergeten)
Vanuit de menubalk klikken op Instellingen, klik op Vrienden en Vijanden, Beheer Vijanden. Klik op zoek een lid, zoek de forumnaam van degene wiens reacties je niet meer wil zien. Onderaan in de lijst klikken op Selecteer gemarkeerden, daarna verstuur klikken.
Je ziet nooit meer reacties van een persoon die je als Vijand hebt gemarkeerd. Wel zodra een ander lid die persoon citeert zie je de reactie. Kun er alsnog op klikken, mocht je alsnog willen kijken.

Geeft een hoop rust hier :winkthumb:
Dogma F

Gebruikersavatar
mao
Forum-lid HC
Berichten: 4522
Lid geworden op: 22 jul 2007 02:47

Gebruikersavatar mao 18 jun 2022 19:33

Ernie C. schreef: 18 jun 2022 19:03 Ik vraag mij af wie hier de schuld gaat krijgen: https://www.nu.nl/293641/video/presiden ... fiets.html

Trump, Poetin, roze mevrouw?
Ga hier helemaal niet op in,…..
Ik Kies zeker voor de verkeerde kant.
Laatst gewijzigd door mao op 18 jun 2022 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2024
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 18 jun 2022 19:43

Mensen die “van de verkeerde kant zijn” hebben helaas nog steeds last van discriminatie.
Aardig dus van je om ze te steunen.
Doe ik ook. 👍

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8341
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 18 jun 2022 20:57

Ramon73 schreef: 18 jun 2022 19:09
senior schreef: 17 jun 2022 13:29 Als dat de standaard moet zijn weet ik er ook nog wel één (ik ben een bepaalde uitspraak van "meneer" 53x11 nog niet vergeten)
Vanuit de menubalk klikken op Instellingen, klik op Vrienden en Vijanden, Beheer Vijanden. Klik op zoek een lid, zoek de forumnaam van degene wiens reacties je niet meer wil zien. Onderaan in de lijst klikken op Selecteer gemarkeerden, daarna verstuur klikken.
Je ziet nooit meer reacties van een persoon die je als Vijand hebt gemarkeerd. Wel zodra een ander lid die persoon citeert zie je de reactie. Kun er alsnog op klikken, mocht je alsnog willen kijken.

Geeft een hoop rust hier :winkthumb:
Denk je echt dat senior dat niet weet? En 53x11 doet alsof hij het niet wil weten, maar reageert regelmatig op teksten die hij niet zou kunnen lezen. Hoe geloofwaardig wil je zijn. Ik sluit helemaal niemand uit. Het is wel hilarisch dat grote mensen toch zo nodig "stiekem" meelezen.

Gebruikersavatar
borgmonster
Forum-lid
Berichten: 808
Lid geworden op: 11 mei 2006 14:29

Gebruikersavatar borgmonster 18 jun 2022 22:45

Ramon73 schreef: 18 jun 2022 19:09
senior schreef: 17 jun 2022 13:29 Als dat de standaard moet zijn weet ik er ook nog wel één (ik ben een bepaalde uitspraak van "meneer" 53x11 nog niet vergeten)
Vanuit de menubalk klikken op Instellingen, klik op Vrienden en Vijanden, Beheer Vijanden. Klik op zoek een lid, zoek de forumnaam van degene wiens reacties je niet meer wil zien. Onderaan in de lijst klikken op Selecteer gemarkeerden, daarna verstuur klikken.
Je ziet nooit meer reacties van een persoon die je als Vijand hebt gemarkeerd. Wel zodra een ander lid die persoon citeert zie je de reactie. Kun er alsnog op klikken, mocht je alsnog willen kijken.

Geeft een hoop rust hier :winkthumb:
Goed idee! Jouw bericht zou eigenlijk bovenaan elk topic moeten staan. Zou een hoop ergernis besparen. Meen ik serieus.

Hoewel ik, denk ik, als ik dat bericht een paar keer had gezien, jou zou gaan markeren als vijand waardoor ik dát bericht niet steeds weer zou zien maar waardoor ik ook helemaal nooit meer iets van jou zou lezen… :?
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16195
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 19 jun 2022 05:46

thestudent schreef: 18 jun 2022 19:05 Ach Toe-clips zijn ook gevaarlijk. En zeker voor een bejaarde oude man.
Inderdaad, bizar eigenlijk dat je als president van de VS bv nooit meer mag autorijden, er miljoenen aan beveiliging worden gespendeerd maar wel op zo'n fiets kan worden gehesen en dat ze dan niet even de moeite kunnen nemen om er een paar normale pedalen op te schroeven. Het ziet er ook niet naar uit alsof hij heel veel heeft gefietst.
Campagnolo Ultra Dork

senior
Forum-lid
Berichten: 2209
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 19 jun 2022 09:37

Ramon73 schreef: 18 jun 2022 19:09
senior schreef: 17 jun 2022 13:29 Als dat de standaard moet zijn weet ik er ook nog wel één (ik ben een bepaalde uitspraak van "meneer" 53x11 nog niet vergeten)
Vanuit de menubalk klikken op Instellingen, klik op Vrienden en Vijanden, Beheer Vijanden. Klik op zoek een lid, zoek de forumnaam van degene wiens reacties je niet meer wil zien. Onderaan in de lijst klikken op Selecteer gemarkeerden, daarna verstuur klikken.
Je ziet nooit meer reacties van een persoon die je als Vijand hebt gemarkeerd. Wel zodra een ander lid die persoon citeert zie je de reactie. Kun er alsnog op klikken, mocht je alsnog willen kijken.

Geeft een hoop rust hier :winkthumb:
LOL, een discussie voeren(al hebben sommigen mensen een vreemd idee van het begrip "discussie") en dan de meningen waar je het niet mee eens bent verbergen. Geen wonder dat mensen er aan gewend zijn geraakt dat ze altijd gelijk krijgen. Overigens gaat het me niet zozeer over standpunten waar ik het niet altijd mee eens ben maar vooral over de manier waarop bepaalde figuren menen anderen te moeten aanspreken. En nee, "vrijheid van meningsuiting" of "mensen direct aanspreken" vind ik geen excuus voor wat ik zie als gewoon onbeschoft gedrag (excusez le mot).

Plaats reactie