Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Gevallen in 2022

dwangarbeider
Forum-lid

dwangarbeider 24 mei 2022 17:13

mao schreef: 24 mei 2022 16:32 Beterschap met je zoon, vredeskoers….netjes hoor talent van z’n vader?

Ps voor de Nederlandse of Belgische selectie?
Als hij mijn talent had zou hij nooit voor de Belgische ploeg geselecteerd worden vrees ik. :lol:

mao
Forum-lid

Gebruikersavatar mao 24 mei 2022 17:20

Het talent moet toch ergens vandaan komen;-)
Hoewel het nog weinig zegt voor de toekomst, is deelname in de vredeskoers wel een hele mooie ervaring.

Erik1.0
Forum-lid

Gebruikersavatar Erik1.0 27 mei 2022 09:24

Erik1.0 schreef: 23 mei 2022 17:54 Yep, heb mijn jaarlijkse innige ontmoeting met het asfalt ook weer gehad. Dinsdag onderuit gekegeld in een trainingsrit en sleutelbeen gebroken (en een scheurtje in de schouder en een rib gebroken). Woensdag geopereerd omdat het echt schots en scheef stond… pfff
Operatie gelukkig goed gegaan en ben nu druk bezig met het herstel, maar mijn doelen van dit jaar komen snel dichterbij… we gaan het zien

Grtz Erik
Update: gaat eigenlijk best goed. Zat na paar dagen alweer voorzichtig op Wahoo en probeer daar nu de trainingen weer op te pakken. Buiten ook weer met mijn woon-werk ritjes begonnen, maar deze doe ik nu op de MTB voor wat extra demping en comfort. Natuurlijk nog veel ongemakken door beperkingen in gewrichten en bepaalde bewegingen en de schaafwonden die op bepaalde plaatsen nog steeds open zijn. Gaat natuurlijk erg snel allemaal maar ik doe wel alle stappen in overleg met een bevriende orthopaed en trainer. Zelf monitor ik de zaak ook (ben huisarts) maar weet dat ik natuurlijk niet objectief ben en mezelf bij tijden moet afremmen.

Grtz

Swedish Chef
Forum-lid

Swedish Chef 27 mei 2022 22:38

Dat gaat dan best wel snel. Da's mooi.

Plaats reactie