Adidas showt nieuwe Velosamba schoenen
Adidas focust zich weer iets meer op de...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Precies dit. Onbegrijpelijk dat dit niet naar voren gekomen is in de testfase. Als er bij 800 km al zo'n verschil is. Dan zou dat bij een testfase dus na een week al wel duidelijk zichtbaar zijn.wasbeer2006 schreef: ↑22 feb 2021 08:30Dat wordt een gevalletje, haal maar terug die handel.
Bizar zeg!![]()
Wat ik me dan echt afvraag, is dit tijdens de testfase niet naar boven gekomen.
Das inderdaad een interessante vraag!dwangarbeider schreef: ↑22 feb 2021 12:54
Ik vraag me eigenlijk af of de profs ook gereden hebben met zo'n flexibele zwabberpen. Dan had men dit toch wel al heel snel kunnen vaststellen.
Ik zou zeggen een stijvere zadelpen in de vorm van t dunne gedeelte waar de klem zit en een vervangbare goedkope elastomer op de plek waar het brede gedeelte zit om het frame op te vullen. Die je dan wel weer elk jaar kan vervangen. Je zou ook in t brede gedeelte een nieuwe wigklem kunnen zetten. Zodat het zadel bovenin geklemd wordt. Maar ik zou ook niet weten of dat lukt.dwangarbeider schreef: ↑22 feb 2021 12:54Een starre pen lijkt me toch het probleem op te lossen.
Ik vraag me eigenlijk af of de profs ook gereden hebben met zo'n flexibele zwabberpen. Dan had men dit toch wel al heel snel kunnen vaststellen.
Bij de Ultimate frames is de klemming ook lager, maar die fietsen hebben een simpele ronde 27.2 zadelpen en daar zijn geen problemen.
Ja en nee. Er zijn geen grote problemen, die terugroepacties rechtvaardigen. Maar er zijn wel wat problemen. Ook bij mij is de zadelpen van mijn ultimate ingesleten. Dat veroorzaakte een kraakgeluidje. Als dit geluidje zich weer voor doet (ongeveer 1 keer per jaar) krijgt de pen een behandeling met haarlak. Met een vers laagje carbonpasta als finishing touch is het weer verholpen.dwangarbeider schreef: ↑22 feb 2021 12:54
Bij de Ultimate frames is de klemming ook lager, maar die fietsen hebben een simpele ronde 27.2 zadelpen en daar zijn geen problemen.
+1marsman schreef: ↑22 feb 2021 15:03Ik gun dit echt geen enkele leverancier en ik kan me ook niet voorstellen dat Canyon dit tegen beter weten de markt op gedrukt heeft. Maar dit is toch per direct een terugroepactie en iedereen vragen geen gebruik meer te maken van de fiets. Die pen gaat de 2000 km niet halen en gaat scheuren/breken met mogelijk letsel tot gevolg. Ik zou hier niet meer mee durven fietsen. Je zit de carbon layers gewoon zitten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers