Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen

marsman
Forum-lid
Berichten: 2338
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 23 feb 2022 07:49

Ik heb het gevoel dat ik het hele jaar regen heb gehad. Zelfs de zomer.
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

Wout88
Forum-lid
Berichten: 209
Lid geworden op: 19 jan 2022 07:25
Locatie: Zuid-Holland

Wout88 23 feb 2022 09:55

Fietsen jullie allemaal überhaupt weleens buiten? Ik fiets 7 dagen in de week buiten o.a. woon-werk. Maar de keren dat ik nat ben geregend de afgelopen maand kan je op 1 hand tellen. ( Oké heb 1 week niet gefietst door corona, dus die telt niet mee) Het valt mij trouwens sowieso op (ook buiten dit forum) dat degene die het hardst over het weer zeuren ook het minste fietsen. Dus misschien een topic starten over motivatie problemen i.p.v. het weer altijd maar de schuld te geven. Woon-werk fiets ik op vaste tijden en de trainingsritjes plan ik om de buien heen. Vanaf 1 januari heb ik alle duurritten op zaterdag droog gedaan. De wind daarentegen is zo ondertussen wel een beetje vervelend aan het worden. Maar zo heb je weer wat om naar uit te kijken.

Vangalo74
Forum-lid
Berichten: 480
Lid geworden op: 09 dec 2015 20:23

Vangalo74 23 feb 2022 11:19

Sorry waarschijnlijk heb ik dan de mail gemist van de weer god, dat je alleen mag reageren als je veel fietst. Wachten we wel tot het mooie weer kunnen we daar weer over klagen, want dan wordt er wel gefietst natuurlijk :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5698
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 23 feb 2022 11:35

Wout88 schreef: 23 feb 2022 09:55 Fietsen jullie allemaal überhaupt weleens buiten? Ik fiets 7 dagen in de week buiten o.a. woon-werk. Maar de keren dat ik nat ben geregend de afgelopen maand kan je op 1 hand tellen. ( Oké heb 1 week niet gefietst door corona, dus die telt niet mee) Het valt mij trouwens sowieso op (ook buiten dit forum) dat degene die het hardst over het weer zeuren ook het minste fietsen. Dus misschien een topic starten over motivatie problemen i.p.v. het weer altijd maar de schuld te geven. Woon-werk fiets ik op vaste tijden en de trainingsritjes plan ik om de buien heen. Vanaf 1 januari heb ik alle duurritten op zaterdag droog gedaan. De wind daarentegen is zo ondertussen wel een beetje vervelend aan het worden. Maar zo heb je weer wat om naar uit te kijken.
Ik ben twee weekjes geleden genezen van corona.
Daardoor alleen op de niet winderige dagen op de fiets naar het werk geweest. 3x.
Alledrie de keren nat geregend.
Van de keren dat ik in de auto zat, op dezelfde tijden dat ik op de fiets zit, regende het vier keer.
Dus dat zou al 7 keer zijn in twee weken.
Iets meer dan een handvol in een maand. ;)
En ja, de motivatie wordt mede bepaalt door het weer dus is er alle recht op dit topic.
En als jij je trainingsritjes ook om de buien heen plant is jouw post een beetje "de pot verwijt de ketel .......". :mrgreen:

Wout88
Forum-lid
Berichten: 209
Lid geworden op: 19 jan 2022 07:25
Locatie: Zuid-Holland

Wout88 23 feb 2022 12:01

Theo V schreef: 23 feb 2022 11:35
En als jij je trainingsritjes ook om de buien heen plant is jouw post een beetje "de pot verwijt de ketel .......". :mrgreen:
[/quote]

Mee eens :mrgreen:

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27461
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 23 feb 2022 12:31

STOP DE PERSEN

DE ZON SCHIJNT. Het is echt waar.

Ik stel voor een liveblog en een parlementaire enquête!

LIVEBLOG: Dit is wat we nu weten van de zon die schijnt

en natuurlijk ook: "Deze BN'ers genieten ook van de zon".

pino
Forum-lid
Berichten: 3287
Lid geworden op: 16 apr 2004 18:32
Locatie: Apendorp NL

pino 23 feb 2022 13:54

Is dat dat heldere ding?
Niet zijken maar reiden !

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2019
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 23 feb 2022 14:30

Het is mij te gevaarlijk nu met die laagstaande zon. Ik blijf wel binnen.

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5698
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 23 feb 2022 14:32

bakboord1 schreef: 23 feb 2022 14:30 Het is mij te gevaarlijk nu met die laagstaande zon. Ik blijf wel binnen.
:lol: :lol: :lol:

bartdr
Forum-lid
Berichten: 1330
Lid geworden op: 18 jun 2019 13:29

bartdr 23 feb 2022 15:02

Inderdaad, onverantwoord. Deze morgen had ik nog winterjack nodig, dus nu moet ik werk->woonst veel te warm gekleed fietsen. Absoluut onverantwoord! Graag zou ik willen ijveren voor een gelijkmatige overgang tussen de seizoenen in plaats van deze moordende weerschommelingen.

hayes

hayes 23 feb 2022 15:33

Wout88 schreef: 23 feb 2022 09:55 Fietsen jullie allemaal überhaupt weleens buiten? Ik fiets 7 dagen in de week buiten o.a. woon-werk. Maar de keren dat ik nat ben geregend de afgelopen maand kan je op 1 hand tellen. ( Oké heb 1 week niet gefietst door corona, dus die telt niet mee) Het valt mij trouwens sowieso op (ook buiten dit forum) dat degene die het hardst over het weer zeuren ook het minste fietsen. Dus misschien een topic starten over motivatie problemen i.p.v. het weer altijd maar de schuld te geven. Woon-werk fiets ik op vaste tijden en de trainingsritjes plan ik om de buien heen. Vanaf 1 januari heb ik alle duurritten op zaterdag droog gedaan. De wind daarentegen is zo ondertussen wel een beetje vervelend aan het worden. Maar zo heb je weer wat om naar uit te kijken.
Ik fiets gewoon door. Al met iets meer tegenzin.
Van oktober tot en met december ben ik bijna continu nat geregend.
In november volgens mij letterlijk niet één keer droog gebleven.
De hele regio hier stond ook een maand of twee onder water.
De laatste maand valt idd mee. Maar dan waait het weer constant. :mrgreen:

Afbeelding

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37377
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 23 feb 2022 15:45

Wel een fraaie foto!!
Less is bore

Plaats reactie