Doorgetest: Öhlins RXF 36 EVO voorvork
Rondom sommige merken hangt een mist van magisch...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
* Statushouders zijn dus mensen uit een ander land wiens toekomst in Nederland nog niet zeker is. Als het land van herkomst veilig is na een bepaalde tijd worden ze terug gestuurd. Denk je nu echt dat deze mensen terug gaan naar land van herkomst als ze hier participeren in de werkmaatschappij voor zeg 3 jaar, en het land van herkomst wordt veilig geacht.
Dagelijks vermelden hoeveel mensen er geen positieve test hebben gehad, niet op de ic terecht zijn gekomen en niet zijn overleden
Afgelopen dag/nacht waren er ca. 6.9 Miljard mensen bij wie het coronavirus niet is vastgesteld.
Dat klinkt heel schattig. Maar de dingen die fout gaan veroorzaken de ellende voor mensen ivm de maatregelen. De dingen die goed gaan hebben op de mensen die het niet betreft geen zichtbaar effect.
Beste Enzzo,Enzzo schreef: ↑18 okt 2020 22:30Iedereen is gelijk voor de wet. Tuurlijk! maar er zijn wel enige uitzonderingen: vluchtelingen, kinderen van vluchtelingen, hoog opgeleide vluchtelingen die onze maatschappij echt enorm kunnen verrijken, ambachtelijk opgeleide vluchtelingen die enorme gaten in onze zorg- en ziekenhuis- tekorten kunnen opvullen. Mensen überhaupt in de betekenis van "mensen" die zich willen inzetten maar tegengewerkt worden door de politiek en de regels die daarmee zijn afgesproken.
En maar klagen over het tekort aan IC personeel, en maar klagen over het tekort aan zorgpersoneel . En dat terwijl er mensen echt staan te springen om jobs in die sector! mensen die vanuit hun cultuur echt veel meer feeling hebben met ouderen en zorgbehoevenden dan mensen in de kille Nederlandse maatschappij.
Tip: mensen die andere meningen zijn toegedaan, zijn niet noodzakelijkerwijs ongeïnformeerd, onwetend of kwaadwillig.hopjes schreef: ↑19 okt 2020 12:23Beste Enzzo,
Jouw denkbeeld is echt zo enorm verschillend dan die van mij en van de mensen om mij heen dat ik begin te twijfelen of je niet voornamelijk zit te provoceren.
[…] je weet in ieder geval niet wat er daadwerkelijk gebeurd en leeft in nederland. Je bent niet realistisch, […]
Jij wekt bij mij al langer de indruk dat je het beste voorhebt met medemensen, veel kennis hebt maar geen realiteitsbesef en te weining weet van hoe het er nu buiten op straat aan toegaat.
[…] bekijk hoe het er nu echt aan toe gaat buiten op straat, in de achterbuurten, grachtenhuizen, boerderijen en rond onze vluchtelingen centra.
U vraagt wij draaien, eerst maar kijken hoe we gelukkig kunnen worden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers