Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Casual (fiets)kleding

marsman
Forum-lid
Berichten: 2373
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 16 feb 2021 20:11

Ik ben toe aan wat nieuwe truien en met de voorspelde lente komend weekend kunnen er ook wel weer wat nieuwe T-shirts in de kast.

In mijn fietsbubbel op de socials word ik platgespamd met mooie truitjes van allerhande merken met toffe fietsdessins. Ik koop graag kwaliteit en slim fit. Dus het moet gewoon goed blijven na regelmatig wassen en ook niet gaan lubberen.

Wie heeft er wat ervaring te delen met liefst ook gelijk een maatadvies? Ik vond geen recent draadje. Ik heb net een sweater van Rapha besteld, maar die ging gelijk retour want die lubberde al met de kaartjes er nog aan.
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

Gebruikersavatar
CampaYolo
Forum-lid
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 sep 2020 18:54
Locatie: Daar waar Brabant Zeeland kust

Gebruikersavatar CampaYolo 16 feb 2021 20:26

De casual kleding van campagnolo is in ieder geval van goede kwaliteit :D
Boerke van buut'n

hayes

hayes 16 feb 2021 20:42

Ik heb al besteld bij Cois Cyling en Velojunkie. Beiden heel degelijk. Zware T-shirt stof.
Vive le Vélo is ook ok qua kwaliteit.

Tegenwoordig heeft vrouwlief een stickermachine en pers, dus koop ik zelf een degelijk blanco shirt en stickert zij wat ik vraag. En nog geen maand later heb ik het ;) :winkthumb: :lol: Als ik veel aandring ten minste.

marsman
Forum-lid
Berichten: 2373
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 18 feb 2021 09:31

Hoi, thnx voor de input. Veel is uitverkocht op deze sites. Iemand nog wat andere tips?
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

meuk
Forum-lid
Berichten: 1104
Lid geworden op: 06 sep 2010 14:58

meuk 09 mar 2021 14:48

Ik heb een hele lijst met bookmarks voor causal wielerkleding. Google eens op deze termen... peloton de paris, minimalism fashion, cafe coureur, cafe du cycliste, le patron, LSRF, Erstwhile, Coureur de monde, antwrp, Eliel, Look mum no hands, Vive le velo... to name a few...

Maatadvies is lastig, verschilt echt per merk...

Zjoske78
Forum-lid
Berichten: 154
Lid geworden op: 30 sep 2013 19:45

Zjoske78 09 mar 2021 16:02

Ik heb de blauwe, gele en rode van onderstaande Santini collectie.
Heerlijke stof, model past mij als gegoten en na veel wassen nog steeds mooi van kwaliteit. Op de site van Santini zijn de blauwe en rode in de aanbieding (15 euro).

Afbeelding

DanielVeri
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mar 2021 21:19

DanielVeri 15 mar 2021 21:32

CampaYolo schreef: 16 feb 2021 20:26 De casual kleding van campagnolo is in ieder geval van goede kwaliteit :D
Сampagnolo zeer goed stevig, ik gebruik het ook

hayes

hayes 17 mar 2021 13:11

Vive le vélo collectie vanaf nu bij JBC: https://www.jbc.be/nl-be/online/merken/vive-le-velo/
Dit shirt gekocht

Afbeelding

Plaats reactie