Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Het "nieuwe" Puck Moonen topic

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 25 jun 2021 10:18

:lol:

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 25 jun 2021 10:30

timo2.0 schreef: 25 jun 2021 10:14 Het wordt wel een beetje ongemakkelijk zo. Enerzijds doen jullie je uiterste best om te motiveren waarom ze in jullie ogen nog een kind is. Anderzijds wordt er om "tietenfoto's" geroepen.

Overigens heb ik in dit topic nooit iets geschreven dat ik niet met Moonen zelf zou durven bespreken. Maar goed, zolang het hier helemaal niet meer over Moonen gaat reageer ik niet meer.
Ik denk dat ze daar niet eens de tijd voor zou nemen is mijn bescheiden indruk, maar het zou leuk zijn. Met Microsoft Teams regelen?

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 25 jun 2021 10:40

Man man man, wat is nou je punt? Nog meer zuigen, nog meer sarren? Ik zeg nergens dat ik met Moonen WIL praten maar hierboven wordt gesuggereerd dat we wat wij hier schrijven nooit in haar gezicht zouden durven zeggen. Vervolgens moet jij er toch weer even een nieuwe provocatie tegenaan gooien. Het is goed met je.

viewtopic.php?f=2&t=39014&p=916453&hili ... ..#p916453
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 25 jun 2021 11:19

Ik zei al, je bent een meester in het zoeken, uit z'n verband halen, knutselen van andermans uitspraken om zo je eigen gelijk te halen en je ego te beschermen. Wat triggert jou zo om een bijdrage van 7 jaar geleden(!) hierbij te halen over JanJanssen fietsen( :lol: ), het moet toch over Puck Moonen en de reacties daarover gaan? Overigens snap je het punt in het JanJanssen topic blijkbaar ook weer niet.
Tip: Je kan ook het andere topic erbij halen van de imitatie Pinarello's, misschien kan je daar ook wat vinden, graaf door. Ben oprecht benieuwd wat je zal vinden. Het wordt haast komisch.
Edit; woord- en spellingcorrectie.
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 25 jun 2021 11:33, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3229
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 25 jun 2021 11:23

timo2.0 schreef: 25 jun 2021 10:14 Het wordt wel een beetje ongemakkelijk zo. Enerzijds doen jullie je uiterste best om te motiveren waarom ze in jullie ogen nog een kind is. Anderzijds wordt er om "tietenfoto's" geroepen.
Ok, laat ik het dan maar hebben over de olifant in de kamer.

Je zegt het goed, het wordt ongemakkelijk, ik hoop dat je begrijpt dat je bedoelt; het wordt voor jou ongemakkelijk.

Het woord kind zoals dat werd gebruikt had, toen ik het las in het bericht, de betekenis zoals dat later door de poster zelf werd uitgelegd. Er had ook kunnen staan, het is een jong meisje in plaats van het woord kind.
Dat we allemaal een andere definitie hebben van een kind, of een jong meisje ligt voor de hand, de clou is dat je in de context toch kunt begrijpen dat we het niet letterlijk over een kind van 7 of 13 hebben? Het gaat hier om de spreekwoordelijke betekenis, Kind is namelijk ook gewoon een verzamelbegrip.

Met het letterlijke in het achterhoofd snap ik dat jij dan moeite hebt met de combi kind en tieten. En je refereert natuurlijk aan die post waarin om tietenfoto's werd gevraagd en Ik denk dat ik snap dat die opmerking bij jou wringt.. Kind, als in een kind van 10 jaar oud en tieten, Ja dat wordt wat ongemakkelijk bij normale mensen.

Ook die post neem je imo ook al veel te letterlijk. Het is meer een reactie op het spijkers op laag water zoeken dat al enige tijd gaande is in dit topic. Iemand probeert op deze manier te zeggen, klaar nu met dat gesteggel, ik wil tieten. er had ook kunnen staan "ik wil bierplaatjes' maar in deze context past tietenfoto's beter. Zit hij echt op die foto;s te wachten, nou met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet.
Die opmerking was imo bedoelt om jou in de maling te nemen en dat is vanuit de optiek van de poster goed gelukt.

Net als Jans lees je de dingen vaak veel te letterlijk en is de reactie die volgt meestal redelijk hard. Dat snappen die mensen die ervoor iets posten niet omdat ze denken dat iedereen de nuancering snapt die zij er in stoppen.

Je insinueert in zo'n geval dan bijvoorbeeld dat al die mannen die hier voor de foto's komen maar een stel vieze oude seksbeluste (pedofiele misschien wel) mannen zijn. Misschien is dat ook niet zo handig om dat zo uit te drukken omdat mensen zich na het lezen beledigd of gekwetst te voelen.. En bij de weg, ik denk dat het soort mensen waar je naar hint echt niet hier op het forum komen om te wachten op een foto van Puck.


De quotes die je aanhaalt van Puck dragen hetzelfde onbegrip in zich. Ook hier neem je het imo veel te letterlijk.
Zoals iemand al zegt, als jij jong bent en ineens in een wielerploeg rijd, dan is het toch logisch dat je droomt van medailles en kampioenschappen? Dat iemand in zijn enthousiasme tijdens een interview dan iets over een wereldkampioenschap roept is toch logisch?
Je gaat immers niet bij een ploeg met de ambitie om geen enkele koers uit te rijden?

Ik snap best dat vanuit emotie mensen in het algemeen online snel uit hun onderbuik schieten. maar het helpt echt als je je jezelf even de tijd gunt om te proberen een reactie te lezen vanuit de optiek van die ander en je af te vragen, wat denk ik te lezen? Is dat ook wat hij of zij bedoelt?

SiO2
Forum-lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 22 nov 2017 13:27

SiO2 25 jun 2021 11:30

Ik had het niet beter kunnen verwoorden, NicoNB.

Natuurlijk was het een reactie op het eeuwige gezever in dit topic van sommige lieden. Wellicht wat lomp, maar goed. Ik zal me voortaan gedragen qua taalgebruik. :D

Tja, en dat sommigen het woord " kind" letterlijk opvatten als zijnde iemand die jonger is dan 18 jaar kan ik ook niet helpen. Het heeft ook nog een figuurlijke betekenis en die bedoelde ik hier natuurlijk aangezien Puck 25 jaar oud is.

Rolandos
Forum-lid
Berichten: 310
Lid geworden op: 18 nov 2020 22:47

Rolandos 25 jun 2021 11:33

Gooi dit topic gewoon dicht joh mods, dit gaat helemaal nergens meer over....

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 25 jun 2021 11:35

Rolandos schreef: 25 jun 2021 11:33 Gooi dit topic gewoon dicht joh mods, dit gaat helemaal nergens meer over....
Heb ik al eerder voorgesteld, wordt er hier niet gemodereerd?

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8926
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 25 jun 2021 11:55

Moderatie op het forum is ruk, dat weet je toch wel? Meestal gaat dat verbazingwekkend goed (fietsers zijn blijkbaar over het algemeen prima lui), maar af en toe komt er een drammer om de hoek die door het gebrek aan moderatie een veel te groot podium krijgt en een veel te groot stempel drukt. Dat kun je zelf oplossen door de negeerfunctie te gebruiken (vele pagina's in dit topic zien er op mijn computer wat typisch uit omdat ze meer gecensureerde berichten bevatten dan, ik noem maar wat, tietenplaatjes).
Bij goed en veelvuldig gebruik van die negeerknop blijft een drammer over die in het luchtledige staat te drammen. "Als een drammer in een topic dramt, maar niemand ziet het gedram, dramt deze dan wel?"; zoiets..
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 25 jun 2021 12:00

Jaap Telder schreef: 25 jun 2021 11:19 Ik zei al, je bent een meester in het zoeken, uit z'n verband halen, knutselen van andermans uitspraken om zo je eigen gelijk te halen en je ego te beschermen. Wat triggert jou zo om een bijdrage van 7 jaar geleden(!) hierbij te halen over JanJanssen fietsen( :lol: ), het moet toch over Puck Moonen en de reacties daarover gaan? Overigens snap je het punt in het JanJanssen topic blijkbaar ook weer niet.
Tip: Je kan ook het andere topic erbij halen van de imitatie Pinarello's, misschien kan je daar ook wat vinden, graaf door. Ben oprecht benieuwd wat je zal vinden. Het wordt haast komisch.
Edit; woord- en spellingcorrectie.
Je probeert je er leuk uit te draaien maar het punt is uiteraard dat je een geschiedenis hebt in dit forum van zuigen, treiteren en provoceren. Daar is dat JJ topic slechts één voorbeeld van. Zoals gezegd, je bent een aartsprovocateur maar je kan me wat. Je gaat bij mij op "mute", laat ik toch eens een advies van 53x11 opvolgen en je berichten verder blokken.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5812
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 25 jun 2021 12:13

Zo... ben er helemaal klaar mee.

Afbeelding
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 25 jun 2021 12:26

timo2.0 schreef: 25 jun 2021 12:00
Jaap Telder schreef: 25 jun 2021 11:19 Ik zei al, je bent een meester in het zoeken, uit z'n verband halen, knutselen van andermans uitspraken om zo je eigen gelijk te halen en je ego te beschermen. Wat triggert jou zo om een bijdrage van 7 jaar geleden(!) hierbij te halen over JanJanssen fietsen( :lol: ), het moet toch over Puck Moonen en de reacties daarover gaan? Overigens snap je het punt in het JanJanssen topic blijkbaar ook weer niet.
Tip: Je kan ook het andere topic erbij halen van de imitatie Pinarello's, misschien kan je daar ook wat vinden, graaf door. Ben oprecht benieuwd wat je zal vinden. Het wordt haast komisch.
Edit; woord- en spellingcorrectie.
Je probeert je er leuk uit te draaien maar het punt is uiteraard dat je een geschiedenis hebt in dit forum van zuigen, treiteren en provoceren. Daar is dat JJ topic slechts één voorbeeld van. Zoals gezegd, je bent een aartsprovocateur maar je kan me wat. Je gaat bij mij op "mute", laat ik toch eens een advies van 53x11 opvolgen en je berichten verder blokken.
Nogmaals, je kan bijdragen van mij en anderen als géén ander buiten z'n context plaatsen en manipuleren. Daarop wordt uiteraard gereageerd en voel jij je onterecht aangevallen. Dat heet oorzaak-gevolg.
Enig inzicht in eigen handelen zou wellicht helpen.
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 25 jun 2021 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie