Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Het "nieuwe" Puck Moonen topic

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3524
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 26 apr 2021 22:22

havana schreef: 26 apr 2021 22:08 DCR wordt niet betaald voor reviews, echt niet.

Wel heeft hij een belang bij positieve reviews, want hij leeft (o.a.) van affiliatedeals. Maar hij boort ook regelmatig producten de grond in.
En met producten negatief reviewen, laten we er vanuit gaan terecht, worden de positieve reviews geloofwaardiger. Japkejanneke en anderen heb ik nog nooit op iets negatiefs kunnen betrappen.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27542
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 27 apr 2021 07:41


Neruub
Forum-lid
Berichten: 244
Lid geworden op: 03 jun 2020 20:24

Neruub 27 apr 2021 07:54

Lijkt me een duidelijk voorbeeld van de harde wielerwereld die niet voor elk type persoon is weggelegd.

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16202
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 27 apr 2021 08:38

Jammer dat ze niet de vraag stellen welk eigen bedrijfje ze dan heeft dat belangrijker is dan zorgen dat je een keer een wedstrijd kunt starten.
Zeker als het 'wielerbabegerelateerd' is, moet toch een wel heel belangrijke afspraak zijn geweest.
Campagnolo Ultra Dork

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4691
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 27 apr 2021 08:46

Eigenlijk is het van de ploeg uit wel raar dat ze opgesteld voor een wedstrijd van niveau van een LBL.

uninvitedguest
Forum-lid
Berichten: 1703
Lid geworden op: 05 aug 2007 14:19
Locatie: Omg. Eindhoven

uninvitedguest 27 apr 2021 08:58

Het zal wel aan mij liiggen, maar ik krijg steeds meer jeuk van al die influencers, socialites en andere niksnutten die de hele dag druk zijn met zichzelf te promoten en daarbij maar klagen hoe zwaar en moeilijk het allemaal wel niet is.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8342
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 27 apr 2021 09:09

De reactie op de opmerking dat ze nu recht kan zetten dat ze uitgesproken heeft wereldkampioen te willen worden niet helemaal slim was, blijft me toch verbazen.
@neerub, de hardheid is niet alleen eigen voor de wielersport, maar voor iedere sport.

Neruub
Forum-lid
Berichten: 244
Lid geworden op: 03 jun 2020 20:24

Neruub 27 apr 2021 10:10

Jans schreef:27 apr 2021 09:09 De reactie op de opmerking dat ze nu recht kan zetten dat ze uitgesproken heeft wereldkampioen te willen worden niet helemaal slim was, blijft me toch verbazen.
@neerub, de hardheid is niet alleen eigen voor de wielersport, maar voor iedere sport.
Mja, de wielersport is wel één van de hardere sportwerelden denk ik hoor. Heb een ex top polstok springster in mijn directe kring, maar die wereld lijkt toch iets anders in elkaar te zitten dan de wielerwereld.

Maar eens dat het voor de meeste mensen niet is weggelegd om het leven van een topatleet te leiden, lijkt mij persoonlijk ook niets.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8342
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 27 apr 2021 10:18

Mag ik het voorbeeld geven van wat er nu met judo gebeurt voor de OS? Twee mensen die allebei hoog in de wereldtop zitten, waarvan er eentje niet mee mag naar de OS. Dat speelt een paar keer, niet eens een uitzondering.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 27 apr 2021 12:28

Dus samengevat: volgens de ploegmanager heeft ze zelf aangegeven dat ze de Waalse Pijl en L-B-L graag wil rijden. Moonen zegt juist dat ze het naar vindt dat ze haar voor die wedstrijden opstellen want die zijn te hoog gegrepen voor haar.
Die kans krijgt ze van de ploeg maar vervolgens heeft ze geen tijd voor een PCR test waardoor ze niet mocht starten in de WP, wat ze vervolgens op instagram een "fout met de PCR test" noemt. En dat in een week waarin ze foto's op instagram plaatst van een dagje racen in een McLaren in Assen en een dagje stuntvliegen in Teuge.
Voor Luik doet ze wel op tijd een PCR-test maar vervolgens belt ze de dag voor de wedstrijd af waarna Thalita de Jong op instagram schrijft dat Moonen "het laat afweten om te komen koersen". Daar is Moonen dan weer van geschrokken want ze heeft last van paniekaanvallen en daar zou De Jong begrip voor moeten hebben en ze stelt dat mentale gezondheid nog steeds taboe is in de wielrennerij. Ze gaat "nog deze week" naar een psycholoog.
Moonen schrijft op instagram dat het haar niet duidelijk is waarom ze dit seizoen nog nauwelijks geracet heeft terwijl de ploeg stelt dat ze haar gespaard hebben vanwege het syndroom van Raynaud. Ze zegt zelf dat ze daar tijdens koersen nauwelijks last van heeft en dat ze in werkelijkheid niet werd opgesteld door een opmerking van haar vorige trainster.

1) Ze wil "ritme opdoen" in kleinere koersen. Maar ze rijdt al jaren geen enkele wedstrijd uit dus wat maakt het voor haar ontwikkeling uit of het een 1.1, 2.1 of WT wedstrijd is. Start gewoon en doe er alles aan om zo ver mogelijk te komen. Een DNF na anderhalf uur volle bak koersen doet meer voor je ontwikkeling als renster dan een DNS. Dat karakter tonen haar ploeggenoten al het hele voorjaar.
2) waarom zou een ploegleider naar haar vorige trainster luisteren? Wie trainen haar nu dan? Steekt de ploeg zelf dan geen tijd en geld in schema's en testen? We hadden hier in het forum al langer de de indruk dat ze heel weinig kilometers traint. Het riekt naar ouderwets amateurisme: een fiets en een shirtje en verder zoek je het maar uit.
3) als je echt, maar dan ook echt, het maximale uit je wielercarrière wil halen: ga trainen, doek dan die instagrampagina op en neem een jaarabonnement op die psycholoog.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Sulla
Forum-lid
Berichten: 1141
Lid geworden op: 19 jul 2018 14:49

Sulla 27 apr 2021 13:49

Jans schreef: 27 apr 2021 09:09
@neerub, de hardheid is niet alleen eigen voor de wielersport, maar voor iedere sport.
Inderdaad, als ik dit zo hoor worden er bij onze lokale hockeyclub al aan meisjes D (10-12 jaar) hardere eisen gesteld om in aanmerking te komen voor de selectie teams.

Mijn hemel wat een jank verhaal.

BartNL
Forum-lid
Berichten: 526
Lid geworden op: 22 jun 2014 13:01

BartNL 27 apr 2021 13:59

het kan natuurlijk ook zijn dat ze er op deze manier achter moet komen dat ze geen topper is. Wanneer ze last van paniekaanvallen heeft lijkt dat mij wel een goede reden om af te zeggen. Anderzijds snap ik niet dat ze in paniek raakt van een koers waarbij de algemene verwachting toch al is dat ze na 60km afstapt. Maar ik ben dan ook geen psycholoog.

Plaats reactie