Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Ongeval door overstekende hond

evilhomer
Forum-lid
Berichten: 961
Lid geworden op: 24 jul 2007 10:38

evilhomer 01 apr 2021 21:06

Lcsmet schreef: 01 apr 2021 19:45 Geef jet ongeval aan bij je eigen verzekeraar.
Zij nemen contact op met de tegenpartij.
Dit zou inderdaad mijn tip ook zijn: stap er zo snel mogelijk zelf tussenuit en laat het aan de verzekeraars over. Zelf helaas ook slechte ervaringen met in eerste instantie vriendelijke mensen die als een blad aan een boom omdraaien als je over schade begint. Dat is je tijd en frustratie echt niet waard.
t.a.f.k.a.e.h.

franswah
Forum-lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 31 okt 2016 10:16
Locatie: Lisse

franswah 06 apr 2021 11:15

Om jezelf te ontzorgen zou ik zowiezo een letselschade advocaat in de arm nemen.

Ik heb zelf 2.5 jaar geleden mijn heup gebroken door een val over een omhoog stekende steen. De letselschade advocaat heeft alles voor mij geregeld:
- gemeente aansprakelijk gesteld.
- Schadehoogte bepaald.
- Schade verhaald op de gemeente.
- etc..

Op die manier hoef je je helemaal niet formeel op te stellen, en wordt alles voor je geregeld.
Giant Propel advanced 1 2016

Stoffa
Forum-lid
Berichten: 448
Lid geworden op: 15 feb 2013 15:25

Stoffa 06 apr 2021 11:27

TL@ schreef: 01 apr 2021 10:39 Je hebt een hekel aan de baasjes (ik ook), die arme beestjes kunnen daar niets aan doen.
Nou ja en nee: Ik heb namelijk naast een hekel aan de baasjes ook een hekel aan honden: Het is simpelweg totaal mijn ding niet. Ze stinken, ze rijden tegen je scheenbeen op als je er niet op zit te wachten, ze willen nog wel eens mensen bijten, en in tegenstelling tot katten begraven ze hun stront niet.

Not my cup of tea al met al. Kunnen die beesten ook niets aan doen, en veruit de meeste irritatie bij mij is inderdaad richting de baasjes.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 06 apr 2021 11:39

Stoffa schreef: 06 apr 2021 11:27
TL@ schreef: 01 apr 2021 10:39 Je hebt een hekel aan de baasjes (ik ook), die arme beestjes kunnen daar niets aan doen.
Nou ja en nee: Ik heb namelijk naast een hekel aan de baasjes ook een hekel aan honden: Het is simpelweg totaal mijn ding niet. Ze stinken, ze rijden tegen je scheenbeen op als je er niet op zit te wachten, ze willen nog wel eens mensen bijten, en in tegenstelling tot katten begraven ze hun stront niet.

Not my cup of tea al met al. Kunnen die beesten ook niets aan doen, en veruit de meeste irritatie bij mij is inderdaad richting de baasjes.
Haha, goed typering. Ik denk er hetzelfde over. Ik kan me werkelijk niet voorstellen waarom je een hond zou willen hebben. Waarmee ik niet wil zeggen dat andere mensen geen hond mogen he. Er zijn ook mensen met een hardgrondige hekel aan racefietsen (en waarschijnlijk ook aan hun baasjes).
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Plaats reactie