Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

La coffee ride

mattieee
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 dec 2020 16:50

mattieee 19 mei 2022 01:21

Is er iemand bekend met de kleding van wielercafe: La coffee ride?
Ik vind de kleding er wel tof uitzien maar kan de kwaliteit en de maatvoering lastig in schatten.
Hopelijk hebben er hier mensen ervaringen.

Bedankt alvast :winkthumb:
https://www.lecoffeeride.cc/product-category/men/

Gebruikersavatar
raven14
Forum-lid
Berichten: 3340
Lid geworden op: 13 dec 2013 18:25

Gebruikersavatar raven14 19 mei 2022 04:07

Ja LE coffee ride is het kledingmerk van het fietscafé vlakbij mijn huis in de Ardennen. Ik ben geregelde bezoeker en ben alvast GROTE fan van de jerseys met lange mouwen voor het tussenseizoen. Heerlijke truitjes om dragen met veel stretch, een iets dikkere stof en een simpele esthetiek. Van de korte mouw-versie heb ik er ook een paar, zeker goed (maar minder een uitschieter voor mezelf dan). Nog geen bib shorts getest.

Wat de maten betreft; ik heb een S, wat ik ook heb in Rapha Pro Team en MAAP pro snit bijvoorbeeld. Het is kleding die vrij strak zit.

Je kan de kleding ook besnuffelen, passen en kopen in het café. Zeker eens doen wanneer je een trip naar de Ardennen maakt. De eigenaar is een Nederlandse ex-coureur, Jeroen Van Schelven. Fijne gast met een passie voor fietsen en marketing.

Hier lokaal heeft vooral de jongere hippe racefietser dikwijls Le Coffee Ride kleding aan. (de ouderen rijden hier nog met Safir sponsorkleding ed, zo oud dat het ook alweer hip wordt :) )
Afbeelding

JoostG
Forum-lid
Berichten: 2893
Lid geworden op: 23 okt 2013 21:38

JoostG 21 mei 2022 16:10

Ook hier een tevreden gebruiker van de jerseys met korte mouw. Waar ik van de meeste merken de S pak, rijd ik LCR in maat M.
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

mattieee
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 dec 2020 16:50

mattieee 29 mei 2022 14:14

Toevallig was ik dit weekend in de Ardennen en ben ik even langs gereden. Leuk cafe! met veel kleding (Exact hetzelfde als bij de webshop).
Ik heb een jersey met lange mouwen en een (wind)gilet met dubbele rits gekocht, beide in maat L. Ik ben zelf 1.89. en draag van sportful bv ook maat L.

Kwaliteit voelt goed aan! Ben benieuwd hoe het op termijn gaat bevallen.

Plaats reactie