Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het Patrick Lefevere topic

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8294
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 20 sep 2021 14:12

Ach ja zolang teveel alcohol normaal gevonden wordt....
Doel je met die tantes alleen op mij, of mogen de ooms ook mee doen?

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 20 sep 2021 14:15

RKN schreef: 20 sep 2021 14:02 Je zou haast denken dat Fiedoo familie van Patje is :lol: :lol: :lol:
Als je wat doorheen de teksten heen kunt lezen (ook een belangrijke eigenschap) zou je al gemerkt hebben dat het mij niet om het verdedigen van "den patrick" te doen is maar wel over het aanklagen van het gebrek bij sommige forumleden aan fatsoen, gelijke behandeling, zelfkennis en het zich baseren op (bewezen) feiten en niet op roodkapjesverhalen.
Ik heb ook nooit in het Armstrongsprookje geloofd (in tegenstelling tot sommige van die PL-haters) maar beschuldigt heb ik die nooit, zonder bewijzen is dat "not done", dat is mijn kijk op hoe je mensen behandelt.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 20 sep 2021 14:19

Jans schreef: 20 sep 2021 14:12 Ach ja zolang teveel alcohol normaal gevonden wordt....
Doel je met die tantes alleen op mij, of mogen de ooms ook mee doen?
Van het woord roddelooms heb ik nog nooit gehoord maar het sloeg niet specifiek op jou, misschien zelfs niet eens. Tijd in het "woke"tijdperk dat daar een mouw aan gepast wordt.
En of iemand alcohol drinkt is mijn zaak niet of ik het nu normaal vind of niet (tot zolang ze er niemand in gevaar door brengen natuurlijk). En alcohol heeft mij in mijn familie al ( heel) veel leed bezorgd dus een voorstander van dronken worden ben ik al zeker niet.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37377
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 20 sep 2021 14:57

fiedoo schreef: 20 sep 2021 13:42 als PL al dronken was, wat er zeker zo uitzag dan was het niet slim van zo op TV te komen maar kon hij daar nog aan ontsnappen?
Tuurlijk kon dan. Gewoon iemand anders sturen uit de ploeg. Je hebt altijd een keuze.
Maar ik zou mij eerder schamen voor het gedrag en de berichten die sommigen hier plaatsen enkel en alleen om iemand af te kraken die ze niet mogen, of iets bewezen is of niet, van een muis een olifant maken ook is voor hen ook geen probleem. Heeft PL gisteren iemand vermoord misschien?
Wat is er niet bewezen? Dat iedereen bij Mapei betrokken was behalve PL?
Of dat Ibarguren Taus een heilige was, evenals VanMol?

Ik vraag mij af of sommigen hier nog nooit dronken geweest zijn en zichzelf in een genante situatie gebracht hebben of zijn het hier allemaal geheelonthouders en /of aanhangers van de wokecultuur?
Ik lust best een drankje, helaas ook regelmatig een kater gehad, maar NOOIT in een arbeidssituatie. Kwestie van prioriteiten en professionaliteit. Overigens ook nooit medewerkers publiekelijk afgefakkeld, maar dat terzijde.
En woke ben ik al helemaal niet, dat lijkt mij duidelijk.
Ik ben wel voor een stuk professionaliteit en fatsoen. Laat dat bij PL nu momenteel net in een glijdende schaal naar beneden zitten......
Less is bore

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 20 sep 2021 14:58

fiedoo schreef: 20 sep 2021 13:42 als PL al dronken was, wat er zeker zo uitzag dan was het niet slim van zo op TV te komen maar kon hij daar nog aan ontsnappen?
Maar ik zou mij eerder schamen voor het gedrag en de berichten die sommigen hier plaatsen enkel en alleen om iemand af te kraken die ze niet mogen, of iets bewezen is of niet, van een muis een olifant maken ook is voor hen ook geen probleem. Heeft PL gisteren iemand vermoord misschien?
Ik vraag mij af of sommigen hier nog nooit dronken geweest zijn en zichzelf in een genante situatie gebracht hebben of zijn het hier allemaal geheelonthouders en /of aanhangers van de wokecultuur?
En is het PL niet die onder vuur ligt dan maar zijn poulain Remco of Alaphilippe of de chauvinistische Fransen en Belgen, of DQS omdat ze teveel winnen want dat kan niet clean. Maar nu 2 Nederlandse ploegen fantastisch presteren is het stil daarrond natuurlijk een skieër en een veldrijder die iedereen naar huis fietsen volkomen normaal, een continentale ploeg die het wielrennen overheerst volkomen normaal natuurlijk. Het gedrag van sommigen is echt zielig aan het worden.
Net de bedrogen echtgenoot die 20 jaar later zichzelf nog aan het beklagen is en zelf nooit eens in eigen ziel gekeken heeft.
Afbeelding
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 20 sep 2021 15:09

daniel1975 schreef: 20 sep 2021 14:57
fiedoo schreef: 20 sep 2021 13:42 als PL al dronken was, wat er zeker zo uitzag dan was het niet slim van zo op TV te komen maar kon hij daar nog aan ontsnappen?
Tuurlijk kon dan. Gewoon iemand anders sturen uit de ploeg. Je hebt altijd een keuze.
Maar ik zou mij eerder schamen voor het gedrag en de berichten die sommigen hier plaatsen enkel en alleen om iemand af te kraken die ze niet mogen, of iets bewezen is of niet, van een muis een olifant maken ook is voor hen ook geen probleem. Heeft PL gisteren iemand vermoord misschien?
Wat is er niet bewezen? Dat iedereen bij Mapei betrokken was behalve PL?
Of dat Ibarguren Taus een heilige was, evenals VanMol?

Ik vraag mij af of sommigen hier nog nooit dronken geweest zijn en zichzelf in een genante situatie gebracht hebben of zijn het hier allemaal geheelonthouders en /of aanhangers van de wokecultuur?
Ik lust best een drankje, helaas ook regelmatig een kater gehad, maar NOOIT in een arbeidssituatie. Kwestie van prioriteiten en professionaliteit. Overigens ook nooit medewerkers publiekelijk afgefakkeld, maar dat terzijde.

Aangezien je toch altijd hetzelfde al 10 jaar schrijft heb ik je tekst alvast nog eens gepost. Het is en blijft net als bij Timo allemaal heel selectief .

dus niemand die actief was in het wielrennen van voor bvb 2010 mag nog een job uitoefenen in het wielrennen? Wat zit Frans Maassen dan nog bij LJV te doen? Waarom krijgt Adrie , van van, dan nog in de kranten een forum? Enz... Waarom viseer je dan 1 ploeg/manager? Waarom heb je het plots niet meer over de verdacht sterke prestaties van een bepaalde ploeg? Ohja er zijn nu toevallig twee nog betere hollandse ploegen en een nederlands supertalent....
En woke ben ik al helemaal niet, dat lijkt mij duidelijk.
Ik ben wel voor een stuk professionaliteit en fatsoen. Laat dat bij PL nu momenteel net in een glijdende schaal naar beneden zitten......
Laatst gewijzigd door fiedoo op 20 sep 2021 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15826
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 20 sep 2021 15:11

Wie de schoen past trekt hem aan.
De manier waarop is bij PL is soms beneden alle peil.
Maar moeten sommigen het niveau van hun posts hier daarom nog lager laten zakken?
I know myself like no one else
Nothing to defend

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 20 sep 2021 15:16

Lcsmet schreef: 20 sep 2021 15:11 Wie de schoen past trekt hem aan.
De manier waarop is bij PL is soms beneden alle peil.
Maar moeten sommigen het niveau van hun posts hier daarom nog lager laten zakken?
:winkthumb: :winkthumb: :winkthumb:
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37377
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 20 sep 2021 15:29

Jongens, snap het nu toch even vanuit ons oogpunt; een discutabele ploegleider die toch al niet gekend is om zijn subtiele managementstijl zet zichzelf op de nationale tv te kakken en verzint dan ook nog, conform goed wielergebruik, een weinig logische smoes.
Daar zou iedereen toch van smullen. Jullie maken het veel te persoonlijk :-)
Less is bore

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5220
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 20 sep 2021 15:50

timo2.0 schreef: 20 sep 2021 11:56 Is dat echt z'n smoesje? Hij ging tijdens die "hypo" in de uitzending anders gewoon door met wijn drinken terwijl alcohol je suikerspiegel nog verder verlaagd en juist een hypo veroorzaakt c.q. verergerd. Wat een lulhannes.
Alcohol verlaagt, maar niet meteen. De suikers in wijn kunnen helpen om eerst uit de hypo te komen. Ik zou zelf niet voor die optie kiezen, maar gewoon iets eten en me even verontschuldigen. Is toch niemand die er moeite mee heeft als je je hypo weg moet eten? Is vrij normaal.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8294
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 20 sep 2021 15:56

Juist en dan kunnen de onderwerpen ook best even een beetje in volgorde gewijzigd worden.

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2724
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 20 sep 2021 16:18

Ik ben echt verbaasd hoe onze zuiderburen het gedrag van Patrick toch altijd weer kunnen goed praten.
Of het nu gaat om het aangestuurde dopingverleden in zijn equips, zijn keuze voor teamsartsen, zijn directe en veelal onbeschofte manier van reageren in de pers of twitter of gewoon in een lamlendige staat op TV borrelpraat verkopen. Het maakt allemaal geen moer uit voor zijn onaantastbaarheid.

Heelijk, het is gewoon die foute oom op het verjaardagsfeestje :D
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Plaats reactie