Over smarttrainers, mancaves, ANT+ dongles, zweetdoeken en Zwiftigheden

Gevraagd : originele doos van een Elte Direto

Gebruikersavatar
luvene
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 15 jul 2014 12:10
Locatie: Eygelshoven

Gebruikersavatar luvene 17 mar 2022 14:18

Hoi allemaal,

Na zelf een en ander geprobeerd te hebben, poelie vastzetten met loctite na contact te hebben gehad met Elite als ook een motherboard vervangen te hebben (gratis !) doet mijn Elite Direto nog steeds niet wat ie zou moeten doen. De weerstand word niet goed weergegeven op het moment dat ik ga klimmen, alleen met totaal vlakke ritjes kan ik nog wat doen. Ik heb geen garantie meer, heb de trainer nu 2 jaar en 9 maanden.

Ik ben inmiddels een maand bezig met allerlei service medewerkers van Elite, ze helpen me snel en sturen me allerlei links met filmpjes hoe je een ander zelf kunt repareren maar tot op heden heb ik geen succes!

Nu willen ze dat ik de Direto opstuur naar Italië maar ik heb de originele doos niet meer. Bij deze vraag ik het aan jullie. Van wie kan ik de doos lenen? Je krijgt hem weer terug op het moment dat ik de Direto weer terug ontvang uit Italië. Het liefst iemand in Zuid-Limburg. Ik woon in de gemeente Kerkrade.

Mijn dank is groot indien iemand die doos heeft en hem ter beschikking wil stellen.

Groet,
Johan

Maruss
Forum-lid
Berichten: 806
Lid geworden op: 18 mei 2013 21:31

Maruss 17 mar 2022 17:12

Ik zou de trainer goed verpakken en in een gewone dubbel golfkarton doos stoppen. Zelfs in de doos vou ik er nog een laag karton omheen doen.

Nu heb ik wel een Direto doos voor je. Ik woon echter 5km van Valkenburg, maar dan de versie in Zuid-Holland. Dus best verweg van Kerkrade.

DeSnelsteKoerier
Forum-lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 08 mei 2017 15:41

DeSnelsteKoerier 17 mar 2022 23:40

Ook ik heb een Direto doos, die net mijn 4 jaar oude Direto heen en weer naar Elite heeft vervoerd, die je mag gebruiken wat mij betreft.

Ik woon in Amstelveen, niet direct naast de deur. Ik reis veel, dus wie weet kom ik redelijk snel in de buurt bij je, maar dat weet ik nooit van te voren.
Altijd onderweg...

Gebruikersavatar
Hanz Bé
Forum-lid HC
Berichten: 4202
Lid geworden op: 14 jan 2011 18:17
Locatie: Veenendaal

Gebruikersavatar Hanz Bé 18 mar 2022 08:58

Voor 7 euro reist zo'n (lege) doos het hele land door ;)

Plaats reactie