Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Plaatsvervangende schaamte (Verkeershufters op de racefiets)

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4327
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 13 jan 2021 22:19

Of even een andere aanname.
De wielrenner fietst aan de goede kant en wordt bijna van de sokken gereden door een puber meisje die al fietsend zit te appen. Na een waarschuwing richting meisje krijgt hij een flinke snouw en daarmee knapt er iets bij hem. Hij draait om en geeft het meisje een schop.
Op deze manier weet het meisje zeer goed hoe de wielrenner eruit ziet, want ze hebben contact gehad. En het is een reden om aan de verkeerde kant van de weg te rijden voor de wielrenner.
Uiteraard niet goed te praten, maar ik verwacht gewoon niet dat de schop uit het niets komt.

mackersv2.0
Moderator
Berichten: 3068
Lid geworden op: 10 mar 2008 16:48

mackersv2.0 14 jan 2021 06:15

Kortom, ze vroeg er gewoon zelf om.

Klasse.
Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference.

Gebruikersavatar
Douglas
Forum-lid
Berichten: 2338
Lid geworden op: 18 okt 2014 18:16

Gebruikersavatar Douglas 14 jan 2021 06:25

mackersv2.0 schreef: 14 jan 2021 06:15 Kortom, ze vroeg er gewoon zelf om.

Klasse.
Dat zegt hij niet, dat is jouw aanname!
o'7o

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 14 jan 2021 07:48

Ik denk dat er een alien vanaf Pluto is afgedaald. We wisten niet dat die bestonden omdat ze daar jaren en jaren lang in hun holen verscholen zaten en nu tevoorschijn kwamen omdat ze de onbedwingbare behoefte voelden om een willekeurige aardbewoner zijn smartphone kapot te smijten. Omdat de telefoon van het meiske, van haar overleden opa gekregen nota bene, die m van zijn laatste spaarcenten had gekocht die hij verdiende met zijn zakkenwasserij, kapot ging, durfde het meisje het niet aan te melden dat het om een alien ging. Dus observeerde ze daarna heel nauwkeurig een passerende wielrenner. Omdat dat meiske van 16 weet hoe de wereld over wielrenners denkt, besloot ze, het doortrapte loeder, de arme wielrenner de schuld te geven.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

mackersv2.0
Moderator
Berichten: 3068
Lid geworden op: 10 mar 2008 16:48

mackersv2.0 14 jan 2021 08:05

Ik vind dat geen plausibele verklaring.

Venus ligt meer voor de hand.
Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 14 jan 2021 08:36

mackersv2.0 schreef: 14 jan 2021 08:05 Ik vind dat geen plausibele verklaring.

Venus ligt meer voor de hand.
Vrouwen komen van Venus, mannen van Mars. Een aantal mannen is het gelukt hun vreselijke vrouw naar Venus te verbannen. Een aantal mannen lukte dat niet en die zijn toen met de staart tussen de benen naar Mars vertrokken. Omdat die vreselijke vrouwen op Venus geen andere wezens dulden en de aldaar aanwezige aliens hun aan hunnen mannen deed denken, zijn de aliens naar Pluto getogen om daar in een hol te schuilen totdat ze wraak konden nemen op een aards vrouw-wezen door een smartphone kapot te smijten.

Moet ik nou echt alles uitleggen? :-) Beetje jammer hoor!
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7823
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 14 jan 2021 08:51

:lol: :lol:
Do or don’t, there is no try

Nee_Nee
Forum-lid HC
Berichten: 6866
Lid geworden op: 19 dec 2013 20:23

Nee_Nee 14 jan 2021 13:15

Het verhaal wordt er wel mooier van. Dit is precies hoe fakenews (leugens) werken en hoe populisten aan hun gehoor komen

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16063
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 15 jan 2021 01:03

Die wielrenner zag natuurlijk dat het een 5g telefoon was. Groot gelijk dat hij hem gesloopt heeft.
Campagnolo Ultra Dork

tjerk1121
Forum-lid
Berichten: 429
Lid geworden op: 15 okt 2010 15:45

tjerk1121 25 jan 2021 07:03

Ik ging gisteren met mijn oudste dochter wandelen in het Twiske en zoals te verwachten was met dit weer en in deze tijd waren wij niet de enigen, overigens is er voldoende ruimte om afstand te houden dus dat is het probleem niet maar wat mij wel verbaasde is het aantal wielrenners dat als groepjes ‘testosteronnies’ alleen maar oog heeft voorzet gemiddelde op Strava en op de toch wel smalle paden behoorlijk hard voorbij komt rijden.

Om het Twiske heen zijn voldoende openbare wegen om lekker door te kunnen trekken dus waarom ‘moet’ je op een zonnige zondag nou precies door het Twiske terwijl je weet dat het vergeven is van de mensen die lekker aan het wandelen zijn?

Ik snap daar echt niets van en ja: het Twiske is ook toegankelijk voor fietsers en vaak de snelste route tussen Landsmeer en Oostzaan maar dat lijkt me minder relevant voor wielrennners en nee: wandelaars hebben niet het alleenrecht op het Twiske maar gewoon een beetje rekening houden met elkaar, is dat zoveel moeite?

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 25 jan 2021 07:46

Van het weekend inderdaad weer behoorlijke wat grote groepen gezien. Gezien de drukte van gisteren op de wegen (mooi weer, mensen hebben niks te doen) zijn grote groepen wielrenners al irritant. Maar volgens mij mag je je ook maar met zijn tweeën buiten sporten, dus die groepen begrijp ik echt niet. Ook hier plaatsvervangende schaamte mbt mede-wielrenners die menen dat de corona-regels niet voor hen gelden.

Overigens kan ik ook een dergelijk topic aanmaken voor wandelaars die in groepen van meer dan twee in de rondte lopen.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

tjerk1121
Forum-lid
Berichten: 429
Lid geworden op: 15 okt 2010 15:45

tjerk1121 25 jan 2021 08:38

rikkert schreef: 25 jan 2021 07:46 Overigens kan ik ook een dergelijk topic aanmaken voor wandelaars die in groepen van meer dan twee in de rondte lopen.
Daar ben ik het helemaal mee eens! Nu moet ik zeggen dat het mij gisteren opviel dat het meestal duo's of gezinnen betrof maar alleen bij de Avonturenspeelplaats was het volgens mij veel te druk en werd weinig afstand gehouden. Mijn oudste zit tegenwoordig in de leeftijd 'tsss, dat is voor baby's' dus hadden we daar geen last van :D

Plaats reactie