Voor al je afspraakjes

Fietsmaatje Haarlem.

sanger
Forum-lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 08 mei 2020 16:23

sanger 02 jun 2022 10:48

Ik ben ook op zoek, maar moet eerst weer wat trainen voordat ik wat langere ritjes ga doen weer. Uit Heemskerk, ook niet direct om de hoek..
#willeniskunnen, de podcast van en voor talentbeperkte athleten!
Check willeniskunnen.cc!

Gebruikersavatar
Philippos
Forum-lid
Berichten: 2851
Lid geworden op: 08 jun 2018 23:40
Locatie: Castricum
Contact

Gebruikersavatar Philippos 02 jun 2022 11:01

sanger schreef: 02 jun 2022 10:48 Ik ben ook op zoek, maar moet eerst weer wat trainen voordat ik wat langere ritjes ga doen weer. Uit Heemskerk, ook niet direct om de hoek..
Kun je niet beter kijken of er mensen uit Beverwijk/Heemskerk/Castricum in dezelfde situatie zijn als jij ipv het kanaal telkens moeten oversteken?
Fiets je vooral door de week in de avond of zoek je en groep voor het weekend?

Op dinsdag avond rond 19.15 vertrekt een groep uit Castricum voor een ronde van rond de 50/60km (is wel pittig)
Op donderdag avond om 19.00 heb je de social rides van ServiceKoers uit Heiloo. Ook rond de 60km met een relatief grote groep, zeker als het weer goed is. Snelheid ligt dan rond de 30-31 voor de langzame groep, maar als je tactisch zit binnen het peloton is dat goed te doen.
Zaterdag ochtend zijn er ritten vanuit Alkmaar.
Zondag ochtend heb je ook de wekelijkse rit van TC Limmen. Prima te doen vanuit Heemskerk.

Gebruikersavatar
Boof72
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 17 sep 2020 07:08

Gebruikersavatar Boof72 02 jun 2022 14:17

Misschien is dit iets voor je.
https://biketeambnwl.nl/

Komen uit Zaandam.

sanger
Forum-lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 08 mei 2020 16:23

sanger 02 jun 2022 16:47

Philippos schreef: 02 jun 2022 11:01
sanger schreef: 02 jun 2022 10:48 Ik ben ook op zoek, maar moet eerst weer wat trainen voordat ik wat langere ritjes ga doen weer. Uit Heemskerk, ook niet direct om de hoek..
Kun je niet beter kijken of er mensen uit Beverwijk/Heemskerk/Castricum in dezelfde situatie zijn als jij ipv het kanaal telkens moeten oversteken?
Fiets je vooral door de week in de avond of zoek je en groep voor het weekend?

Op dinsdag avond rond 19.15 vertrekt een groep uit Castricum voor een ronde van rond de 50/60km (is wel pittig)
Op donderdag avond om 19.00 heb je de social rides van ServiceKoers uit Heiloo. Ook rond de 60km met een relatief grote groep, zeker als het weer goed is. Snelheid ligt dan rond de 30-31 voor de langzame groep, maar als je tactisch zit binnen het peloton is dat goed te doen.
Zaterdag ochtend zijn er ritten vanuit Alkmaar.
Zondag ochtend heb je ook de wekelijkse rit van TC Limmen. Prima te doen vanuit Heemskerk.
Dat is ook zeker een optie :Y Maar ik heb jarenlang in Haarlem gewoond dus ook die kant van het kanaal trekt nog wel wat ;)

Qua weekenden ben ik nu nog wat beperkt in tijd, zondag is hardlopen in verenigingsverband en dus valt bv. BNWL af (hieronder genoemd). Wie organiseert die zaterdag ritjes vanuit Alkmaar?

ServiceKoers ga ik eens naar kijken want donderdagavond is nu net een avond die uitkomt voor mij :)

Qua snelheid in een groep... ik rij solo rond de 28-29 gemiddeld. In groep ligt de snelheid vaak wat hoger toch?
#willeniskunnen, de podcast van en voor talentbeperkte athleten!
Check willeniskunnen.cc!

Gebruikersavatar
Philippos
Forum-lid
Berichten: 2851
Lid geworden op: 08 jun 2018 23:40
Locatie: Castricum
Contact

Gebruikersavatar Philippos 02 jun 2022 17:00

sanger schreef: 02 jun 2022 16:47 Dat is ook zeker een optie :Y Maar ik heb jarenlang in Haarlem gewoond dus ook die kant van het kanaal trekt nog wel wat ;)

Qua weekenden ben ik nu nog wat beperkt in tijd, zondag is hardlopen in verenigingsverband en dus valt bv. BNWL af (hieronder genoemd). Wie organiseert die zaterdag ritjes vanuit Alkmaar?

ServiceKoers ga ik eens naar kijken want donderdagavond is nu net een avond die uitkomt voor mij :)

Qua snelheid in een groep... ik rij solo rond de 28-29 gemiddeld. In groep ligt de snelheid vaak wat hoger toch?
solo 28-29, dan lukt het zeker bij ServiceKoers. En waarschijnlijk ook bij de de groep uit Castricum.

Volgens mij AlcmariaVictrix. Je kunt een pb sturen naar McMiGHtY hiervoor.

Plaats reactie