Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Wielrenners in de Media (Geenstijl)

Gebruikersavatar
MarkVeenstra
Forum-lid HC
Berichten: 6058
Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
Locatie: Delft

Gebruikersavatar MarkVeenstra 23 apr 2021 14:02

Uit het artikel:
"Het valt onder schennis plegen en dat is strafbaar. Dus meld het als je je er onveilig of onprettig door voelt. Bovendien zijn er plekken in de gemeente waar naakt recreëren wel mag",

Maar deze meneer heeft een onderbroek aan (string ok).., en een jas.
Hij is dus niet naakt.

Ik weet dat sommige gemeente je ook niet in je badkleding over straat mag. Omdat het aanstootgevend is. Maar dat zal vast in een apv geregeld moeten zijn oid.

Kijk, ik vind dit ook niet echt logisch, of mooi, of normaal... Maar zolang hij niet anderen lastigvalt of malle dingen roept naar vrouwen (of mannen). lekker laten gaan toch.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013

Sulla
Forum-lid
Berichten: 1141
Lid geworden op: 19 jul 2018 14:49

Sulla 23 apr 2021 14:41

Tja, tegenwoordig moeten we de meest bizarre dingen opeens als volkomen normaal beschouwen..........maar van de dingen die men vroeger lachend afdeed als rare fratsen van de 'dorpsgek' schieten we nu in de stress.

Gebruikersavatar
mao
Forum-lid HC
Berichten: 4467
Lid geworden op: 22 jul 2007 02:47

Gebruikersavatar mao 23 apr 2021 18:31

Ik weet tijden veranderen :-( .. als ik terug denk aan de zorgeloze jaren 70 en 80 .
In je oude barrel met z’n 6en op elkaar gestapeld met raampje open ( geen airco) rokend in de file naar strand, auto parkeerde je maar ergens waar hij niet in de weg stond , raampje op een kiertje anders bloedheet bij terug komst. Vervolgens bruinbakken op strand , vrouwen lekker topless, buurmeisje kon je nog gewoon oppakken en in zee gooien en begin vd avond lekker barbecueën op strand.

bever
Forum-lid
Berichten: 2103
Lid geworden op: 19 aug 2009 01:06
Locatie: Agga

bever 23 apr 2021 19:06

53x11 schreef: 23 apr 2021 11:50 Ah, de vertrutting slaat weer toe. Toen ik nog studeerde had je in Amsterdam een kerel die in string door de stad rolschaatste. De eerste keer keek je wat raar op, maar ik geloof niet dat er iemand aanstoot aan nam toen.
+1 :like:

Op het duinpad langs het Westland rijdt er ook zo een in alleen zijn speedo en zonnebrankbruine hagses. Vind het altijd wel grappig om te zien

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7824
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 23 apr 2021 19:10

mao schreef: 23 apr 2021 18:31 Ik weet tijden veranderen :-( .. als ik terug denk aan de zorgeloze jaren 70 en 80 .
In je oude barrel met z’n 6en op elkaar gestapeld met raampje open ( geen airco) rokend in de file naar strand, auto parkeerde je maar ergens waar hij niet in de weg stond , raampje op een kiertje anders bloedheet bij terug komst. Vervolgens bruinbakken op strand , vrouwen lekker topless, buurmeisje kon je nog gewoon oppakken en in zee gooien en begin vd avond lekker barbecueën op strand.
Heerlijk MAO!!! :winkthumb:

Dat vat echt precies samen wat het verschil in denken is tussen toen en nu.
Hoe heeft het ooit zover kunnen komen?!
Fijn dat er nog mensen zijn die uit dezelfde periode en tijdsgeest komen !
Do or don’t, there is no try

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7824
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 23 apr 2021 19:16

53x11 schreef: 23 apr 2021 11:50 Ah, de vertrutting slaat weer toe. Toen ik nog studeerde had je in Amsterdam een kerel die in string door de stad rolschaatste. De eerste keer keek je wat raar op, maar ik geloof niet dat er iemand aanstoot aan nam toen.
Haha! Ja die ken ik ook nog wel. (Zijn wij van dezelfde generatie?)
En zo had je er wel meer in en voor die tijd in Amsterdam. Echt geen hond die zich daar zorgen om maakte, sterker nog; het was een soort statement van vrijheid. Hoe controversieel is de mores dan nu niet geworden......
Do or don’t, there is no try

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5562
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 23 apr 2021 20:11

Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

DDX
Forum-lid HC
Berichten: 5072
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:30

DDX 23 apr 2021 20:38

Of je kijk op de vorige pagina ;)

Nee_Nee
Forum-lid HC
Berichten: 6866
Lid geworden op: 19 dec 2013 20:23

Nee_Nee 23 apr 2021 20:50

mao schreef: 23 apr 2021 18:31 Ik weet tijden veranderen :-( .. als ik terug denk aan de zorgeloze jaren 70 en 80 .
In je oude barrel met z’n 6en op elkaar gestapeld met raampje open ( geen airco) rokend in de file naar strand, auto parkeerde je maar ergens waar hij niet in de weg stond , raampje op een kiertje anders bloedheet bij terug komst. Vervolgens bruinbakken op strand , vrouwen lekker topless, buurmeisje kon je nog gewoon oppakken en in zee gooien en begin vd avond lekker barbecueën op strand.
O, O, Den Haag van Harry Jekkers!

Gebruikersavatar
mao
Forum-lid HC
Berichten: 4467
Lid geworden op: 22 jul 2007 02:47

Gebruikersavatar mao 23 apr 2021 21:05

We mogen dan misschien gemiddeld ouder worden en gezonder leven dan 40 jaar geleden maar of de maatschappij nu zoveel er beter op vooruit is gegaan...
Het zal wel met m’n leeftijd te maken hebben.

Vicenza
Forum-lid
Berichten: 1053
Lid geworden op: 28 mei 2012 20:30

Vicenza 23 apr 2021 21:07

53x11 schreef: 23 apr 2021 11:50 Ah, de vertrutting slaat weer toe. Toen ik nog studeerde had je in Amsterdam een kerel die in string door de stad rolschaatste. De eerste keer keek je wat raar op, maar ik geloof niet dat er iemand aanstoot aan nam toen.
Hij rolschaatst nog steeds rond. Ben zijn naam vergeten, maar 't is een aardige kerel.

In het stuk in het NH dagblad wordt weer gezegd "wat moeten de kinderen wel niet denken?" Nou ja, dat sommige mensen in hun onderbroek fietsen. En als ze dat niet snappen kan je ze uitleggen dat niet iedereen hetzelfde wil.

Gebruikersavatar
thestudent
Forum-lid HC
Berichten: 5352
Lid geworden op: 03 feb 2011 22:24
Locatie: Ergens tussen de veluwe en de rijn

Gebruikersavatar thestudent 23 apr 2021 21:32

Die man wil gewoon geen strakke lijntjes op de bovenbenen. Geen echte wielrenner dus.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!

Plaats reactie