Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Het "nieuwe" Puck Moonen topic

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 21 jun 2021 17:11

fatmodul schreef: 21 jun 2021 17:02
Jans schreef: 21 jun 2021 16:24 @fatmodul, dat jij die brug te ver dan weer niet snapt, jij vindt haar nog steeds een top sporter? We zullen zien of ze morgen nog op de lijst staat. Voorlopig heeft ze haar afstand van zaterdag niet geüpload. En die ene ChrisF laat die nu wel wat uitslagen bij elkaar gereden hebben.
Dat is precies wat ik bedoel: waarom is het van belang dat het zelfbeeld van Puck Moonen klopt met de realiteit? Waarom je zo druk maken om een dame die uitspraken doet die op het oog voor de buitenstaander niet kloppen? Daar kan je wat van vinden, doe ik zelf ook. Maar ik snap niet dat dit zo langdurig de gemoederen bezig houdt.
Ik snap het wel. Kunnen mensen iemand (Puck Moonen) lekker anoniem blijven afzeiken en becommentariëren vanaf een scherm zonder haar in de ogen te hoeven te kijken. Blijkbaar geeft dat een goed gevoel bij die mensen dus blijven ze maar doorgaan en in herhaling vallen. Soort van zelfbevestiging... En ja , ik heb een psychologie studie gedaan en ben gecertificeerd. (voordat ik ook hierop afgezeikt word :D )

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8293
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 21 jun 2021 17:16

Jaap fijn dat je gecertificeerd psycholoog bent, ook nog gediplomeerd? En dat geheel anoniem?

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 21 jun 2021 17:18

Jans schreef: 21 jun 2021 17:16 Jaap fijn dat je gecertificeerd psycholoog bent, ook nog gediplomeerd? En dat geheel anoniem?
Hahaha, deze reactie, precies wat ik bedoel! :like:
Ik ben niet anoniem, ik ben Jaap Telder.
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 21 jun 2021 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 21 jun 2021 17:19

fatmodul schreef: 21 jun 2021 15:56Kennen jullie ene Chris F? Zijn zelfbeeld is ook ietwat uit het lood, en dan hebben we het niet over die paar knaken die mevrouw Moonen bij elkaar influenst ( is dat een woord?) Ik weet dat influencers behoorlijk wat los maken onder de klasgenootjes van mijn kinderen in groep 6 en 7, maar dat een blonde tante in sportbeha dit onder volwassen fietsliefhebbers voor elkaar krijgt: heel bijzonder.
Die Chris F heeft geen eigen topic in het FIETS forum
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

bever
Forum-lid
Berichten: 2103
Lid geworden op: 19 aug 2009 01:06
Locatie: Agga

bever 21 jun 2021 17:22

maar wat heeft Chris F precies gedaan vwb zijn zelfbeeld ? Ik weet het oprecht niet.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 21 jun 2021 17:32

Jaap Telder schreef: 21 jun 2021 17:11Ik snap het wel. Kunnen mensen iemand (Puck Moonen) lekker anoniem blijven afzeiken en becommentariëren vanaf een scherm zonder haar in de ogen te hoeven te kijken. Blijkbaar geeft dat een goed gevoel bij die mensen dus blijven ze maar doorgaan en in herhaling vallen. Soort van zelfbevestiging... En ja , ik heb een psychologie studie gedaan en ben gecertificeerd. (voordat ik ook hierop afgezeikt word :D )
Herinner mij eraan dat als ik ooit een psycholoog nodig heb, ik er eentje zoek met een betere kijk op zaken dan jij.
Je blijft het maar "afzeiken" noemen terwijl in dit topic vrijwel niemand Moonen afzeikt. Wie wel afgezeken worden zijn de - al dan niet kwijlende - forumleden die haar opa zouden kunnen zijn maar die liefst zoveel mogelijk foto's zien van Puckie in strakke pakjes, sport-bh's en bikini's. Wel de forumleden die geprikkeld reageren telkens als mensen lacherig doen over de wielerambities van Moonen en zich verbazen over het dramaqueen gehalte van veel van haar Instagramberichten, haar fitti's en slachtofferrol.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8293
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 21 jun 2021 17:40

Jaap Telder schreef: 21 jun 2021 17:18
Jans schreef: 21 jun 2021 17:16 Jaap fijn dat je gecertificeerd psycholoog bent, ook nog gediplomeerd? En dat geheel anoniem?
Hahaha, deze reactie, precies wat ik bedoel! :like:
Ik ben niet anoniem, ik ben Jaap Telder.
Ach Jaap prima, als ik hier zet dat ik Aniek van der Sloot heet, dan ben ik plots niet anoniem meer. En zo anoniem ben ik niet hoor.

Sulla
Forum-lid
Berichten: 1141
Lid geworden op: 19 jul 2018 14:49

Sulla 21 jun 2021 18:52

timo2.0 schreef: 21 jun 2021 17:32
Jaap Telder schreef: 21 jun 2021 17:11Ik snap het wel. Kunnen mensen iemand (Puck Moonen) lekker anoniem blijven afzeiken en becommentariëren vanaf een scherm zonder haar in de ogen te hoeven te kijken. Blijkbaar geeft dat een goed gevoel bij die mensen dus blijven ze maar doorgaan en in herhaling vallen. Soort van zelfbevestiging... En ja , ik heb een psychologie studie gedaan en ben gecertificeerd. (voordat ik ook hierop afgezeikt word :D )
Herinner mij eraan dat als ik ooit een psycholoog nodig heb, ik er eentje zoek met een betere kijk op zaken dan jij.
Je blijft het maar "afzeiken" noemen terwijl in dit topic vrijwel niemand Moonen afzeikt. Wie wel afgezeken worden zijn de - al dan niet kwijlende - forumleden die haar opa zouden kunnen zijn maar die liefst zoveel mogelijk foto's zien van Puckie in strakke pakjes, sport-bh's en bikini's. Wel de forumleden die geprikkeld reageren telkens als mensen lacherig doen over de wielerambities van Moonen en zich verbazen over het dramaqueen gehalte van veel van haar Instagramberichten, haar fitti's en slachtofferrol.
Ik hoop ook niet dat Moonen bij hem op de bank ligt.

Zou wel het e.e.a. verklaren :D

bever
Forum-lid
Berichten: 2103
Lid geworden op: 19 aug 2009 01:06
Locatie: Agga

bever 21 jun 2021 19:07

Een psycholoog is niet meteen een behandelaar :). Maar wat is nou het verhaal van het zelfbeeld Froome ? Of gaat het om het clenbuterol verhaal ?

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4619
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 21 jun 2021 19:13

timo2.0 schreef: 21 jun 2021 17:32 de - al dan niet kwijlende - forumleden die haar opa zouden kunnen zijn maar die liefst zoveel mogelijk foto's zien van Puckie in strakke pakjes, sport-bh's en bikini's.
:like: Nu nog foto's van die opa's.

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4619
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 21 jun 2021 19:18

RobertvD schreef: 21 jun 2021 16:24
Ook mee eens. Een algemeen kwijltopic lijkt me ruim voldoende.

Slotje op het topic dan maar?
Waarom volstaat een algemeen kwijltopic. Specifieke kwijltopics zijn ook leuk. Vooral voor de reacties (van de niet-kwijlers). :D

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 21 jun 2021 19:18

lugosi schreef: 21 jun 2021 19:13
timo2.0 schreef: 21 jun 2021 17:32 de - al dan niet kwijlende - forumleden die haar opa zouden kunnen zijn maar die liefst zoveel mogelijk foto's zien van Puckie in strakke pakjes, sport-bh's en bikini's.
:like: Nu nog foto's van die opa's.
Je mag van mij het schone opa's topic beginnen hoor :mrgreen:
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Plaats reactie