Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Remco Evenepoel

Pelep
Forum-lid
Berichten: 1041
Lid geworden op: 08 okt 2013 21:05

Pelep 04 sep 2020 17:57

Schuldig tot het tegendeel bewezen, want er is een YouTube filmpje. Sign O' Times.

Intriest.

El Pistolero
Forum-lid
Berichten: 1671
Lid geworden op: 21 dec 2012 18:50

El Pistolero 04 sep 2020 18:01

bakboord1 schreef: 04 sep 2020 17:28 Alsof ze eigenhandig die ochtend het bidonnetje van Evenepoel hebben gevuld met wijwater onder goedkeurende toestemming van meneer pastoor.
:lol:
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4691
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 04 sep 2020 19:21

Vroeger ging er wel eens cognac in het finalebidonnetje, niet meteen wijwater, maar toch....

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7966
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 05 sep 2020 00:16

Jans schreef: 04 sep 2020 08:31 .....
Maar ik begrijp dat jij gelooft in de goedheid van deze wereld, in het bijzonder in de wielrennerij.
Oh nee, totaal niet! Ik geloof in de goedheid van mensen om mij heen, de hulpvaardigheid van de dorpelingen hier, de devotie en klantgerichtheid van de bakker die hier elke morgen weer stopt om haar broden te verdelen, de buurvrouwen die hun sla en tomaten en fruit komen delen met ons. En wij die hen onze jam, appels en perziken geven.
Maar de wijdere wereld met Trump, Putin en andere narcissen heb ik al lang opgegeven!!
Gelukkig red ik mezelf hier prima zonder al die ellende.
En wat betreft het wielrennen: jazeker ik ben een van die believers die nog steeds als een blij kind van de bank opspringt als VanAert weer eens een etappe wint!!
Noem me naïef, noem me oppervlakkig of noem me zelfs blind; ik geniet op die wijze van het wielrennen.

En tot het moment dat iemand met keiharde bewijzen komt van dopinggebruik bij DQS blijf ik dat team gewoon een warm hart toedragen.
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2024
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 05 sep 2020 08:55

Justitie in België heeft tijdens een huiszoeking bij verzorgers en wielrenners van de Quick-Stepploeg grote hoeveelheden doping gevonden.

Dat was al in 2007 bekend..

dwangarbeider
Forum-lid
Berichten: 1218
Lid geworden op: 11 mei 2006 21:25

dwangarbeider 05 sep 2020 09:16

De hele ploeg heeft inderdaad de perceptie tegen, dus wel logisch dat er hier en daar verbanden gelegd worden.
(Had hij maar naar Jumbo-Visma moeten gaan, die fietsen ook allemaal loeihard en daar worden geen vragen bij gesteld)

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37663
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 05 sep 2020 09:19

Ja maar...... die doen toch niet aan die smeerlapperij? Halfgod (in Vlaanderen althans) Lefevere heeft het zelf gezegd!!

Maar serieus: is het niet zinvoller dit in het doping topic te doen? Ik heb enkele dagen terug getracht de discussie daar al heen te halen, want met deze discussie doen we Evenepoel wel tekort imho.

Jumbo heeft op dit moment nog als voordeel dat er geen serieus besmette personen a la het QS management in de entourage zitten en (en daar geloof ik toch wel echt in) ze hebben de Corona tijd verschrikkelijk goed opgepakt.
Ik vraag mij af of Jumbo zo sterk is of dat de rest gewoon niet op 100% niveau is.
Ineos rijdt zo op het 1e gezicht niet zo vol zelfvertrouwen als voorgaande jaren.
Less is bore

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 06 sep 2020 12:03

Een paar jaar geleden was er ook al eens ophef over een finalekoker die bij iemand uit z'n achterzak was gevallen toen hij onderuit ging in een of andere kasseienkoers.

Wat een druiloren, 2 uur nadat een renner z'n finalekoker heeft genomen kan ie naar de dopingcontrole moeten. Alleen al daarom weet je dat er nooit iets illegaals in kan zitten.

Discussie over pijnstillers mag zeker eens gevoerd worden, maar doe dat dan niet op zo'n onnozele hijgerige manier.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 06 sep 2020 12:33

De valse premisse dat alles wat illegaal is opspoorbaar is
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 06 sep 2020 14:06

Uiteraard, maar ik bedoelde dat er dus bv geen amfetaminen in zullen zitten.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 06 sep 2020 17:08

bakboord1 schreef: 05 sep 2020 08:55 Justitie in België heeft tijdens een huiszoeking bij verzorgers en wielrenners van de Quick-Stepploeg grote hoeveelheden doping gevonden.

Dat was al in 2007 bekend..
noem dan eens namen van die renners en verzorgers, ik heb daar geen weet van liefst ook welke produkten.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 06 sep 2020 17:15

scepticus schreef: 06 sep 2020 12:03 Een paar jaar geleden was er ook al eens ophef over een finalekoker die bij iemand uit z'n achterzak was gevallen toen hij onderuit ging in een of andere kasseienkoers.

Wat een druiloren, 2 uur nadat een renner z'n finalekoker heeft genomen kan ie naar de dopingcontrole moeten. Alleen al daarom weet je dat er nooit iets illegaals in kan zitten.

Discussie over pijnstillers mag zeker eens gevoerd worden, maar doe dat dan niet op zo'n onnozele hijgerige manier.
ben ik ook van overtuigd dat je een uur voor de aankomst niet iets kunt nemen wat ze momenteel niet terugvinden. Ik vraag mij af waarom ze nu bij dqs het wondermiddel voor een klassementsrijder zouden hebben daar waar ze nog nooit een echt goede klassementsrijder in hun ploeg gehad hebben.
En waar zitten ze dan nu met hun wondermiddel? Gestolen door de jumbomannen :mrgreen: :mrgreen: ?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Plaats reactie