Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen

pino
Forum-lid
Berichten: 3287
Lid geworden op: 16 apr 2004 18:32
Locatie: Apendorp NL

pino 23 jan 2022 17:36

Hele week strak blauw gehad in de Alpen, kom je thuis… grijs-grey-gris-grau -miezer.
Niet zijken maar reiden !

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 23 jan 2022 17:51

't Is winter, ik ben blij dat ik buiten kan zonder al teveel kleren, dunnen handschoenen en geen moment koud gehad. Geen druppel regen en relatief droge bosweggeltjes. Heerlijk genoten vanmorgen, kleine 5 uurtjes op de gravelfiets, goede benen en stevig kunnen doorrijden.

Ik zou zo tekenen om elke winterdag dit weer te hebben.
Afbeelding

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37363
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 23 jan 2022 18:51

Ik absoluut niet. Deze grijze bende die al zo lang duurt hier in west NL is echt deprimerend.
Less is bore

Neruub
Forum-lid
Berichten: 244
Lid geworden op: 03 jun 2020 20:24

Neruub 23 jan 2022 19:46

Heerlijk fietsdagje op voornamelijk het strand gehad vandaag. Aangename temperatuur, amper wind en droog. Als we hier al over moeten zeuren hartje winter..

hayes

hayes 23 jan 2022 19:52

Het gaat niet enkel over objectieve temperatuur, hoeveelheid regen,...
Maar het is heel 2021 behoorlijk nat en somber geweest. En 2022 begint al even somber.
De regen is er niet meer bij (thank god, ik heb in november het niet één keer droog gehouden denk ik) maar het blijft grijs, grijs, grijs.... Dat is gewoon niet leuk. Geen vitamine D genoeg --> vermoeid --> somber in het hoofd --> ...

Ik zou graag eens -5 een hele week maar met zon. Maar dit is voorspeld door klimatologen. Warme winters met veel regen. Waar zijn de grapjesmakers die dachten dat het hier de Cote d'Azur ging worden? :mrgreen:

Ik was vandaag al heel blij dat het hier in de Westhoek windstil was. Dat gebeurt geen 10 dagen per jaar.

Thierry le Brun
Forum-lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 15 mei 2021 22:42

Thierry le Brun 23 jan 2022 22:47

Staat me bij dat ons in oktober/november een absolute horrorwinter was beloofd . Maar datn wel in de vorm sneeuw, kou en dat soort ellende en niet met grijs grauw miezer weer.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27460
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 24 jan 2022 06:38

De Televaag belooft ieder jaar horrorwinters, dat is namelijk goed voor de clicks.

Kornuit
Forum-lid HC
Berichten: 5016
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:53

Kornuit 24 jan 2022 07:40

hayes schreef: 23 jan 2022 19:52 Het gaat niet enkel over objectieve temperatuur, hoeveelheid regen,...
Maar het is heel 2021 behoorlijk nat en somber geweest. En 2022 begint al even somber.
De regen is er niet meer bij (thank god, ik heb in november het niet één keer droog gehouden denk ik) maar het blijft grijs, grijs, grijs.... Dat is gewoon niet leuk. Geen vitamine D genoeg --> vermoeid --> somber in het hoofd --> ...

Ik zou graag eens -5 een hele week maar met zon. Maar dit is voorspeld door klimatologen. Warme winters met veel regen. Waar zijn de grapjesmakers die dachten dat het hier de Cote d'Azur ging worden? :mrgreen:

Ik was vandaag al heel blij dat het hier in de Westhoek windstil was. Dat gebeurt geen 10 dagen per jaar.
Huilen over het weer. 🤣

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27460
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 24 jan 2022 07:59

Ik vond afgelopen week echt zo slecht nog niet. Het was niet overdreven koud en er is hier in het midden van het land nauwelijks neerslag gevallen. De MTB trails lagen er geweldig goed bij. Dat grijs ben ik ook wel een beetje zat. Een keer blauwe lucht zou leuk zijn, een zonnetje al helemaal.

hayes

hayes 24 jan 2022 08:05

NuitKor schreef: 24 jan 2022 07:40
hayes schreef: 23 jan 2022 19:52 Het gaat niet enkel over objectieve temperatuur, hoeveelheid regen,...
Maar het is heel 2021 behoorlijk nat en somber geweest. En 2022 begint al even somber.
De regen is er niet meer bij (thank god, ik heb in november het niet één keer droog gehouden denk ik) maar het blijft grijs, grijs, grijs.... Dat is gewoon niet leuk. Geen vitamine D genoeg --> vermoeid --> somber in het hoofd --> ...

Ik zou graag eens -5 een hele week maar met zon. Maar dit is voorspeld door klimatologen. Warme winters met veel regen. Waar zijn de grapjesmakers die dachten dat het hier de Cote d'Azur ging worden? :mrgreen:

Ik was vandaag al heel blij dat het hier in de Westhoek windstil was. Dat gebeurt geen 10 dagen per jaar.
Huilen over het weer. 🤣
:?:

Kornuit
Forum-lid HC
Berichten: 5016
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:53

Kornuit 24 jan 2022 08:10

hayes schreef: 24 jan 2022 08:05
NuitKor schreef: 24 jan 2022 07:40
hayes schreef: 23 jan 2022 19:52 Het gaat niet enkel over objectieve temperatuur, hoeveelheid regen,...
Maar het is heel 2021 behoorlijk nat en somber geweest. En 2022 begint al even somber.
De regen is er niet meer bij (thank god, ik heb in november het niet één keer droog gehouden denk ik) maar het blijft grijs, grijs, grijs.... Dat is gewoon niet leuk. Geen vitamine D genoeg --> vermoeid --> somber in het hoofd --> ...

Ik zou graag eens -5 een hele week maar met zon. Maar dit is voorspeld door klimatologen. Warme winters met veel regen. Waar zijn de grapjesmakers die dachten dat het hier de Cote d'Azur ging worden? :mrgreen:

Ik was vandaag al heel blij dat het hier in de Westhoek windstil was. Dat gebeurt geen 10 dagen per jaar.
Huilen over het weer. 🤣
:?:
Het heeft gewoon geen nut om te huilen over het weer. Je hebt er geen invloed op.

Als het nou weken zou regenen of storm qua wind kan ik het nog begrijpen.. maar het is super zacht met 6 graden en bijna geen wind hier afgelopen weekend.
Laatst gewijzigd door Kornuit op 24 jan 2022 08:28, 1 keer totaal gewijzigd.

i-mac

i-mac 24 jan 2022 08:26

NuitKor schreef: 24 jan 2022 08:10
Het heeft gewoon geen nut om de huilen over het weer. Je hebt er geen invloed op.

Als het nou weken zou regenen of storm qua wind kan ik het nog begrijpen.. maar het is super zacht met 6 graden en bijna geen wind hier afgelopen weekend.
Het helpt idd niet. Maar windstil aan de kust is eerder ongewoon. Het enige wat ik graag een zou hebben (wie niet?), is dat we eens een weekje de zon mogen zien. Al vriest het dan misschien, en blaast er een ijskoude wind, die zon doet een mens deugd.

Plaats reactie