Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Remco Evenepoel

galileo2
Forum-lid
Berichten: 1038
Lid geworden op: 01 aug 2011 22:18
Locatie: Belgie

galileo2 24 apr 2022 16:52

JPAR schreef: 24 apr 2022 16:45
galileo2 schreef: 24 apr 2022 16:41
JPAR schreef: 12 apr 2022 22:33Nooit
Toch wel
Yes. Had nooit verwacht dat ze hem zouden laten rijden. Maar hij heeft het verdiend gewonnen. Knap gedaan.
Ze konden gewoon zijn wiel niet houden.

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5217
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 24 apr 2022 16:54

galileo2 schreef: 24 apr 2022 16:52
JPAR schreef: 24 apr 2022 16:45
galileo2 schreef: 24 apr 2022 16:41

Toch wel
Yes. Had nooit verwacht dat ze hem zouden laten rijden. Maar hij heeft het verdiend gewonnen. Knap gedaan.
Ze konden gewoon zijn wiel niet houden.
Ik zou graag zien dat hij meer van dit doet en minder zijn grote mond en andere maniertjes gebruikt. Zijn kwaliteit als renner moet voldoende zijn.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7823
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 24 apr 2022 17:00

Dat bewijst hij nu dus ook 👍🏼
Do or don’t, there is no try

walter-
Forum-lid HC
Berichten: 5208
Lid geworden op: 08 okt 2017 11:27
Locatie: Lubbeek/België

walter- 24 apr 2022 17:01

JPAR schreef: 24 apr 2022 16:54 ...
Ik zou graag zien dat hij meer van dit doet en minder zijn grote mond en andere maniertjes gebruikt. Zijn kwaliteit als renner moet voldoende zijn.
Je kan het ook anders zien. Je kan je daar ook minder aan storen ;-). Je ergeren kies je altijd zelf.

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 24 apr 2022 17:52

die jongen is gewoon te spontaan in zijn uitlatingen (leeftijd) en ik die dacht dat de Nederlanders dit appricieerden.

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 24 apr 2022 17:53

Tuurlijk appreciëren ze dat, van andere Nederlanders ;-)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7823
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 24 apr 2022 18:34

Haha nee hoor. Maar dat hij nu gewoon met de benen antwoord op al die twijfel en verwensingen in de media siert hem! Of ja siert hem… hij wint er in elk geval weer krediet mee.
Trouwens: wat een heerlijk aerodynamisch bolleke is dat op de fiets! Wel een voordeel dat de wind van voren en schuin opzij blies. Echt wel een natuurlijk voordeel van Remco
Do or don’t, there is no try

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4615
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 24 apr 2022 18:55

Enzzo schreef: 24 apr 2022 18:34 Wel een voordeel dat de wind van voren en schuin opzij blies.
Zo had ik het nog niet bekeken, meestal gaan we ervan uit dat tegenwind nadelig is voor de aanvaller alleen.

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 25 apr 2022 08:49

ottorongo schreef: 24 apr 2022 17:52 die jongen is gewoon te spontaan in zijn uitlatingen (leeftijd) en ik die dacht dat de Nederlanders dit appricieerden.
Nederlanders is ook niet gelijk aan een paar moraalridders die hier dit soort topics domineren :mrgreen:

- Gesproken met de benen
- Ik zie toch heel, heel, heel, heel veel fans voor hem staan juichen en klappen
- de concurrentie gunde hem de overwinning. Niet dat ze hem hebben laten winnen maar als er afgunst zat was er echt achter hem gekoerst om hem te laten verliezen (denk aan Post/Raas - Post/Thurau)
- en ambitieuze mensen is niks mis mee (zonder liepen we nog in berevellen)

Als ik echt kritisch kijk is dat er maar 1 ding is wat ik mega onhandig vind en dat is het papagaaien van PL. Ik zie dat echter ook op m'n eigen projecten. Veel jonge gasten moet ik echt prikkelen wat anders te vinden als ze vinden dat daar een reden voor is.
PL (wat we er ook van vinden) heeft Remco een mooie kans gegeven en dan kan de loyaliteit wel eens overlopen.

Ik volg deze malle sport al meer dan een halve eeuw. We mogen blij zijn met het kleurrijke (op en naast de fiets) palet met renners als Wout, Mathieu, Tadej, Remco en Matej om er even en paar te noemen.

Mij ergeren aan allerlei bijverschijnselen - waar we zelf misschien ook wel eens last van hebben - is hetzelfde als gaan zitten zeiken over de kleur van de servetten terwijl er een hemelse maaltijd voor je neus staat.

Leer van de koers te genieten of neem anders een abo op Weekend en Prive!

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 12472
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 25 apr 2022 10:30

ottorongo schreef: 24 apr 2022 17:52 die jongen is gewoon te spontaan in zijn uitlatingen (leeftijd) en ik die dacht dat de Nederlanders dit appricieerden.
Ik zeker!! De ene keer vind ik het leuk en de andere keer minder, maar daar gaat het niet om.
Ik zeg altijd VDP met een Amsterdams accent en wij zouden het ook een arrogant ventje vinden.

Heb er ook geen moeite mee.
Ze kunnen hem wat beter begeleiden met sommige uitspraken en in de media.
En wat Gaatheerg ook aangeeft PL helpt hier niet bij :-)

Maar ik vraag me af of "we" het beter doen in de media.
Elke dingetje word eruit gepakt. Je denkt iets goeds te zeggen, maar het wordt meteen omgedraaid.
Daarnaast geven onze leiders ook niet bepaald het goede voorbeeld en dan weet je wat er daaronder gebeurt.

En gisteren was gewoon een hele mooie, winnen is winnen zeg ik altijd!
Ik vind het wel een mooie atleet om te zien, sterk bovenlichaam ook, dat toont toch kractig.

hayes

hayes 25 apr 2022 14:03

Vergeet niet dat de pers gewoon heel gretig is en elke scheet publiceert.
Je kan op een interview van een 30 minuten of zo, altijd, maar dan ook altijd een ongelukkig geformuleerde uitspraak vinden en die als kop boven het stuk zetten.

Over PL kan ik alleen maar zeggen dat iedere renner in z'n ploeg aangeeft dat hij een gulle baas is. En trouw als hij iets belooft.
Ook hij doet soms een uitspraak die wat minder gelukkig is, maar dikwijls zit er ook een bedoeling achter.
En hij moet als manager niet populair zijn. Hij moet sponsors vinden, z'n team doen winnen en vooruit plannen. En dat doet hij als de beste.

Het was een mooi voorjaar koersgewijs. Dat is het belangrijkste.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27461
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 25 apr 2022 15:32

Een hele mooie overwinning van hem, helemaal niets aan gestolen. Niks op af te dingen.

Verder is alles verkeerd aan hem. Zijn ploeg, zijn uitstraling, zijn grote mond, het merk fiets waar hij op rijdt, zijn ploegbaas, de sport die hij hiervoor deed, de club waar hij speelde toen hij nog voetballer was. Gewoon alles.

En nee, dat heeft niks met zijn nationaliteit te maken. Er zijn genoeg Belgen die ik super sympathiek vind. Naessen, Van Aert, Bakelants, Boonen, Van Avermaet om er eens een paar te noemen. Maar REV vind ik een ambtetant ventje.
Laatst gewijzigd door havana op 25 apr 2022 15:41, 2 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie