Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Wat heb jij voor het laatst gekocht?

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 14 dec 2021 20:08

Omdat ik er toch maar eens aan moet geloven: een Suito T.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

indewind
Forum-lid
Berichten: 122
Lid geworden op: 10 nov 2006 21:32

indewind 14 dec 2021 21:17

Woutoro32 schreef: 10 dec 2021 21:45
leon1 schreef: 10 dec 2021 20:14
Woutoro32 schreef: 10 dec 2021 17:35

Tof. Ben benieuwd zeker hoe de batterydrain is van je tel als je via komoot -> bluetooth de turn by turn stuurt naar de 11.1. Sowieso naar de algehele werking:)
Zal zeker eens een topic aanmaken als ik eenmaal wat ervaring ermee heb. Wat ik sowieso al erg gaaf vind is dat er een crash-sensor op zit die als je niet binnen een bepaalde tijd reageert automatisch een opgegeven nummer belt. En sowieso dat je inkomende oproepen danwel berichten kun lezen op het scherm. Want als je telefoon in je zak op je rug zit dan hoor ik 'm nooit met de wind in de oren (en nu met een extra muts op).
Dat heb ik dus ook haha
Ben wel wel benieuwd naar dat topic want heb ook zo'n evo gekocht. Puur vanwege het laden van een gpx-route. dat is me eindelijk gelukt vanuit Strava maar ik vond het wel een heel gedoe. En dan moet je m nog tevoorschijn toveren op het Rox. Geloof me, ik wilde het apparaatje na 300 meter in de vijver donderen (jaja 60plus) maar mijn fietsmaatje hield me tegen. Gelukkig maar. Een kilometer later gaven we de Rox een tweede kans en dat werkte. Ik vind het een ingewikkeld ding, maar de kruimelspoornavigatie werkt perfect.

Woutoro32
Forum-lid
Berichten: 368
Lid geworden op: 18 jun 2020 21:22

Woutoro32 15 dec 2021 10:56

indewind schreef: 14 dec 2021 21:17
Woutoro32 schreef: 10 dec 2021 21:45
leon1 schreef: 10 dec 2021 20:14

Zal zeker eens een topic aanmaken als ik eenmaal wat ervaring ermee heb. Wat ik sowieso al erg gaaf vind is dat er een crash-sensor op zit die als je niet binnen een bepaalde tijd reageert automatisch een opgegeven nummer belt. En sowieso dat je inkomende oproepen danwel berichten kun lezen op het scherm. Want als je telefoon in je zak op je rug zit dan hoor ik 'm nooit met de wind in de oren (en nu met een extra muts op).
Dat heb ik dus ook haha
Ben wel wel benieuwd naar dat topic want heb ook zo'n evo gekocht. Puur vanwege het laden van een gpx-route. dat is me eindelijk gelukt vanuit Strava maar ik vond het wel een heel gedoe. En dan moet je m nog tevoorschijn toveren op het Rox. Geloof me, ik wilde het apparaatje na 300 meter in de vijver donderen (jaja 60plus) maar mijn fietsmaatje hield me tegen. Gelukkig maar. Een kilometer later gaven we de Rox een tweede kans en dat werkte. Ik vind het een ingewikkeld ding, maar de kruimelspoornavigatie werkt perfect.
Eigenlijk hoort dit in het rox 11.1 topic, maar geeft het kruimelspoornavigatie ook afslagmeldingen, als je een afslag moet nemen met afstandsindicatie tot aan de bocht? Je mav em ook beantwoorden in het juiste topic hoor.

hayes

hayes 15 dec 2021 21:38

Pakketje van Rogelli twv 150 euro gewonnen op Instagram.
Daarnet hun site eens helemaal bekeken want ik mag zelf samenstellen.

Beste mooie spullen, niet duur.
Ik had in de Black Friday sale al een shirt gekocht. Dat ziet er goed uit. Wegens zomershirt nog niet getest.
Laatst gewijzigd door hayes op 25 dec 2021 17:46, 2 keer totaal gewijzigd.

meuk
Forum-lid
Berichten: 1105
Lid geworden op: 06 sep 2010 14:58

meuk 15 dec 2021 21:41

Castelli Nanoflex pro 2 bib. Die oude was wel aan vervanging toe...

Gebruikersavatar
thestudent
Forum-lid HC
Berichten: 5385
Lid geworden op: 03 feb 2011 22:24
Locatie: Ergens tussen de veluwe en de rijn

Gebruikersavatar thestudent 16 dec 2021 09:07

hayes schreef: 15 dec 2021 21:38 Pakketje van Rogelli twv 150 euro gewonnen op Instagram.
Daarnet hun site eens helemaal bekeken want ik mag zelf samenstellen.

Beste mooie spullen, niet duur.
Ik had in de Black Friday sale al een shirt gekocht. Dat ziet er goed uit. Wegens zomershirt nog niet getest.
Ja, is de laatste jaren eens met sprongen vooruit gegaan. Verder heb ik alleen race handschoentjes van Rogelli. De enige die ik kon vinden zonder enige padding. Ik heb zo een hekel aan al die padding en vooral gel insert handschoentjes. Bevallen prima.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27561
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 16 dec 2021 09:20

Toch blijft er wat mij betreft een enorm spruitjesimago aan hangen, net zoals Agu dat ook echt wel fors verbeterd is de laatste 10 jaar.

Gebruikersavatar
thestudent
Forum-lid HC
Berichten: 5385
Lid geworden op: 03 feb 2011 22:24
Locatie: Ergens tussen de veluwe en de rijn

Gebruikersavatar thestudent 16 dec 2021 09:32

Tja, maar niet iedereen hier heeft het budget om alsmaar honderden euros neer te knallen aan merken die eigenlijk nauwelijks betere spullen leveren. Die leveren vooral rare streepjes en weet ik wat voor een pasteltinten tegenwoordig. Ik ben ook totaal niet merkvast. Heb inderdaad ook Agu spullen.

Gelukkig zijn spruitjes heel lekker.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!

hayes

hayes 16 dec 2021 09:32

Eerlijk? Ik had ook een beetje dat (voor)oordeel.
Toch me aan een aankoop gewaagd vorige maand omdat de prijs écht mooi was (-50 % dacht ik) en het shirt lijkt me echt wel goed. Het is een echt zomershirtje.
Ik mocht nu een lijstje doorgeven zodat ze zelf een pakket rond de 150 euro kunnen samenstellen.
Heb gekozen voor een bib, een tussen seizoen shirt, een zomershirt, merino kousen, winterhandschoenen,...
Ik zie wel wat er komt.

maarten1
Forum-lid
Berichten: 176
Lid geworden op: 06 dec 2012 20:32

maarten1 16 dec 2021 12:08

thestudent schreef: 16 dec 2021 09:32 Tja, maar niet iedereen hier heeft het budget om alsmaar honderden euros neer te knallen aan merken die eigenlijk nauwelijks betere spullen leveren. Die leveren vooral rare streepjes en weet ik wat voor een pasteltinten tegenwoordig. Ik ben ook totaal niet merkvast. Heb inderdaad ook Agu spullen.

Gelukkig zijn spruitjes heel lekker.
Toch niet helemaal akkoord: ik heb ook al veel merken geprobeerd en moet toegeven dat zowel castelli of assos gewoon beter zijn, er zal wel een deel van de prijs naar het merk gaan maar het product is ook beter en kwalitatiever.

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 16 dec 2021 12:29

Dat zijn nu net de 2 waar ik nooit tevreden ben geweest :D (zowel pasvorm als kwaliteit)
Afbeelding

hayes

hayes 16 dec 2021 13:52

Een goed shirt moet niet duur zijn.
Een duur shirt moet wel goed zijn.

Da's zowat mijn idee.
Maar een bib van 200 euro is echt niet drie keer beter dan eentje van 70.
Eens voorbij een bepaald prijspunt gaat de prijs exponentieel snel omhoog.
He is een kwestie van die sweet spot te vinden waar prijs en kwaliteit elkaar in balans houden.

Voor mezelf is dat bij een bib zowat maximum 70-80.
Een shirt zowat 50-60.
Ik heb al duurdere broeken gehad van 100+ maar zag echt de meerwaarde niet in.

Plaats reactie