tetelacourse schreef: ↑22 jan 2022 12:03
.......Mijn voorkeur gaat uit naar een endurance/comfort model hoewel ik de meeste aero modellen mooier vind. ................. Ik wil dit budget nog wel verhogen tot € 4000- maar dan wil ik er Di2 of vergelijkbaar (Sram Rival?) ............. Cube Agree C:62 (in de eerste prijscategorie) Van deze laatste ben ik zeer gecharmeerd al is dit wellicht wel de minst Endurance van ze allemaal. .........
Ik heb jarenlang op verschillende Trek Domane's gereden. Veel meer "endurance geometrie" kan je niet hebben.
Voor minder dan 4000 Euro, endurance geometrie, beetje aero, Sram Force AXS, carbon wielen, zadelpen, zadelbrug en stuur.
Ik heb mij onlangs een Cube Agree C:62 SLT aangeschaft.
Deze morgen de eerste rit mee gereden. Fiets reed in één woord "fantastisch". Niets mis mee.
De Agree C:62 is wel degelijk de Cube met de meest Endurance eigenschappen en ziet er dan ook nog eens een beetje "aero" uit.
Ik heb het model 2021, Sram Force AXS-Carbon wielen en carbon stuur.
Het model 2022 heeft volledig weggewerkte kabels en ook een stuur/-pen combinatie uit één stuk wat mij minder kan bekoren.
Er staan nog wel wat modellen van deze SLT model 2021 te koop, direct leverbaar dus.
Maar dan mag je waarschijnlijk niet te lang meer twijfelen.