Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Het "nieuwe" Puck Moonen topic

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 25 jun 2021 12:27

timo2.0 schreef: 25 jun 2021 12:00
Jaap Telder schreef: 25 jun 2021 11:19 Ik zei al, je bent een meester in het zoeken, uit z'n verband halen, knutselen van andermans uitspraken om zo je eigen gelijk te halen en je ego te beschermen. Wat triggert jou zo om een bijdrage van 7 jaar geleden(!) hierbij te halen over JanJanssen fietsen( :lol: ), het moet toch over Puck Moonen en de reacties daarover gaan? Overigens snap je het punt in het JanJanssen topic blijkbaar ook weer niet.
Tip: Je kan ook het andere topic erbij halen van de imitatie Pinarello's, misschien kan je daar ook wat vinden, graaf door. Ben oprecht benieuwd wat je zal vinden. Het wordt haast komisch.
Edit; woord- en spellingcorrectie.
Je probeert je er leuk uit te draaien maar het punt is uiteraard dat je een geschiedenis hebt in dit forum van zuigen, treiteren en provoceren. Daar is dat JJ topic slechts één voorbeeld van. Zoals gezegd, je bent een aartsprovocateur maar je kan me wat. Je gaat bij mij op "mute", laat ik toch eens een advies van 53x11 opvolgen en je berichten verder blokken.
+10 Timo, degene die hier als chef inquisitie bekend staat, is idd J.Telder.
Moet tevens het laatste woord hebben en zodra er iets gezegd wordt wat niet in zijn straatje te pas komt, springt ie als een bok op de haverton.
Zie de opmerking van een forumlid over het aanpassen van zijn quotes een pagina geleden!

Trek het je niet aan! ;)

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 25 jun 2021 12:54

Moet tevens het laatste woord hebben en zodra er iets gezegd wordt wat niet in zijn straatje te pas komt, springt ie als een bok op de haverton.

Als bijdragen uit z'n verband worden gehaald of niet worden begrepen door timo2.0 heeft ieder het recht dat te corrigeren.
Dat ik tot inquisitie ben geridderd is echt te veel eer.
Ik heb niets tegen de persoon timo2.0 wanneer hij de dingen correct weergeeft. Dat is echter het probleem en roept reactie op. Niets meer en niets minder.
Hij is deze degene die zaken aandraagt die niets te maken hebben met dit topic, zelfs van jaren terug. Vind je het gek dat ik dat nogal absurd vind?
Als een ander redelijk is ben ik dat ook. Als een ander manipuleert ben ik dat niet. En jij?

p.s. Als ik een bijdrage corrigeer is dat vanwege woord- spelling correctie.
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 25 jun 2021 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Sulla
Forum-lid
Berichten: 1141
Lid geworden op: 19 jul 2018 14:49

Sulla 25 jun 2021 12:58

Jaap Telder schreef: 25 jun 2021 11:19 Ik zei al, je bent een meester in het zoeken, uit z'n verband halen, knutselen van andermans uitspraken om zo je eigen gelijk te halen en je ego te beschermen. Wat triggert jou zo om een bijdrage van 7 jaar geleden(!) hierbij te halen over JanJanssen fietsen( :lol: ), het moet toch over Puck Moonen en de reacties daarover gaan? Overigens snap je het punt in het JanJanssen topic blijkbaar ook weer niet.
Tip: Je kan ook het andere topic erbij halen van de imitatie Pinarello's, misschien kan je daar ook wat vinden, graaf door. Ben oprecht benieuwd wat je zal vinden. Het wordt haast komisch.
Edit; woord- en spellingcorrectie.
Jaap, je mag van mij van Timo (of van wie dan ook) vinden wat je wilt.

Maar goed bedoelt advies, koop eens een spiegel.

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 25 jun 2021 13:03

Haha, leuk. Ik zou zeggen, lees de bijdragen in dit topic op hun inhoud en houd het daarbij.

... Maar goed bedoelt advies, koop eens een spiegel....
@Sulla: mijn advies: bedoeld :winkthumb:

Sulla
Forum-lid
Berichten: 1141
Lid geworden op: 19 jul 2018 14:49

Sulla 25 jun 2021 13:28

Jaap Telder schreef: 25 jun 2021 13:03 Haha, leuk. Ik zou zeggen, lees de bijdragen in dit topic op hun inhoud en houd het daarbij.

... Maar goed bedoelt advies, koop eens een spiegel....
@Sulla: mijn advies: bedoeld :winkthumb:
Dan houd ik u maar even een spiegel voor!
Telder.jpg

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 25 jun 2021 13:34

Sulla schreef: 25 jun 2021 13:28
Jaap Telder schreef: 25 jun 2021 13:03 Haha, leuk. Ik zou zeggen, lees de bijdragen in dit topic op hun inhoud en houd het daarbij.

... Maar goed bedoelt advies, koop eens een spiegel....
@Sulla: mijn advies: bedoeld :winkthumb:
Dan houd ik u maar even een spiegel voor!

Telder.jpg
Schot in de roos, Sulla! :like: Ik moet inderdaad wel eens iets corrigeren in de spelling, ik schaam mij er niet voor hoor, dyslexie.

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2019
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 25 jun 2021 16:17

Dit moet toch wel het gezelligste topic zijn van allemaal.

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4619
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 25 jun 2021 18:55

MarkVeenstra schreef: 25 jun 2021 08:38 Gelukkig is er een definitie voor kind..., Zodat we niet op persoonlijke ervaringen, gevoelens, overwegingen ed. tot een veelvoud van mogelijkheden komen wanneer een kind geen kind meer is, maar een volwassene.

1 km is 1000m. Ik heb ook wel eens ervaren dat het erop leek dat die laatste kilometer wel 1500m leek te duren. Maar toch is een kilometer altijd 1000m. Definitie.

Definitie kind: https://www.kinderrechten.nl/kinderrech ... -van-kind/

Argumenten kan je altijd aandragen voor jong volwassenen. Nuances kan je aanbrengen met dat de ene persoon veel eerder "volwassen gedrag" vertoont dan de ander.., maar die definitie is vrij rechtlijnig ;-)
Je verwart hier falsifieerbare wetenschap met opinie.

Meetkunde is een wetenschap en is falsifieerbaar (binnen de consequenties van het axioma althans), opinies zijn opinies en zijn niet falsifieerbaar.

Jammer dat je denkt dat dat hetzelfde is.

Jammer dat je denkt dat er een universele visie is op een begrip als kind.

Jammer dat mensen denken die visie te kunnen terugvinden bij organisaties zoals diegene waarnaar u verwijst. (eerder was er al de VN aangehaald).

Schandelijk dat zo'n (niet neutrale) organisaties top-downs -gewijs menen burgers hun culturele visie trachten te vernietigen en hun universalisme (als een politieke teleologie) op te dringen.

Uiteraard is een begrip als kind een cultureel begrip, alleen een communautaristische benadering (merk op dat die bottom-up is) zou voor alle burgers kunnen gelden.

Buiten de culturele invulling is er uiteraard een verschil van het begrip in tijd en ruimte.

Ook taalkundig is dit niet universeel, het kind van Rousseau is niet dat van Chomsky.

Rechtlijnig? Ik dacht het niet, tenzij je arbitraire stellingen van een minderheid zonder vragen en nuance accepteert.

Wees aub toch wat kritischer bij kant en klare uitleg die je gebruikt uit bronnen die noch het algemene draagvlak noch de legitimatie hebben die ze pretenderen te hebben.

Gebruikersavatar
tinoh
Forum-lid
Berichten: 571
Lid geworden op: 13 mei 2011 10:48

Gebruikersavatar tinoh 25 jun 2021 19:26

Naast de fittie tussen Timo en Jaap ook wat nieuws van het Puck front op Instagram. Na een week stilte over het NK spreekt ze zich er toch over uit. Heeft het o.a. over dat ze zonder stress op de fiets is gestapt zelfs ondanks de bullshit voor de race. Waarop een verzorger van het team reageert op die post:
F44635C0-7C5F-4369-B1E0-2B5A843931D7.jpeg
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017

Sulla
Forum-lid
Berichten: 1141
Lid geworden op: 19 jul 2018 14:49

Sulla 25 jun 2021 19:43

Teammanager doet ook een duit in het zakje.

Puxit?
Screenshot_20210625-193747_Instagram.jpg
Edit: opmerkingen van davy en materiaalman lijken verwijderd te zijn. Kan alleen niet zien of ze het zelf verwijderd hebben of dat ze er afgegooid zijn door moonen.
Laatst gewijzigd door Sulla op 25 jun 2021 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 25 jun 2021 20:01

Dat gaat nog lastig worden. Teamregels zijn er niet voor niets.
Hoewel ik bij de mannen pro-teams heel vaak rennens uit dezelfde ploeg met verschillende soorten helm/kleur, schoenen en/of sokken zie rijden.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 25 jun 2021 20:14

Nou ja, kondig ik net aan dat ik niet meer reageer tot het weer over Moonen gaat...gaat het zowaar weer over Moonen. Dus de "bullshit that happened before the start", waar ze het vandaag op Instagram over heeft, was dat ze weigerde in sponsorkleding van haar team te starten. Althans, dat zegt de verzorger die namens de ploeg aanwezig was.
Ze zegt "looking forward to racing some more in the next few weeks, let the season begin! (finally!)". Zou ze een nieuwe ploeg/sponsor hebben gevonden? Want van haar huidige ploeg hoeft ze het duidelijk niet meer te verwachten. Maar de foto bij haar bericht op Instagram vandaag laat wel voor het eerst sinds ruim een maand de naam van haar huidige sponsor weer zien dus dat lijkt dan weer tegenstrijdig.
Dat manager Davy Wijnant het tweemaal over "hobby" heeft zegt veel over hoe hij het fietsen van Moonen ziet.
We wachten maar weer af.

Voor de volledigheid het bericht dat ze vandaag postte (en waar de verzorger en manager op reageerden)
.
Profielfoto van puckmoonen
puckmoonen
Geverifieerd
Some good points to take home from saturday's race! Everything within my control went very well and my preparation was good. Legs too. I handled the pre-race stress fine; kept my head cool even through the bullshit that happened just before the start and some issues with the bike I was supposed to ride during the race. Most important is the confirmation that I'm on the right path, and I know what choices I need to make to get the fun back at racing bikes. In the end results would be nice too, but having fun is nicer. Haven't had either in a long time. Trying to put the negativity into motivation because in the end, I'm not riding my bike for anyone but myself. If not for fun, what would be the point? Looking forward to racing some more in the next few weeks, let the season begin! (finally!)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Plaats reactie