[quote="Amclassic-fan"]@Rose
Nee het probleem is dat ik wel een idee heb wat er gebeurd met een spier als je die verrekt of wat de fysiologische oorzaak is van stijve benen. Als je iets op je huid smeert kan het worden opgenomen in de bloedbaan, maar dan komt het dus overal in het lichaam terecht en echt niet speciefiek op die plek waar jij 't wilt hebben.
En de reden dat ik op dit soort gebieden weinig tot geen waarde hecht aan de ervaringen van individuele personen? Ze hebben geen waarde, het effect zit 9 van de 10 keer tussen de oren. Ik hoef niet in vage verhaaltjes te geloven, ik kan zelf nadenken.
Je weet niet eens wat je op je huid smeert en die Thai maar lachen omdat hij jouw wokolie verkoopt

[/quote]
geeeeeef toe markie ik heb je doen lachen.....
Zullen we het product eens aan een proefje onderwerpen?
Ik stel voor dat we gaan sparren en achteraf mag jij thaise olie proberen en je bevindingen delen op het forum.
Want als je er zo van overtuigd bent dat jij het bij het rechte eind hebt dan kan je bewering niet echt verworpen worden met dit proefje, toch?
@jjp
check it out >>>klik<<<
@markiemarkiemarkie, toch zit ik nu even na te denken, bedoel jij te zeggen dat een effect wat tussen de oren plaatsvind geen effect heeft?
Of is het niet het in jouw optiek gewenste effect?