Ik kan er nog wel overheen. 19 graden, oranje luchten. Morgen waarschijnlijk alles oranje/ bruin.Enzzo schreef: ↑06 feb 2021 19:06Het is echt hilarisch om de berichtgeving op de NOS site te volgen. Alle test- en vaccinatielocaties dicht, code rood, Catshuisoverleg afgelast, voetbal en hockey afgelast, mensen die in de rij staan voor de supermarkt om te hamsteren, ijszeilers op de Gouwzee halen hun karretjes al uit de schuur en de sleetjes en schaatsen gaan voor woekerprijzen van de hand via marktplaats.
En hier is het gewoon 11 graden vandaag![]()
Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Paar cm verse sneeuw gaat best op de racer, als het plat gereden wordt dan wordt het een ander verhaal.0475 schreef: ↑06 feb 2021 19:44plus knie- en elleboog beschermers, stevige integraal helm, risico dat je hard onderuit gaat is er morgen wel....Neruub schreef: ↑06 feb 2021 19:40 Ik twijfel nog of ik morgen de strijd met de elementen aan ga, maar mocht het toch gebeuren iemand tips qua fiets/banden keuze?
Racer met 25mm slicks lijkt me uitgesloten, dus of de strandracer met brede banden en miniem nopje, of de mtb met stevige nop. Neig toch naar de strandracer in verse sneeuw.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Jans schreef: ↑06 feb 2021 20:13Ik kan er nog wel overheen. 19 graden, oranje luchten. Morgen waarschijnlijk alles oranje/ bruin.Enzzo schreef: ↑06 feb 2021 19:06Het is echt hilarisch om de berichtgeving op de NOS site te volgen. Alle test- en vaccinatielocaties dicht, code rood, Catshuisoverleg afgelast, voetbal en hockey afgelast, mensen die in de rij staan voor de supermarkt om te hamsteren, ijszeilers op de Gouwzee halen hun karretjes al uit de schuur en de sleetjes en schaatsen gaan voor woekerprijzen van de hand via marktplaats.
En hier is het gewoon 11 graden vandaag![]()
Ik las het ja! Er valt zelfs oranje sneeuw in de hogere regionen in het zuiden. moet wel een magnifiek beeld zijn.
We hadden hier in het noorden ook een vreemde waas in de lucht trouwens en de auto kleurt ook wat vreemd

Oh en je kunt nu ook live de stooiwagens volgen op de NOS site

Echt altijd al willen doen.... not!
Maar het is hoe dan ook een idioot weerbeeld met zulke verschillen op relatief korte afstand.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat laatste is natuurlijk weer te krom voor woorden. “Het volk” moet thuis werken, maar de regenten moeten zo nodig perse in 1 ruimte zitten. Waarom kan dat niet gewoon via ZOOM/Teams?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Quod licet Iovi non licet bovi,
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ach, het past wel bij de rampzalige communicatie.
On topic: wie gaat er sneeuwfietsen vandaag? Als het half kan ga ik het wel proberen met de atb. Niet voor training/km’s naar even puur voor de sneeuw magie.
On topic: wie gaat er sneeuwfietsen vandaag? Als het half kan ga ik het wel proberen met de atb. Niet voor training/km’s naar even puur voor de sneeuw magie.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik heb het net geprobeerd, maar was hier helaas niet te doen. Na 10 minuten was ik de straat nog niet eens uit
Er ligt hier (Enschede) ongeveer 25 centimeter. Maar zoals men al zei van die droge stuifsneeuw waar je totaal geen grip hebt.