Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Het "nieuwe" Puck Moonen topic

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8342
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 18 okt 2020 07:26

Haar eigen visie kun je in de link van Timo vinden en in andere interviews. En op haar Instagram.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15946
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 18 okt 2020 10:44

Enkel dit maakt haar aanwezigheid op social media, waaronder dit forum uiteindelijk ook valt, al de moeite.
Uit het interview:
"Nog niet zo lang geleden ben ik gevraagd voor een campagne tegen pesten op Cartoon Network. In eerste instantie vroegen ze me om mijn naam. Toen heb ik verteld dat ik er meer mee had dan ze waarschijnlijk dachten. Ik vind het belangrijk dat volwassenen en kinderen weten wat mij is overkomen. Het kan een grote steun zijn. Zelf had ik dat wel kunnen gebruiken vroeger: weten dat je niet alleen bent, dat er licht is aan het einde van de tunnel. En dat je later echt een leuk leven kunt krijgen, ook al word je nu misschien nog gepest.”
Bron: "Niemand wilde met mij"
I know myself like no one else
Nothing to defend

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 18 okt 2020 10:53

Creëert ze op social media waaronder dit forum dan echt zoveel aandacht voor pesten? Volgens mij vorig jaar een paar weken op Cartoon Network maar verder niet. Is het bijvoorbeeld een kernthema voor haar op instagram?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15946
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 18 okt 2020 11:45

Op dit forum komt het door jouw en mijn post weer onder de aandacht.
In het interview is het onder de aandacht gebracht.
Ze heeft het zelf ook wel eens gepost.

Al heeft ze maar enkele kinderen weten te bereiken dan maakt dat al de moeite.
Verder is zij ( al is ze volgens velen een "waardeloze" wielrenster :) ) , als ik het zo een beetje kan volgen, toch vooral een positief ingestelde dame.
I know myself like no one else
Nothing to defend

hayes

hayes 18 okt 2020 12:07

Het feit dat er op dit forum al een tweede topic over haar is en dat we al al pagina 26 zitten, zegt toch genoeg over haar marketingwaarde??

Ik lees vooral veel reacties van mensen die eigenlijk niets met haar hebben. Dan lees je toch dit topic niet?

Gebruikersavatar
sloeren
Forum-lid
Berichten: 1860
Lid geworden op: 04 mei 2012 10:43
Locatie: Krimpenerwaard

Gebruikersavatar sloeren 18 okt 2020 12:24

? Waarom zou je je alleen maar bemoeien met dingen waar je positieve gevoelens bij hebt ?

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8342
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 18 okt 2020 12:47

Dat praat zo lekker weg. ;)

hayes

hayes 18 okt 2020 12:52

Puck fietst graag. Ze verdient er haar geld mee en is van grote waarde als uithangbord.
De ploegen die haar een contract aanbieden weten heel goed wat ze doen.
Vanwaar de nood om continu haar waarde in twijfel te trekken? Lijkt me vooral een manier om jezelf in de kijker te discussiëren.

In sport heb je veel supporters maar helaas ook veel anti-supporters. Dat begrijp ik niet.
Niet omdat je voor Van Aert supportert, dat je Van Der Poel de grond in moet boren.
Idem voor Anderlecht-Club Brugge, Ajax-Feijnoord.

Geen Puck fan? Geen probleem. Maar om dat nu continu te herhalen?

Soit, zoals gewoonlijk zal een deel van de 'haat' uit jaloezie komen. En dat zal dan weer heel hard ontkend worden.

Gebruikersavatar
sloeren
Forum-lid
Berichten: 1860
Lid geworden op: 04 mei 2012 10:43
Locatie: Krimpenerwaard

Gebruikersavatar sloeren 18 okt 2020 13:17

Fijn dat het allemaal duidelijk is.
Een vraagje nog: mag je wel in herhaling vallen als je wel een fan van Puck bent?

(En: ik geloof niet dat PSV-AJAX tot elkaar staan als Moonen-Van der Breggen :lol: )

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8342
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 18 okt 2020 13:30

@Hayes Kom op zeg, begin niet weer over jaloezie. Je houdt het vuurtje zo wel brandend.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 18 okt 2020 17:14

sloeren schreef: 18 okt 2020 12:24 ? Waarom zou je je alleen maar bemoeien met dingen waar je positieve gevoelens bij hebt ?
Als dat zo zou zijn dan is het ellenlange dopingtopic best dubieus
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Pitti Carabinieri
Forum-lid
Berichten: 250
Lid geworden op: 06 okt 2017 12:52

Pitti Carabinieri 18 okt 2020 17:20

Jans schreef: 18 okt 2020 13:30 @Hayes Kom op zeg, begin niet weer over jaloezie. Je houdt het vuurtje zo wel brandend.
Jans, doe jij niet hetzelfde?. Dit topic is tenenkrommend om te lezen. Je kunt ook niet reageren als dit topic je minder ligt ipv je mening te blijven doordrukken.

Plaats reactie