Over de wielersport en zijn beoefenaars.

WK Imola 2020

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4619
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 28 sep 2020 18:04

Douglas schreef: 28 sep 2020 17:52 Het plan voor deze tour was heel duidelijk. Alles op de tourwinst. Groenewegen is niet voor niets thuis gelaten. .............................
Werkelijk? En ik die dacht dat dat met iets anders te maken had.... :D. Hij ging de Vuelta en Giro betwisten zeker.

Gebruikersavatar
Douglas
Forum-lid
Berichten: 2338
Lid geworden op: 18 okt 2014 18:16

Gebruikersavatar Douglas 28 sep 2020 18:08

Ja, Groenewegen zou naar de Giro gaan. Was vorig jaar al bekend.
o'7o

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4619
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 28 sep 2020 18:31

Maar dat gaat nu ook niet door veronderstel ik.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 28 sep 2020 18:56

Giro en Vuelta waren het plan, dat werd door de coronacrisis enkel de Giro en - uiteraard - door z'n val in Polen uiteindelijk niets

https://www.wielerflits.nl/nieuws/dylan ... en-vuelta/
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 28 sep 2020 19:12

lugosi schreef: 28 sep 2020 16:57
dwangarbeider schreef: 28 sep 2020 15:41 In België is er een soort van Wout van Aert verafgoding ontstaan, met dank aan Michel Wuyts en allerlei ex-renners die op TV hun mening als dé waarheid komen verkondigen.

Alles wat ze zeggen komt ongeveer op hetzelfde neer :

Wout van Aert gaat alles winnen, en als dat niet gebeurt is het de fout van Roglic en Team Jumbo.
Pfff, ik zie echt niet zoveel verschil met wat er verleden jaar allemaal over VdP verteld is. Die is door sommigen op basis van de AGR en Dwars door Vlaanderen uitgeroepen tot toekomstig Tourwinnaar.

Niemand zegt dat Wout alles gaat winnen, wel zegt men dat veel soorten koersen binnen zijn mogelijkheden liggen maar daarvoor een ondersteunende ploeg zal nodig hebben; dat is alles.

VdP gaat toch ook niet op z'n eentje de tour winnen veronderstel ik...
verleden jaar won qs veel en dit forum stond vol van de quotes dat dit niet kon een ploeg die zo veel won, zulke goede renners had, enz.... nu dit jaar ljv een erg sterk seizoen neerzet is er blijkbaar niks aan de hand. Hoe anders als chauvinisme moet je dit noemen?
Als je de vlaamse pers an chauvinisme verwijt lees dan toch ook vandaag eens "het laatste nieuws" waarbij je toch wat zult moeten nuanceren en Roglic zelfs sterk verdedigd wordt.
De belgische ploeg krijgt in eigen land zelfs weeral kritiek hoewel e volgens mij een perfecte wedstrijd hebben gereden. Als dat chauvinisme is, amai...
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15826
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 28 sep 2020 19:40

Wout Van Aert daarjuist in het nieuws: "Primoz heeft wel degelijk zijn best gedaan, ik weet niet waarom sommigen hem iets kwalijk nemen".
En dit was geen ingeoefend zinnetje maar hij leek het wel degelijk te menen.
En dan mogen allerlei reports, kenners en andere forumleden daar een andere mening over hebben.
Ik denk dat Wout Van Aert zich wel degelijk goed voelt bij "de Nederlanders" :)
I know myself like no one else
Nothing to defend

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4454
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 28 sep 2020 19:45

Lcsmet schreef: 28 sep 2020 19:40 Wout Van Aert daarjuist in het nieuws: "Primoz heeft wel degelijk zijn best gedaan, ik weet niet waarom sommigen hem iets kwalijk nemen".
En dit was geen ingeoefend zinnetje maar hij leek het wel degelijk te menen.
En dan mogen allerlei reports, kenners en andere forumleden daar een andere mening over hebben.
Ik denk dat Wout Van Aert zich wel degelijk goed voelt bij "de Nederlanders" :)
Wout moet dit zeggen van Merijn en Richard... anders moet hij nog meer kopwerk doen... ;-)

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 28 sep 2020 20:04

Het kopwerk van roglic zou toevallig wat minder in beeld gekomen zijn tijdens het focussen op alaphilippe. Waarom dienen oortjes dan? Zodra je in beeld bent een berichtje dat je kop moet doen en kees komt klaar.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 28 sep 2020 20:09

Iemand interesse in een tourpoule? Voorspel hoe lang dit gezeik hier nog doorgaat en win een Jumbo-Visma shirt gesigneerd door Michel Wuyts :winkthumb:
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4619
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 28 sep 2020 20:15

Lcsmet schreef: 28 sep 2020 19:40 Wout Van Aert daarjuist in het nieuws: "Primoz heeft wel degelijk zijn best gedaan, ik weet niet waarom sommigen hem iets kwalijk nemen".
En dit was geen ingeoefend zinnetje maar hij leek het wel degelijk te menen.
En dan mogen allerlei reports, kenners en andere forumleden daar een andere mening over hebben.
Ik denk dat Wout Van Aert zich wel degelijk goed voelt bij "de Nederlanders" :)
Uiteraard meent hij wat hij zegt. Conclusies kan je daar niet uit afleiden.

Vanuit zijn standpunt is objectivering het moeilijkst.

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4454
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 28 sep 2020 20:26

lugosi schreef: 28 sep 2020 20:15
Lcsmet schreef: 28 sep 2020 19:40 Wout Van Aert daarjuist in het nieuws: "Primoz heeft wel degelijk zijn best gedaan, ik weet niet waarom sommigen hem iets kwalijk nemen".
En dit was geen ingeoefend zinnetje maar hij leek het wel degelijk te menen.
En dan mogen allerlei reports, kenners en andere forumleden daar een andere mening over hebben.
Ik denk dat Wout Van Aert zich wel degelijk goed voelt bij "de Nederlanders" :)
Uiteraard meent hij wat hij zegt. Conclusies kan je daar niet uit afleiden.

Vanuit zijn standpunt is objectivering het moeilijkst.
:mrgreen:

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 28 sep 2020 20:29

Lol en gewoon door blijven gaan, wat weet die Wout er nu ook van?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie